Bekijk volle/desktop versie : concentratie en liefde...



Pagina's : [1] 2

01-02-2012, 00:39
hij was onderweg naar europa om zijn grote liefde te zien,als hij had gewacht dan kon hij wel een visum krijgen maar hij kon niet meer wachten en wilde illegaal over de grens van spanje/marokko maar hij werd gepakt en in de gevangenis gegooid.
Hassan;
we waren aan het luchten <even uit de cel voor een uurtje per dag> en een groepje waren aan het voetballen en eentje kwam naar me toe en zei;geef me je schoenen om mee te voetballen!
hassan tegen die jongen;
ben je abderraoef <komiek>dat je met mijn nieuwe nikes wil voetballen?
de bendelid had deze reactie niet verwacht en deed net of hij het niet gehoord had waarschijnelijk uit angst want hij moest hassan aanpakken en de moed van hassan om hem belachelijk te maken wetende dat een hele groepje op je kunnen gaan beuken zorgde voor onrust bij de bende...........de bewaker floot ,nu moet iedereen naar zijn cel maar hassan moest bij de bendeleider in dezelfde cel ....................nu maakte hassan zich veel zorgen omdat hij zo niet kan concentreren tijdens het onmoeten van zijn grote liefde in zijn gedachten en rustig een brief kunnen schrijven zal ook niet makkelijk gaan.

01-02-2012, 00:40


Moeilijke tekst man.

01-02-2012, 00:43

Citaat door HeiligeHo:
Moeilijke tekst man.

...............................
vanaf een hoger abstractie niveau is alles moeilijker ..............daar sta jij denk ik .

01-02-2012, 00:44

Citaat door iwasaafi:

...............................
vanaf een hoger abstractie niveau is alles moeilijker ..............daar sta jij denk ik .
Nee, ik kan me gewoon niet concentreren.

01-02-2012, 00:45



Citaat door HeiligeHo:
Nee, ik kan me gewoon niet concentreren.
een heel simpele tekst,meer iemand die aan het vertellen is.

01-02-2012, 00:48
HH,kan je door de liefde niet concentreren?

01-02-2012, 00:49

Citaat door iwasaafi:
een heel simpele tekst,meer iemand die aan het vertellen is.

Ik volg het gewoon niet.

Citaat door iwasaafi:
HH,kan je door de liefde niet concentreren?
Nee meer door het tijdstip denk ik. Je zou denken dat ik wel aan late uurtjes gewend ben inmiddels maar nee, toch niet.

01-02-2012, 00:53

Citaat door HeiligeHo:
Ik volg het gewoon niet.
soms ziet de lezer meer zichzelf dan dat hij de tekst ziet.
Nee meer door het tijdstip denk ik. Je zou denken dat ik wel aan late uurtjes gewend ben inmiddels maar nee, toch niet.
kan je je goed concentreren in je zoektocht naar de ware?we zijn vaak met vanalles bezig waardoor we niet echt optimaal van het moment kunnen genieten<benutten> waarin we zitten.

01-02-2012, 00:55

Citaat door iwasaafi:
kan je je goed concentreren in je zoektocht naar de ware?we zijn vaak met vanalles bezig waardoor we niet echt optimaal van het moment kunnen genieten waarin we zitten.
Tijdens de zoektocht naar de ware kun ej beter niet al te geconcentreerd zijn. Dan verkijk je je op details en vergeet je het grote geheel, wat meestal nog best oke kan zijn.

Ik geniet te weinig van het moment, maar dat is omdat ik in een sleur zit. Hoe gaat het met jouw zoektocht?

01-02-2012, 01:04

Citaat door HeiligeHo:
Tijdens de zoektocht naar de ware kun ej beter niet al te geconcentreerd zijn. Dan verkijk je je op details en vergeet je het grote geheel, wat meestal nog best oke kan zijn.

Ik geniet te weinig van het moment, maar dat is omdat ik in een sleur zit. Hoe gaat het met jouw zoektocht?
ik denk dat je geconcentreerd en gefixeert op een detail door elkaar haalt;concentratie zie ik als een evenwichtige en positieve houding .................jij niet?gefixeert is altijd geconcentreerd maar geconcentreerd is niet altijd gefixeerd ...denk ik

iedereen lijkt in een sleur te zitten tegenwoordig juist om uiteindelijk rust te krijgen.
mijn zoektocht heeft nu een rustpunt.
alvast welterusten.

01-02-2012, 01:08

Citaat door iwasaafi:
ik denk dat je geconcentreerd en gefixeert op een detail door elkaar haalt;concentratie zie ik als een evenwichtige en positieve houding .................jij niet?gefixeert is altijd geconcentreerd maar geconcentreerd is niet altijd gefixeerd ...denk ik

iedereen lijkt in een sleur te zitten tegenwoordig juist om uiteindelijk rust te krijgen.
mijn zoektocht heeft nu een rustpunt.
alvast welterusten.
Slaapzoet.

01-02-2012, 09:13

Citaat door HeiligeHo:
Slaapzoet.

het is niet om je te choqueren of heilig te overkomen maar sinds ik getrouwd ben kan ik geen kusjes meer ontvangen van andere vrouwen omdat het me uit mijn concentratie haalt.

01-02-2012, 09:19



Citaat door iwasaafi:

het is niet om je te choqueren of heilig te overkomen maar sinds ik getrouwd ben kan ik geen kusjes meer ontvangen van andere vrouwen omdat het me uit mijn concentratie haalt.
Ik wou dat ik jou vrouw was.

01-02-2012, 09:23

Citaat door DiepOngelukkig:
Ik wou dat ik jou vrouw was.
dank je voor je compliment en zo vroeg al
er zullen vast genoeg mannen rondlopen die graag jouw man zouden willen zijn en die niet bezet zijn

01-02-2012, 10:22
gekke topic wel een heel romantisch persoontje.
waargebeurd?

Pagina's : [1] 2