Bekijk volle/desktop versie : het ontbreken van spanning is de oorzaak van het vreemdgaan.....?



Pagina's : [1] 2 3

30-01-2012, 00:26
vaak hoor je dit:

- het ontbreken van de spanning tussen de man en de vrouw is de oorzaak van het vreemdgaan.
- de man mist iets bij zijn vrouw, en gaat hij dat bij een andere zoeken
- enz..

allemaal blabla.

de oorzaak van het vreemdgaan is "het ontbreken van ALLAH's vrees"
en niet het ontbreken van de spanning.

een man en dame trouwen niet voor spanning, en niet zodat de vrouw de man verwent met lekkere eten. spanning en lekkere eten zijn geen levensdoelen, en zijn geen hoofdzaken, dat zijn BIJZAKEN. trouwen is niks meer of minder dan "aanbidding van ALLAH". als een man het bed deelt met zijn vrouw krijgen ze allebei daar hasanaat voor. deelt een man het bed met een vrouw met wie hij niet getrouwd is, krijgen zij sayi2aat voor. het eerste is een aanbidding, de tweede niet.

een bijzaak zal nooit een oorzaak zijn van het vreemdgaan. alleen een hoofdzaak kan dat zijn. als die hoofdzaak ontbreekt, dan vindt vreemdgaan plaats. en "ALLAH's vrees is een hoofdzaak, een levensdoel", als dat ontbreekt, dan vindt vreemdgaan plaats. en dat is dus wat bij vele echtgenoten ontbreekt.

het wereldse leven is een gevangenis voor de gelovige, en een paradijs voor de ongelovige.
en als de hoofddoelen van gelovige ineens gaan lijken op die van de ongelovige, dan mag die ongelovige zich gaan afvragen wat hem nou gelovig maakt.

dus nooit met bullshit aankomen dat het ontbreken van de spanning de oorzaak is, of dat de vrouw niet spannend genoeg is. want hoe je het went of keert, in de meeste gevallen is het toch de man die faalt in het vervullen van de behoefte van de vrouw, terwijl de vrouw juist haar best doet voor de man, en alsnog gaat hij vreemd..... tja, logisch, hij heeft geen ALLAH's vrees...!

trouwen = geen feest. trouwen = een aanbidding, waarbij je hard moet knokken, en veel moet slikken, zodat je laaaaaaaaater met het goede wordt beloond. maar de mens is zwak, en wil in dit leven beloond worden, de mens wil in dit leven de lekkerste sex beleven, en lekkerste gerechten eten, tja, in dat geval verschil je dan niet echt veel van Jan en Piet

eind bericht

30-01-2012, 01:11


je trouwt een vrouw(daar ga je vanuit) en je haalt uiteindelijk een beest in huis .....

30-01-2012, 03:50
Helemaal gelijk

30-01-2012, 04:47

Citaat door no-name:
je trouwt een vrouw(daar ga je vanuit) en je haalt uiteindelijk een beest in huis .....
Een beest in bed, dat willen alle mannen toch?

30-01-2012, 06:08



Citaat door History:
Een beest in bed, dat willen alle mannen toch?
Een echte weet wat hij wil
Mannetjes die denken MANNEN te zijn denken dat een beest in bed de sleutel is naar een gelukkig huwelijksleven
En vrouwen die het niet snappen denken dat ze alles uit de kast moeten halen om de man gelukkig te maken
Maar het is ten slot Allah's vrees die het huwelijk tussen beide zegent
En niet de beetstschap in bed of de princesschap in de keuken
Een vrouw is geen robot, ze kan een beest in bed zijn, maar een man zonder Allah's vrees zou dan ook weer eens een ander soort willen proeven, zelfs een lelijkere vrouw wil hij wel eens het avontuur beleven.

30-01-2012, 06:15
Hmmm hoe verklaar je de vrouwen die vreemdgaan dan?

30-01-2012, 06:49

Citaat door Kamal_Amazigh:
Hmmm hoe verklaar je de vrouwen die vreemdgaan dan?
Hetzelfde natuurlijk
Wat in dit geval voor de man geldt, geldt ook voor de vrouw

30-01-2012, 16:44

Citaat door ELmotchou:
Hetzelfde natuurlijk
Wat in dit geval voor de man geldt, geldt ook voor de vrouw
Weet je het zeker, er zijn geen andere redenen dat voruwen vreemdgaan?

30-01-2012, 16:51

Citaat door Kamal_Amazigh:
Weet je het zeker, er zijn geen andere redenen dat voruwen vreemdgaan?
wat de reden ook mag zijn, als zij ALLAH's vrees heeft, zal ze de stap niet nemen tot het vreemdgaan.
wat ze ook tekort komt, als ze ALLAH's vrees heeft, zal ze niet aan vreemdgaan beginnen
dat weet ik 100% zeker

30-01-2012, 17:07
Valt flirten maar niks doen ook onder vreemdgaan?

30-01-2012, 17:10

Citaat door Demart:
Valt flirten maar niks doen ook onder vreemdgaan?
als jij met anderen flirt wel
doe je dat alleen met mij dan is het geen vreemdgaan

30-01-2012, 17:12
Wat lieg je.

30-01-2012, 17:13



Citaat door ELmotchou:
als jij met anderen flirt wel
doe je dat alleen met mij dan is het geen vreemdgaan
hvj

30-01-2012, 17:20
haha nu ben je wel tegenstrijdig bezig ah ts met jou flirten is uitzondering lol!

30-01-2012, 17:21

Citaat door Demart:
hvj


ik meer van jou
hot ding van me


Citaat door Kamal_Amazigh:
haha nu ben je wel tegenstrijdig bezig ah ts met jou flirten is uitzondering lol!
ik moet scoren kamal
dus sssssssssssssssht
niet tussen ons komen

Pagina's : [1] 2 3