Bekijk volle/desktop versie : Taxi chauffeurs plies helpme



30-01-2012, 18:54
Taxichauffeurs kom is!!
Ik ben al lang aan het denken om taxichauffeur te worden, en elke jaar kwam er wat anders op mn pad maar dit jaar ga ik ervoor..

Ik ben deze week hard aan het studeren geweest en ga voor het examen inshallah, ik heb ook hulp van een kennis van me aangezien ik al zoveel hulp krijg wil ik toch het een en het andere nog weten.


Ik ga als ik inshallah mn chauffeurspas ( Chauffeurskaart ) haal, voor mezelf rijden maar onder iemand anders bv.

Ik krijg van veel vrienden te horen van dat et niet zoveel verdient, je kan beter bij RTC rijden ( Rotterdams Taxi Centrum ) want die regelen klanten voor je en blabla..

Maar ik heb et zo beetje zitten rekenen, via rtc kom ik toch wel prijzig uit Auto huur ( 575 EU ) per week, En rtc klantensysteem ( 285 EU) per week

Mijn vraag nu is, hoeveel ritjes maakt een standaart taxichauffeur met eigen auto..
En hebben jullie misschien nog de nodige tips,

Alvast bedankt, en via pm reageren is ook mogelijk soukran!!!

13-03-2012, 22:25


Je kan volgens mij de opleiding taxi chauffeur bij LOI volgen binnen een maand kan je hem halen. Daarna kun je ook ondernemend taxi chauffeur volgen. Ik wens je verder succes,