Bekijk volle/desktop versie : Slaapkamer inrichten..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

30-01-2012, 14:00
Salaam lieve meiden,

Ben bezig met de slaapkamer.. Ben ff inspiratieloos dus help me out.
Heeft iemand leuke plaatjes ideetjes? Weet het echt ff niet meer.
Zoiezo groen puntje

30-01-2012, 14:03


Ik heb pas mijn slaapkamer opnieuw gefixt, ik heb een boxspring in beige stof, een walnootkleurig zweefdeuren kast 1 muur heb ik laten behangen met donkerbuin en turqouise barokfiguren erin...en een houtenvloer.
met een kroonluchter een een licht bruine organzakap..ziet er warm en sfeervol uit...al mag ik het zelf zeggen...

30-01-2012, 14:11

Citaat door NoLoveNoCry:
Ik heb pas mijn slaapkamer opnieuw gefixt, ik heb een boxspring in beige stof, een walnootkleurig zweefdeuren kast 1 muur heb ik laten behangen met donkerbuin en turqouise barokfiguren erin...en een houtenvloer.
met een kroonluchter een een licht bruine organzakap..ziet er warm en sfeervol uit...al mag ik het zelf zeggen...


Klinkt mooi.. Mag ik het zien
Ik wil zoiezo 1 muur behangen. Maar wat voor behang???? Heb geen idee.
Heb een witte boxspring en that's it. Ga nog een witte garderobekast halen.

30-01-2012, 14:21

Citaat door MaroccanDiamond:
Klinkt mooi.. Mag ik het zien
Ik wil zoiezo 1 muur behangen. Maar wat voor behang???? Heb geen idee.
Heb een witte boxspring en that's it. Ga nog een witte garderobekast halen.
Dan zou ik mijn slaapkamer zwart wit doen..

30-01-2012, 14:23


mijn slaapkamer heb ik zwart/ wit /grijs. maar ik moet nog veel doen aan decoratie het oogt echt kaal dus ik kijk mee.

30-01-2012, 14:26

Citaat door nawal-1985:
mijn slaapkamer heb ik zwart/ wit /grijs. maar ik moet nog veel doen aan decoratie het oogt echt kaal dus ik kijk mee.
ik heb mijn slaapkamer zwart wit en grijs en rood

30-01-2012, 14:32

Citaat door Kettingkje:
Dan zou ik mijn slaapkamer zwart wit doen..
Daar zat ik ook eerst aan te denken. Word het dan niet te strak.
Wil wel een romantische warme kamer.

30-01-2012, 14:34

Citaat door nawal-1985:
mijn slaapkamer heb ik zwart/ wit /grijs. maar ik moet nog veel doen aan decoratie het oogt echt kaal dus ik kijk mee.


Hoop dat je ook leuke ideetje kan opdoen

30-01-2012, 14:37

Citaat door Kettingkje:
ik heb mijn slaapkamer zwart wit en grijs en rood
rood ben gek op rood maar dan rood en wit ik denk dat het iets met paars word. lampjes, schilderijtje,kaarsjes kussentje, maar ik twijfel nog half jaar geleden alles nieuw gekocht alleen het is nog niet af aan decoratie dingetjes.

30-01-2012, 14:44

Citaat door MaroccanDiamond:
Daar zat ik ook eerst aan te denken. Word het dan niet te strak.
Wil wel een romantische warme kamer.
Accecoires kan je dan in een kleurtje doen... Zoals de sierkussentjes... Kaarsen.. Schilderijtjes.. Kan je in een warme kleur doen.. Zoals rood of paars.. Of wat ook echt mooi staat bij zwart wit.. blauw... En de grote dingen zoals nachtkastjes.. bed... kast... gordijnen.. lamp kan je dus in zwart wit doen...

30-01-2012, 14:51

Citaat door nawal-1985:
rood ben gek op rood maar dan rood en wit ik denk dat het iets met paars word. lampjes, schilderijtje,kaarsjes kussentje, maar ik twijfel nog half jaar geleden alles nieuw gekocht alleen het is nog niet af aan decoratie dingetjes.
Ik heb weinig decoratie.. Zou niet weten wat... Ik heb een drukke print behang.. Dus ik kan daar geen schilderijtjes aan ophangen.. Ook geen plankjes... Heb geen vensterbank in mijn slaapkamer dus kan daar ook niets op leggen.. Op de nachtkastjes staan alleen 2 lampjes.. Die zijn breed genoeg.. Verder kan er niets bij... Dus ik moet het doen met tapijt, gordijn en sierkussens in het rood.. En afwisselend met bedsprei in het rood.. Maar die heb ik ook in het grijs en soms zwart.. Maar vind het wel heerlijk zo.. De nachtlampjes maken echt mijn kamer sfeervol.. Wil het alleen nog warmer hebben met tapijt..

Maar ik kom er niet uit wat voor soort tapijt.. 1 aa de linkerkant van de bed en 1 aan de rechterkant? of zo een grote die je aan de voeteinde doet.. dan neem je meteen ook De zijkanten mee.. Daar ben ik alleen nog niet over uit.... Heb een grote bed.. 1.80 bij 2.10 Dus heb een groot tapijt nodig..

30-01-2012, 14:52
Ik heb mijn kamer met beige en wit. Ziet er heel warm uit!

30-01-2012, 14:54


Ik up met je mee, want ik wil de mijne ook een metamorfose geven alleen weet ik niet welke kleuren ik moet nemen. Wat ik wil is 1001 nacht thema, maar weet niet waar ik moet beginnen. Als iemand tips of ideeen heeft dan hoor ik het graag.

30-01-2012, 14:55

Citaat door Kettingkje:
Accecoires kan je dan in een kleurtje doen... Zoals de sierkussentjes... Kaarsen.. Schilderijtjes.. Kan je in een warme kleur doen.. Zoals rood of paars.. Of wat ook echt mooi staat bij zwart wit.. blauw... En de grote dingen zoals nachtkastjes.. bed... kast... gordijnen.. lamp kan je dus in zwart wit doen...
Ik heb nu ook een schaal met kaarsen erop. Ik wil boven mijn bed een mooie canvas foto en veel kussens.
I love paars vind het zo een mooie kleur voor de slaapkamer. En bruin beige vind k ook mooi.
Het moet natuurlijk wel een mooi geheel worden

30-01-2012, 15:07

Citaat door Kettingkje:
Ik heb weinig decoratie.. Zou niet weten wat... Ik heb een drukke print behang.. Dus ik kan daar geen schilderijtjes aan ophangen.. Ook geen plankjes... Heb geen vensterbank in mijn slaapkamer dus kan daar ook niets op leggen.. Op de nachtkastjes staan alleen 2 lampjes.. Die zijn breed genoeg.. Verder kan er niets bij... Dus ik moet het doen met tapijt, gordijn en sierkussens in het rood.. En afwisselend met bedsprei in het rood.. Maar die heb ik ook in het grijs en soms zwart.. Maar vind het wel heerlijk zo.. De nachtlampjes maken echt mijn kamer sfeervol.. Wil het alleen nog warmer hebben met tapijt..

Maar ik kom er niet uit wat voor soort tapijt.. 1 aa de linkerkant van de bed en 1 aan de rechterkant? of zo een grote die je aan de voeteinde doet.. dan neem je meteen ook De zijkanten mee.. Daar ben ik alleen nog niet over uit.... Heb een grote bed.. 1.80 bij 2.10 Dus heb een groot tapijt nodig..
Mijn slaapkamer muren zijn speer wit het ziet er echt saai uit. het oogt heel strak en schoon maar ik hou toch wel van beetje gezellige kleuren.

Ik moet echt wat gaan doen anders blijft het zo mijn hele leven lang haha.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23