Bekijk volle/desktop versie : Gerets moet blijven!



Pagina's : [1] 2 3 4

01-02-2012, 15:34
Er is hier een grote verdeeldheid over of hij nou wel of niet moet blijven. Graag jullie meningen met uiteraard de beredenering.

Ik ben btw van mening dat hij moet blijven. Als Marokko elke keer de trainer eruit gooit omdat ze iets niet hebben bereikt, kunnen ze lekker thuis blijven. Als hij over 2 jaar nog niks heeft bereikt, dan mag hij zijn biezen pakken. Tot die tijd moet hij blijven en van zijn fouten leren, die hij heeft gemaakt dit toernooi.

01-02-2012, 15:41


Alleen als Van Hanegem komt weg, anders mag hij blijven

01-02-2012, 15:45
Ik zie van hanegem niet zo gauw marokko trainen.

01-02-2012, 15:45
Tuurlijk moet hij blijven, mensen die zeggen van niet walou voetbalverstand of ze kijken pas de eerste africa cup van hun leve

01-02-2012, 15:48


Blijven! Waarom? Zie topic ''Badou Zaki moet zijn mond houden!'', geen zin om het te herhalen.

01-02-2012, 15:51

Citaat door Taarabt:
Tuurlijk moet hij blijven, mensen die zeggen van niet walou voetbalverstand of ze kijken pas de eerste africa cup van hun leve


Citaat door Sunflower:
Blijven! Waarom? Zie topic ''Badou Zaki moet zijn mond houden!'', geen zin om het te herhalen.
Duidelijk

01-02-2012, 15:57
Ik was nooit fan van Gerets. Alleen zie ik niet wie hem op zou moeten volgen. Met Gerets en Verbeek is een weg ingeslagen, het beste is nu om de rust te bewaren en ze de tijd geven om verder te kunnen werken. Om weer vanaf het nulpunt te beginnen is dom.

01-02-2012, 16:00
Ik erger mij serieus waar mateloos aan vele Marokkaanse supporters. Als ik een kip zonder kop schreeuwen om een nieuwe trainer, niet wetend dat het Marokkaans voetbal dan in een vicieuze cirkel blijft hangen zonder enige verbetering. De perfecte oplossing om na een jaar weer te klagen en te vloeken, omdat de resulaten alweer bedroevend zijn. /:

Er zijn zelfs een aantal die roepen om Zaki. Willen wij vooruit of achteruit, vraag ik mij dan af.

01-02-2012, 16:02
Blijven.

Maar bond moet wel actie ondernemen. Uitschrijven CAN, en inschrijven voor EK net als Turkijë, Azerbeidzjan, Armenië, Georgië, Rusland en al die andere Aziatische landen.

01-02-2012, 16:05
Blijven of weg gaan, in beiden gevallen kan ik me vermaken.

01-02-2012, 16:06
ben het eens met jou Mevrouwtje

01-02-2012, 16:31

Citaat door Sunflower:
Ik erger mij serieus waar mateloos aan vele Marokkaanse supporters. Als ik een kip zonder kop schreeuwen om een nieuwe trainer, niet wetend dat het Marokkaans voetbal dan vicieuze cirkel blijft hangen zonder enige verbetering. De perfecte oplossing om na een jaar weer te klagen en te vloeken, omdat de resulaten alweer bedroevend zijn. /:

Er zijn zelfs een aantal die roepen om Zaki. Willen wij vooruit of achteruit, vraag ik mij dan af.
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat machtsmisbruik in de Marokkaans bond. Ik word er niet goed van dat ze elke keer mensen ontslaan omdat de prestaties ver onder de verwachtingen zitten. Kijk alleen maar michel en fathi. Binnen 1 jaar eruit geknikkerd.

01-02-2012, 16:32



Citaat door Psvamazigh2:
ben het eens met jou Mevrouwtje

01-02-2012, 16:34
Clichy, dat was niet nodig.

01-02-2012, 16:35
hij moet in de keuken blijven

Pagina's : [1] 2 3 4