Bekijk volle/desktop versie : Mounir el hamdaoui is definitief weg



Pagina's : [1] 2

28-01-2012, 23:16

[FONT=Tahoma]"We zijn weer in gesprek met Fiorentina", geeft technisch directeur Danny Blind toe. "Van een akkoord met Espanyol is geen sprake", zegt hij echter ook. Eerder al had ook het Spaanse Espanyol interesse voor El Hamdaoui, maar dat lijkt dus niet door te gaan.. Zijn zaakwaarnemer was al in Spanje, maar de transfer ketste af op de hoge salariseisen van de spits.[/FONT]
[FONT=Tahoma]Het Twitter-kanaal van de Italiaanse club uit de Seria A heeft zelfs een reeks foto's enfilmpjes geplaatst van de medische keuring.

[COLOR=#350047][FONT=Georgia]L'arrivo di El Hamdaoui. Il calciatore è atterrato in mattinata all'aeroporto di Peretola (FI). [/FONT]

http://www.violachannel.tv

[FONT=Georgia][/FONT]

http://pic.twitter.com/4QrSTqJq



beter voor hem voor ajax en voor de marokkaanse nationale ploeg inshallah


[/COLOR]

28-01-2012, 23:21


De deal is (nog) niet rond, het is afwachten. Ik hoop voor hem dat hij zal tekenen bij Fiorentina, lijkt me een prachtclub om voor te spelen,

28-01-2012, 23:22

Citaat door Aggie24:
De deal is (nog) niet rond, het is afwachten. Ik hoop voor hem dat hij zal tekenen bij Fiorentina, lijkt me een prachtclub om voor te spelen,
hoepel toch op man mijn god, je ziet toch dat er veel over gesproken word
dit is echt wel definitief, en voor wie het wil weten diegene achter mounir is zijn broer S. de blanke niet de negroide man

28-01-2012, 23:26
El Hamdoui met zijn broer en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens de vader van Jermain en heeft ook Adam Maher als speler.

28-01-2012, 23:28



Citaat door Mr_Yassin:
El Hamdoui met zijn broer en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens de vader van Jermain en heeft ook Adam Maher als speler.
dat zeg ik net S de s van precies hoef ik hier niet te vermelden

28-01-2012, 23:32

Citaat door smartie4:
hoepel toch op man mijn god, je ziet toch dat er veel over gesproken word
dit is echt wel definitief, en voor wie het wil weten diegene achter mounir is zijn broer S. de blanke niet de negroide man
Ik vertel je alleen hoe het zit kerel. Het is pas rond als het rond is.

28-01-2012, 23:35
Zal je vast blij mee zijn.

28-01-2012, 23:35

Citaat door Aggie24:
Ik vertel je alleen hoe het zit kerel. Het is pas rond als het rond is.
je bent geen ajacied he geen probleem broeder

28-01-2012, 23:36

Citaat door Fiertjuh_nrd:
Zal je vast blij mee zijn.
Blij, Blij.....blij voor hem ja, maar voor ajax ewa ja hoef er niks meer over te zeggen fiertjuhh

28-01-2012, 23:37
Beter weg bij die joden

28-01-2012, 23:39
Incha'allah, mountakhab heeft hem nodig als afwerker
Firenze is trouwens een mooie stad
ik ben niet gek van italiaans voetbal maar keek regelmatig naar fiorentina toen Gabriel Omar Batistuta daar nog speelde
toen was de calcio nog leuk om te kijken.

28-01-2012, 23:40

Citaat door smartie4:
Blij, Blij.....blij voor hem ja, maar voor ajax ewa ja hoef er niks meer over te zeggen fiertjuhh


Ben je al afgekickt?

28-01-2012, 23:42



Citaat door Fiertjuh_nrd:


Ben je al afgekickt?
van sigaros pff nu al hmm bijna 7 maanden

28-01-2012, 23:43

Citaat door Fiertjuh_nrd:


Ben je al afgekickt?
Allang voel me veel beter el hemdulah

28-01-2012, 23:44

Citaat door brownie74:
Incha'allah, mountakhab heeft hem nodig als afwerker
Firenze is trouwens een mooie stad
ik ben niet gek van italiaans voetbal maar keek regelmatig naar fiorentina toen Gabriel Omar Batistuta daar nog speelde
toen was de calcio nog leuk om te kijken.
Lazio, Milan, Napoli naar die clubs kijk ik echt wel de rest krijgt mijn middelvinger

steden bekijk ik niet en als ik moest kiezen dan was Napoli mijn stad

Pagina's : [1] 2