Bekijk volle/desktop versie : Schoonmoeders vergeven of dumpen??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

30-01-2012, 22:45
je schoonmoeder vergeven die je 3 dagen voor je bruiloft een bitchslap heeft gegeven??

hoe doe je dat?

30-01-2012, 22:47


Waarom zou iemand zoiets stoms doen?

30-01-2012, 22:49
Há. met alle respect, maar ze heeft je vernederd en mishandeld, wilt ze vergiffenis dan moet ze die verdienen

30-01-2012, 22:49
Ze zou je niet zomaar slaan, alles heeft zijn redenen.
Je schoonmoeder, moet je behandelen als je eigen moeder. Zou jy het je moeder vergeven?

30-01-2012, 22:49


nou ze vond dat ik haar zoon had ingepikt en ik ben geen marokkaanse..

30-01-2012, 22:51
Sorry ik zou het stopzetten. Zij gaat jou leven tot een hel maken. Is ze gek of zo?

30-01-2012, 22:51

Citaat door Sii_:
Ze zou je niet zomaar slaan, alles heeft zijn redenen.
Je schoonmoeder, moet je behandelen als je eigen moeder. Zou jy het je moeder vergeven?
heb haar beter dan mn eigen ma behandelt.. maar het kon niet baten,
toen we verkering hadden was alles koek en ei totdat we gingen trouwen.

30-01-2012, 22:53

Citaat door Bloosje:
Sorry ik zou het stopzetten. Zij gaat jou leven tot een hel maken. Is ze gek of zo?
Dit is helemaal belachelijk.

Stopzetten omdat je een conflict hebt met de moeder van je toekomstige? Laat me raden jij zal je huwelijk later ook stopzetten wanneer je een discussie hebt dat uit de hand is gelopen? Komop zeg, toon sabr toe en je trouwt met hem niet met haar.

30-01-2012, 22:54
Wow, weej, wajow.

30-01-2012, 22:55

Citaat door Onbereikbaar__:
Dit is helemaal belachelijk.

Stopzetten omdat je een conflict hebt met de moeder van je toekomstige? Laat me raden jij zal je huwelijk later ook stopzetten wanneer je een discussie hebt dat uit de hand is gelopen? Komop zeg, toon sabr toe en je trouwt met hem niet met haar.
ik zou mn man hiervoor noooooit verlaten hoor.. het gaat ook niet om hem hij kan er ook niks aan doen
hij heeft 2 jaar niet met zn gesproken door dit alles nu is alles een beetje normaal tussen hun.. is prima..
maar nu wil ze met mij praten..

30-01-2012, 22:55
Sommige schoonmoeders zijn echt erg

30-01-2012, 22:57
Vergeven,het is tenslotte de moeder van je echtgenote. En inderdaad,er moet vast een rede zijn...

30-01-2012, 22:57



Citaat door tisem81:
ik zou mn man hiervoor noooooit verlaten hoor.. het gaat ook niet om hem hij kan er ook niks aan doen
hij heeft 2 jaar niet met zn gesproken door dit alles nu is alles een beetje normaal tussen hun.. is prima..
maar nu wil ze met mij praten..
Je moet helemaal niet je huwelijk stopzetten om zo iets stoms.

Ik zou wel heel boos zijn op haar mocht het gebeuren, dan zou ik haar negeren maar ik denk dat dat nu even niet een goed idee is zet je trots even opzij en praat met haar. Het is immers de vrouw die je man tot de man heeft gemaakt die hij nu is. En ik begrijp haar ook, hij gaat weg van haar maar zij moet hem ook zijn geluk gunnen.

30-01-2012, 22:58
Ja praat met haar en dan zie je het wel.

30-01-2012, 22:59

Citaat door Mileila_moslima:
Vergeven,het is tenslotte de moeder van je echtgenote. En inderdaad,er moet vast een rede zijn...
Dit is echt stom, en onredelijk. Ik zou haar niet vergeven, najáh wel vergeven nadat ze oprecht haar spijt heeft betuigt.

Maar al heeft ze een reden, de vrouw van je zoon zomaar slaan kan gewoon niet en dat moet ze echt laten. Ik raak eigenlijk wel sprakeloos om het feit dat sommige het goedkeuren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7