Bekijk volle/desktop versie : Ajax hooligan schiet Marokkaan dood!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

31-01-2012, 21:59
kijk nu opsporong verzocht!!


Momenteel word er overal gezocht naar Rick Halman een fanatieke ajax supporter die hoofdverdachte is in de liquidatie van Bilal uit Amsterdam Oost.

De jonge Marokkaan Bilal werd zwaargewond bij het OLVG ziekenhuis in Amsterdam Oost afgeleverd en overleed even later aan zijn verwondingen.

Het slachtoffer raakte in de vroege morgen van zaterdag 29 oktober, tussen vier en vijf uur, dodelijke gewond nadat er op hem was geschoten op de kruising van de Ruysdaelkade met de Albert Cuypstraat. Drie andere mannen brachten de gewonde met een personenauto naar het ziekenhuis waar de man vrijwel direct overleed. Agenten hielden het drietal in de omgeving van het ziekenhuis aan. Zij zijn later weer in vrijheid gesteld.
Harde kern Ajax
Een Team Grootschalige Opsporing heeft de zaak in onderzoek genomen en kreeg Rick Halman daarbij als verdachte in beeld. “Ondanks alle inspanningen die wij tot nu toe hebben verricht is het ons niet gelukt de verblijfplaats van deze verdachte te ontdekken”, zegt de leider van het onderzoek. “Van Rick Halman weten wij echter dat hij onberekenbaar kan zijn en tot de harde kern van Ajax-supporters behoort. Het is ons er alles aan gelegen hem zo snel mogelijk aan te houden. Het publiek kan ons daarbij helpen. Men moet niet zelf tot actie over gaan maar direct de politie bellen.”
Zijn foto en naam zijn tevens geplaatst op de Nationale Opsporingslijst.


31-01-2012, 22:02


Ja man wollah echt een hoerenjong kk joden hoe kan je nou voor ajax zijn tfoeeee

31-01-2012, 22:02
Ik kijk er nu naar.

Het enigste wat we kunnen doen is bidden voor die jongen en hopen dat zulke mongolen allemaal opgesloten worden

31-01-2012, 22:03
ik wist dat ze ons niet mochten !!! maar dit gaat te ver ofnie jeblie?

31-01-2012, 22:03


Allah rahmo

31-01-2012, 22:04
ik had nog djanazah voor deze broeder gebeden allehyrmoee

31-01-2012, 22:06
hhmmmm ik was er vandaag in de buurt.
aacchh kan mij weinig schelen. Marokkanen wilden ook Holleeder vermoorden..maar nu t om ajaxsupporter gaat zie je topics verschijnen hahaha yeh voorkeursjournalistiek. Van mij apart schieten ze elkaar af.

31-01-2012, 22:07

Citaat door Jeblie:
hhmmmm ik was er vandaag in de buurt.
aacchh kan mij weinig schelen. Marokkanen wilden ook Holleeder vermoorden..maar nu t om ajaxsupporter gaat zie je topics verschijnen hahaha yeh voorkeursjournalistiek. Van mij apart schieten ze elkaar af.
Vanaf nu heb ik totaal geen respect meer voor je.

31-01-2012, 22:07

Citaat door Jeblie:
hhmmmm ik was er vandaag in de buurt.
aacchh kan mij weinig schelen. Marokkanen wilden ook Holleeder vermoorden..maar nu t om ajaxsupporter gaat zie je topics verschijnen hahaha yeh voorkeursjournalistiek. Van mij apart schieten ze elkaar af.


hoe meer reacties ik van jou lees hoe zieker ik denk dat je bent

31-01-2012, 22:08

Citaat door Jeblie:
hhmmmm ik was er vandaag in de buurt.
aacchh kan mij weinig schelen. Marokkanen wilden ook Holleeder vermoorden..maar nu t om ajaxsupporter gaat zie je topics verschijnen hahaha yeh voorkeursjournalistiek. Van mij apart schieten ze elkaar af.
praat het maar goed jonge ,ga rick halman pijpen joodse kruipert

31-01-2012, 22:08

Citaat door Jeblie:
hhmmmm ik was er vandaag in de buurt.
aacchh kan mij weinig schelen. Marokkanen wilden ook Holleeder vermoorden..maar nu t om ajaxsupporter gaat zie je topics verschijnen hahaha yeh voorkeursjournalistiek. Van mij apart schieten ze elkaar af.
idd, maar als nog allah i rahmou!

31-01-2012, 22:12

Citaat door Jeblie:
hhmmmm ik was er vandaag in de buurt.
aacchh kan mij weinig schelen. Marokkanen wilden ook Holleeder vermoorden..maar nu t om ajaxsupporter gaat zie je topics verschijnen hahaha yeh voorkeursjournalistiek. Van mij apart schieten ze elkaar af.
Bazzz....

31-01-2012, 22:15



Citaat door mocrotafersit:
Vanaf nu heb ik totaal geen respect meer voor je.


En jij bent!?? steek die respect in je reet man..


Citaat door SuleymanB:
hoe meer reacties ik van jou lees hoe zieker ik denk dat je bent


jij bent de Devil in vermomming. verstandig om stil te zijn partime moslim.



ON: Ik neem het voor niemand op..maar het interesseert mij gewoon niets. daarom zeg ik laat ze elkaar maar afmaken. en als die ''lieve'' mocro is overleden, Allah y rahmoe. zal vast een hele goede jongen zijn die geen vlieg kwaad deed.

31-01-2012, 22:17

Citaat door Taarabt:
Bazzz....


kifesh Bazz?? subhanAllah..altijd als er marokkaan in het spel is, lijkt het alsof deze marokkaan nooit iets verkeerds doet. Vooral die mgarba bij jou in de buurt a taarabtje...totaal geen lieverdjes.

31-01-2012, 22:18

Citaat door Jeblie:
hhmmmm ik was er vandaag in de buurt.
aacchh kan mij weinig schelen. Marokkanen wilden ook Holleeder vermoorden..maar nu t om ajaxsupporter gaat zie je topics verschijnen hahaha yeh voorkeursjournalistiek. Van mij apart schieten ze elkaar af.
doe normaal man

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12