Bekijk volle/desktop versie : bevallingsverhalen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

27-01-2012, 19:53
Plaats hier je bevallingsverhaal. ik moet de komende 90 min wat lezen aangezien er nu voetbal is.

27-01-2012, 19:57


Ik had op een maandag afspraak int ziekenhuis want ik moest binnen 2 weken bevallen. Toen ik onderzocht werd bleek dat ik maar een vingertop ontsluiting had .
De dokter raadde mij aan om héél veel te stappen zodat de baby kon zakken.
Ik dacht van ok ik zal wel stappen. Na mijn afspraak heb ik een serieuze wandeling met mijn man gedaan
Eens thuis gingen we slapen en rond 5u s'ochtends hoorde ik ineens een champagneknal
Ik had er nog niet aan gedacht dat mijn water gebroken kon zijn.
Ik stond snel op en voelde of ik nat was.
Nee ik was niet nat, ik begon wel wat weeën te krijgen maar ik dacht dat het zo weer overging zijn.
Ik ben naar de douche gegaan en heb snel een warm douchke gepakt omdat warm water de pijn wegneemt.
Toen ik weeën bleef krijgen zei mijn man, kom we gaan naar't ziekenhuis.
Ik weigerde omdat ik een paar uur vroeger al bij de dokter was en zei dat ik waarschijnlijk overtijd zou zijn aangezien ik nog maar een vingertop ontsluiting had..
We gingen toch en toen ik binnen was kwam de vroedvrouw mij controleren en wat bleek?
Dat ik al 7cm ontsluiting had
Mohim, Bij mij heeft het al bij al 5u geduurd. Wilde in bad bevallen dus ging ik in dat lekker warm badje
(AANRADER VOOR DE DAMES DIE NOG MOETEN BEVALLEN want het pakt een hééééééééél stuk pijnlijke weeën weg) en deed mij zo goed maar moest er uiteindelijk uit omdat mijn bloeddruk te hoog was.
Ik kon flauwvallen tijdens de bevalling dus hebben ze me terug op bed gesleurd.
En toen ik 8cm ontsluiting had ging mijn zoontje ineens scheef liggen.
Dus moest ik de epidurale krijgen om rustiger te zijn..
De prik zelf viel enorm goed mee maar WAYEMMA als ze die vloeistof in je spuiten!!!!
Mohim ik werd helemaal verdoofd (zaaaaalig) en beviel van een pracht van een jongetje

Ik werd niet genaaid omdat ik niet gescheurd was.

Wat ik wel héél erg belangrijk vind om mee te delen aan de dames die moeten bevallen is:
WEES NIET BANG ALS JE MOET BEVALLEN!!! SCHRIK is 90% van de pijn dames..Ga met een leeg hoofd binnen en je komt met een engeltje insh buiten

27-01-2012, 19:59
thanx yasmina. Wel lekker hoor snel 7 cm ontsluiting. ik ga ook met week 38 veel lopen

27-01-2012, 20:00
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w04/baby-geboren.xml

dit is pas een bevalling's verhaal! hihi

is niet shokkend

27-01-2012, 20:00



Citaat door Usila:
thanx yasmina. Wel lekker hoor snel 7 cm ontsluiting. ik ga ook met week 38 veel lopen
Véééééééééééééééééééél stappen en het komt allemaal in orde

27-01-2012, 20:00
Warm bad haalde bij mij niets uit hoor.

27-01-2012, 20:02

Citaat door lady-in-red:
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w04/baby-geboren.xml

dit is pas een bevalling's verhaal! hihi


als het eng is wil ik het niet lezen dus vertel moet ik klikken.

Citaat door Yasmina_b:
Véééééééééééééééééééél stappen en het komt allemaal in orde
insha allah ik kan niet wachten

27-01-2012, 20:03

Citaat door juno:
Warm bad haalde bij mij niets uit hoor.
De pijn verlichte wat een beetje, laat ik het zo zeggen
Vertel jou verhaal eens meid!

27-01-2012, 20:06

Citaat door lady-in-red:
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w04/baby-geboren.xml

dit is pas een bevalling's verhaal! hihi

27-01-2012, 20:08

Citaat door Usila:
als het eng is wil ik het niet lezen dus vertel moet ik klikken.


insha allah ik kan niet wachten


klik maar schat is helemaal niet shokkend zo ik niet durven hihi!

27-01-2012, 20:09

Citaat door lady-in-red:
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w04/baby-geboren.xml

dit is pas een bevalling's verhaal! hihi

is niet shokkend
SoubhanAllah!!!

27-01-2012, 20:09

Citaat door Islam4me:
ja ja

27-01-2012, 20:09



Citaat door lady-in-red:
klik maar schat is helemaal niet shokkend zo ik niet durven hihi!
in de auto dat filmpje ga ik niet kijken

27-01-2012, 20:13

Citaat door Usila:
in de auto dat filmpje ga ik niet kijken
nee joh! je ziet niks, opeens heeft ze een baby in haar armen, haar man is aan het rijden en tegelijk probeert te filmen, het ging snel je zag de moeder daarna bellen naar haar pa, als of er niks is gebeurd!

wat ik niet begrijp he, ze weten dat het ziekenhuis zover weg is, en toch blijft zij tot het laatste moment, bedoel probeer dan toch ergens in de buurt van het ziekenhuis te verblijven , stel dat het wel mis ging allah yester dan waren ze toch telaat aangekomen in het ziekenhuis!

27-01-2012, 20:14

Citaat door lady-in-red:
nee joh! je ziet niks, opeens heeft ze een baby in haar armen, haar man is aan het rijden en tegelijk probeert te filmen, het ging snel je zal de moeder daarna bellen naar haar pa, als of er niks is gebeurd!

wat ik niet begrijp he, ze weten dat het ziekenhuis zover weg is, en toch blijft zij tot het laatste moment, bedoel probeer dan toch ergens in de buurt van het ziekenhuis te verblijven , stel dat het wel mis ging allah yester dan waren ze toch telaat aangekomen in het ziekenhuis!
allahjester dat men idd risico durft te nemen en rijden en filmen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20