Bekijk volle/desktop versie : Verlovingsfeest



30-01-2012, 13:54
Hallo dames,

Een vraagje voor de dames die hun verloving thuis hebben gehouden hoe hebben jullie het aangepakt en hoeveel kost zo een verloving ongeveer gewoon heel simpel met een jurk taart en eten enz..

Heb namelijk geen flauw idee en hebben jullie leuke ideen voor een verlovingsfeest.... HELP!!!

30-01-2012, 15:29


Hoi meid,

gefeliciteerd en allah ie kamal bghair insha allah.

Mocht je een verlovingstaart nodig hebben, bekijk mn website http://www.taartengalerij.nl

groetjes.

30-01-2012, 15:34
Salaam, hoeveel een verloving je kan kosten hangt af van hoe je het organiseert.

Voor je verlovingsdecoratie thuis kan je alvast bij ons terecht. Wij zijn van Antwerpen.


30-01-2012, 15:42

Citaat door Home_Decoration:
Salaam, hoeveel een verloving je kan kosten hangt af van hoe je het organiseert.

Voor je verlovingsdecoratie thuis kan je alvast bij ons terecht. Wij zijn van Antwerpen.

Hoi meid,

Kun je mij een offerte pmen?

30-01-2012, 16:15


ik ben toevallig afgelopen zaterdag verloofd en heb het ook thuis gehouden. het huis natuurlijk mooi versierd en geluidsinstallatie gehuurd.
mijn verloofde heeft natuurlijk et eten geregeld enz en ik heb voor mezelf 2jurken gehuurd. 1voor tot na het eten en na het eten ben ik me gaan omkleden, en 1 als hij na het eten binnenkwam om de ringen te doen. ik heb 3tafels versierd in de woonkamer,gwn gebrkenwit kleeed met gouden loper en kannen met sap en water en glazen. na het eten heb ik 2 tafels weg gedaan en 1 tafel hebben we versierd met een gebrokenwit kleed en daarop paarse en doorzichtige stenen(xenos) taart in het midden gezet en melk en dadels voorin. heb een etagere op tafel gezet met verschillende chocola op elk verdieping.
hoop dat je er wa aan hebt...
allah ikemel bighair incha allah

30-01-2012, 16:33
Je kan door middel van stof heel mooi je woonkamer decoreren. Bij de Action hebben ze ook het een en het ander.
Je kan je jurken huren en ook de geluidsinstallatie. Met een klein budget kan je best een heel leuk en gezellig feestje van maken.

Allah iekamloekoem bighier incha Allah

30-01-2012, 21:24
voor een leuke avondje heb je een dj nodig!
dj adra tel:06 24805254

veel succes!

30-01-2012, 21:37
Neem een kijkje www. zoettaartje.nl voor taarten

30-01-2012, 21:39
http://www.weddingshoots-fotografie.nl

0642819152

31-01-2012, 13:39
Salaam moslima_sally

Mabrouk allah ikamil bikhir inchallah..
Ja zo iets wil ik ook gaan doen woonkamer leeghalen en dan stoelen huren ofso iets denk ik.. mag ik vragen waar je je jurken hebt gehuurd en hoeveel je ongeveer hebt besteed voor je verloving alleen jezelf dan jurken schoenen make up etc....

31-01-2012, 13:41
ja klopt inderdaad bij action hebben ze altijd van die leuke dingen voor te versieren.

31-01-2012, 16:22


Zie o.t voor meer foto's