Bekijk volle/desktop versie : _Hari_neemt_afscheid_met_zege



29-01-2012, 06:54
Leeuwarden - Badr Hari heeft zijn laatste gevecht als kickbokser afgesloten met een afgetekende zege. De Amsterdammers klopte bij het 'It's Showtime Gala' in het WTC Expo in Leeuwarden Gökhan Saki. De Nederlander van Turkse komaf ging in de eerste ronde drie keer tegen het canvas, waardoor hij acht jaar na zijn eerste nederlaag tegen Hari opnieuw verloor.

Hari gaat nu een carrièreswitch maken. Hij wil binnen afzienbare tijd als profbokser doorbreken in Amerika.

(bron)

Succes in the USA.

29-01-2012, 09:29



Citaat door Denker:
Leeuwarden - Badr Hari heeft zijn laatste gevecht als kickbokser afgesloten met een afgetekende zege. De Amsterdammers klopte bij het 'It's Showtime Gala' in het WTC Expo in Leeuwarden Gökhan Saki. De Nederlander van Turkse komaf ging in de eerste ronde drie keer tegen het canvas, waardoor hij acht jaar na zijn eerste nederlaag tegen Hari opnieuw verloor.

Hari gaat nu een carrièreswitch maken. Hij wil binnen afzienbare tijd als profbokser doorbreken in Amerika.

(bron)

Succes in the USA.
hij gaat de nieuwe Mohammed Ali worden in de USA , float like a butterfly and sting like a bee

29-01-2012, 09:37

Citaat door shanfara:
hij gaat de nieuwe Mohammed Ali worden in de USA , float like a butterfly and sting like a bee
Wel een omschakeling om de benen in bedwang te houden lijkt me, maar ben benieuwd

29-01-2012, 15:24
was wel een makkie voor badri hari deze kleine chauvinistische turk was een weggevertje , die zou ik zelfs in mekaar kunnen beuken zonder ooit te kickboksen

denk dat ie zwaar gaat afzien tegen de USA negros daar , daar begint alles bij 2 meter en 300 pounds

29-01-2012, 15:54


Heb da ook gezien gisterenavond.
Ik vind het persoonlijk wel een foute zet en verkeerde beslissing.

29-01-2012, 16:13

Citaat door Pist_Aches:
Heb da ook gezien gisterenavond.
Ik vind het persoonlijk wel een foute zet en verkeerde beslissing.
Een mooie portiersbaan ergens of sportschool beginnen in amsterdam zal beter voor hem zijn , tegen die negers in USA is hij mentaal en fysiek niet opgewassen , tandje te hoog voor hem vrees ik

29-01-2012, 16:30

Citaat door Tokkie:
tandje eruit bedoel je.
als het bij tandje blijft komt ie der mooi mee weg maar vrees wel blijvende brainschade , zoals King of Boksing Mohammed Ali ook schade heeft opgelopen en nu met een parkinson rondloopt

29-01-2012, 16:32
Neeeee.