Bekijk volle/desktop versie : ik laat website maken, wie kan me advies geven?



30-01-2012, 17:34
ik sta op het punt om een website te laten maken door een erkende webdesigner.

punt is dat ik er geen verstand van heb dus wie kan mij advies geven waarop ik moet letten?

ik betaal er namelijk ook wel wat voor. bedankt.

30-01-2012, 18:22


Om wat voor website gaat het en wat is de prijs die hij je gaf? Pmen mag ook.

30-01-2012, 18:37
flipboek + logo 200 euro

30-01-2012, 18:58
Zal wel om een template gaan aan de prijs te zien (niet originele website design). Ik doe templates voor minder.

31-01-2012, 01:08


Ik kan je mee helpen mail je email adres en Pm mij

niet erkend doen het gaat je onnodig veel geld kosten

31-01-2012, 09:50
Als ik jou was zou ik dit ook niet door een erkende webdesigner doen. Die vraagt er veel te veel voor wat andere hobbyisten voor veel minder doen. Ik zou zoiezo een beetje gaan shoppen. Beetje rondkijken wie jou wensen voor een schappelijke prijs kunnen verwezelijken. Het is ook heel belangrijk dat je weet wat je wilt kleuren logo's etc.

Waar ik ook op zou letten door wie je het ook laat doen. Dat je inzicht krijgt in zijn portfolio. Als jou dat aanspreekt zou je met deze persoon in zee kunnen gaan. Want ik kom af en toe op sites die er heel amateuristisch uitzien dit doet echt inbreuk op je status op het net. Je ziet hier al dat heel veel mensen reageren. Ik zou zeggen doe er je winst mee.

31-01-2012, 09:58

Citaat door lentevrouwtje:
ik sta op het punt om een website te laten maken door een erkende webdesigner.

punt is dat ik er geen verstand van heb dus wie kan mij advies geven waarop ik moet letten?

ik betaal er namelijk ook wel wat voor. bedankt.
Degene die de website voor je maakt zou jou eerlijk advies moeten geven. En laat je niet bedonderen.

Succes.

31-01-2012, 22:26
Templates doe ik gratis voor je. Dat is het meest simpele. En logo met photoshop doe ik er ook bij.

01-02-2012, 15:20
er zijn een aantal punten waar een webdesigner zich moet aan houden..

1) kleine web plaatjes gebruiken ( maximaal 200kb ).
2) website moet bestaan uit divjes en geen tabellen.
3) zo min mogelijk divjes.
4) meta gegevens zodat het zoekbaar is op zoekmachines ( google, yahoo enz.. )
5) Speed snelheid ( moet onder de 3 seconde zijn )
6) Speed score boven de 70.
7) CSS3 & HMTL5 ( of lager ) moet op elke browsers goed staan (safari, firefox, Internet explore Chrome enz.)
8) Geen flash documenten (boven de 1MB)

Belangrijk: jouw logo mag niet in een andere document geleverd worden als .ESP of .AI ( vector logo )

er zijn nog een aantal punten waar je moet opletten.. dit moet een website designer kunnen tonen..
Zelf denk ik dat je nog een amateur designer hebt gevonden.. want een professionele designer zit al gauw op de 500 euro..

Zelf bouw ik websites voor 600+ euro.

04-02-2012, 20:26
Oke het is dat niet geworden.

Ik zoek nu iemand die een logo voor me kan maken. Iemand? Mijn budget ervoor 50 euro.

04-02-2012, 21:49

Citaat door lentevrouwtje:
Oke het is dat niet geworden.

Ik zoek nu iemand die een logo voor me kan maken. Iemand? Mijn budget ervoor 50 euro.
Diegene mag mij ook pm'en.