Bekijk volle/desktop versie : Joodse baby kauwt op dode slang



Pagina's : [1] 2

29-01-2012, 23:51
TEL AVIV - Een baby zou in Israël een slang hebben doodgebeten. Dat beweren althans de ouders van de kleine Imad in de Israëlische krant Yediot Achronot vrijdag.
De moeder vertelde dat ze het uitgilde van schrik toen ze haar 1-jarige zoontje in zijn kamer aantrof, kauwend op het dode reptiel.
Een slangenexpert zei dat de jongen geluk heeft gehad. Het was een niet-giftige soort, maar de beet kan wel erg pijnlijk zijn.
Het was onbekend of de slang nog leefde toen die in handen viel van de kleine Imad. De 1-jarige doorstond het voorval in de stad Schfaram in elk geval ongedeerd.
link:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2725830/baby-kauwt-dode-slang.html

Joden beginnen al vroeg met hun bloeddorst :-)

29-01-2012, 23:55


ieuwl

Joden

29-01-2012, 23:56

Citaat door DonJuan_:
Jammer dat het geen giftige was, weer een zionist minder
Niet alle negers zijn dieven

29-01-2012, 23:56
domme joden

30-01-2012, 00:01


[QUOTE=psvamazigh;103984343]domme joden[

Domme PSV

30-01-2012, 00:03

Citaat door karima_20:
[QUOTE=psvamazigh;103984343]domme joden[

Domme PSV
KAMPIOENE!!!

DOMME ZIONISTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30-01-2012, 00:12

Citaat door Miss-Poenani:
G'd zij geprezen!! Dit zijn de tekenen van de Messias en het Arabisch conflict zal snel opgelost worden en dan zal heel het land van de zee tot de Jordaan EINDELIJK aan het Joodse volk behoren. Am Yisraël chai!!!!!
ben je moslima ?

30-01-2012, 00:18
ze is geen moslima .
kut jood waarom doe je jezelf voor als Moslima ?

30-01-2012, 00:20

Citaat door DonJuan_:
Ben je moslima?


Citaat door psvamazigh:
ben je moslima ?
zijn jullie dom, of doen jullie dom. een moslima die god, g'd noemt

30-01-2012, 00:21

Citaat door DonJuan_:
Kijk alleen die naam Miss-poenani en dan moslim met burka
Daarom vraag ik haar.
lees haar reacties terug,

30-01-2012, 00:21

Citaat door Miss-Poenani:
G'd zij geprezen!! Dit zijn de tekenen van de Messias en het Arabisch conflict zal snel opgelost worden en dan zal heel het land van de zee tot de Jordaan EINDELIJK aan het Joodse volk behoren. Am Yisraël chai!!!!!
domme shmak..de baby heet Imad verkorting van het Arabische Imad-udeen dus dit zijn gewoon palestijnen die in bezet palestina wonen..

30-01-2012, 00:22

Citaat door Miss-Poenani:
G'd zij geprezen!! Dit zijn de tekenen van de Messias en het Arabisch conflict zal snel opgelost worden en dan zal heel het land van de zee tot de Jordaan EINDELIJK aan het Joodse volk behoren. Am Yisraël chai!!!!!

30-01-2012, 00:25



Citaat door Miss-Poenani:
Hoezo ben ik geen moslima. SoebhanAl-laah! Ik ben een moslima van Joodse afkomst. Joods zijn is etniciteit hoor! Het Heilig Land behoort aan de Joden omdat G-d dit beloofd heeft aan de nazaten van Bani Israîl. ook in de Qor'aan staat dit "verblijft daar tot het laatste uur, dan zal Ik jullie verzamelen". Het land daar zal enkel tot bloei komen wanneer de oorspronkelijke eigenaars en dit zijn de Bani Israil haar bewonen. Elk land is intrinsiek met een volk verbonden. Zo is Noord-Afrika tot de grens van Egypte verbonden met de Amazigh, de woestijnen van Arabië aan Arabieren, Spanje aan Iberiërs en zo het Heilige Land aan de Bani Israil!
tehrahni??






30-01-2012, 00:34

Citaat door Miss-Poenani:
Zijn Naam is veel te heilig om zomaar voor onzinzaken te gebruiken. Ook de Profeet vrede en zegeningen over hem zei in een hadith "wee degene die G'ds naam als koopwaar gebruikt en bij elke zaak bij Zijn Naam zweert. wee!!!"
Voorwaar, de huichelaars zullen in de laagste verdieping van de Hel zijn, jij zult nooit een helper voor hen vinden.” (2)

30-01-2012, 00:40

Citaat door Miss-Poenani:
Wat een onzin zeg! taqilah! Ik word door Marokkaanse zusters Bint Poenania genoemd. Bekeerlingendochter. hoezo stinkbeest, stagfieroelah!
Naast Iblis heeft de mensheid geen ergere vijand gekend dan de yahoud en dan heb ik het niet alleen over de Moslims maar alle volkeren ,hoeveel vernederingen jullie ook meemaken hoeveel massaslachtingen slavernij pogroms holocaust jullie ook meemaken ,you just dont seem to get the message!!!uitgekotst smerig vernietigd volk levend op valse hoop hoogmoedig maar eerloos ijdel zonder trots,altijd achter jullie ruggen omkijkend en Afgunstig als je weer eens een prachtige parel in een ghimaar/djilbaab ziet lopen ik weet dat je van binnen KAPOT gaat...sterf maar in jullie woede....

Pagina's : [1] 2