Bekijk volle/desktop versie : Rare vraag



Pagina's : [1] 2

27-01-2012, 18:53
Ik zat in de auto en me te bedenken "mag je bij een ziana de jurken passen". Van Chaima weet ik dat je uit een boek mooet kiezen. Maar hoe hebben jullie dat gedaan?

27-01-2012, 18:54


Uit een boek moet kiezen?

Bij ziana Arabica mag het, met sieraden en al!

Dat zijn zulke lieve dames, doen ook veel moeite. Heb toen veel jurken gepast voor mijn verloving.

27-01-2012, 18:55
Kiezen uit een boek? Bij Somaya Veenendaal mag je gewoon passen!

27-01-2012, 18:56
Heb mn jurken gewoon gepast hoor.

27-01-2012, 18:57


ken veel zianas waar je niet past gewoon kiezen

27-01-2012, 18:58
Ik ben bij een aantal geweest en daar mocht je niet passen maar enkel uit een boek kiezen welke jurk je wilt. Sorry maar ik neem geen ziana bij wie ik niet eens de jurken mag passen om te zien of het me staat of niet. Het is maar een kleine moeite en die zianaat krijgen al zoveel geld dus ik snap dat echt niet.

27-01-2012, 19:00

Citaat door Justsaying:
Ik ben bij een aantal geweest en daar mocht je niet passen maar enkel uit een boek kiezen welke jurk je wilt. Sorry maar ik neem geen ziana bij wie ik niet eens de jurken mag passen om te zien of het me staat of niet. Het is maar een kleine moeite en die zianaat krijgen al zoveel geld dus ik snap dat echt niet.
Dat is echt vreemd.

Misschien zijn ze bang dat de jurken worden beschadigd? Maar ja op een bruiloft heb je het ook aan.

En sommige zijn bang voor zweetlucht, maar op een bruiloft draag je zo een jurk toch ook?

Snap het niet

27-01-2012, 19:02
Dat is echt vreemd. Je wilt toch weten of de kleur je wel staat en de jurk in het algemeen?

27-01-2012, 19:03

Citaat door Cantara.:
Dat is echt vreemd.

Misschien zijn ze bang dat de jurken worden beschadigd? Maar ja op een bruiloft heb je het ook aan.

En sommige zijn bang voor zweetlucht, maar op een bruiloft draag je zo een jurk toch ook?

Snap het niet
Nou ik dacht eraan. Ik heb laatst een bruidje meegemaakt die had echt maat 38 en de ander maat 42 toen dacht ik mag je het wel passen want, straks staat het je niet op is het te groot/klein. Wat doe je dan? Ik zou het niet durven.

27-01-2012, 19:04

Citaat door Cantara.:
Dat is echt vreemd.

Misschien zijn ze bang dat de jurken worden beschadigd? Maar ja op een bruiloft heb je het ook aan.

En sommige zijn bang voor zweetlucht, maar op een bruiloft draag je zo een jurk toch ook?

Snap het niet
Precies! Sommige zianaat zijn echt geflipt. Ze vragen duizenden en dan alsnog mag je niet eens de jurken passen waarvoor je betaalt Als je de jurken be3da achteraf mocht houden!
Als Nederlanders dit horen gaan ze ons voor gek verklaren.

27-01-2012, 19:05

Citaat door tajawt-an-moh:
ken veel zianas waar je niet past gewoon kiezen
Dan kijk je en kies je een jurk ofzo?
Maar okey, je zit in je kamer hartkloppingen want je gaan zo naar binnen. Je doet je jurk aan en hij past niet. Wat dan?

27-01-2012, 19:07

Citaat door Lella_Bouja:
Nou ik dacht eraan. Ik heb laatst een bruidje meegemaakt die had echt maat 38 en de ander maat 42 toen dacht ik mag je het wel passen want, straks staat het je niet op is het te groot/klein. Wat doe je dan? Ik zou het niet durven.
Rare mensen, ik zou het gelijk al afkappen als ik het niet mag passen.


Citaat door Justsaying:
Precies! Sommige zianaat zijn echt geflipt. Ze vragen duizenden en dan alsnog mag je niet eens de jurken passen waarvoor je betaalt Als je de jurken be3da achteraf mocht houden!
Als Nederlanders dit horen gaan ze ons voor gek verklaren.
Ja vreemd hoor! HAHA

Inderdaad.

27-01-2012, 19:20


In principe hebben zianas foefje om een jurk kleiner te krijgen of korter. Maar gelukkig mocht ik wel passen, want de kleuren moeten ook bij je gezicht passen. Je moet kunnen passen, sieraden proberen, haar laten opsteken, proef make up sessie.
Je betaalt een vermogen, daarvoor mag je best eisen stellen

27-01-2012, 19:23
, uit een boek nog wel. Waar zijn ze bang voor? Dat ik van de schrik in hun jurk pis?

27-01-2012, 19:29

Citaat door kriebelneusje:
, uit een boek nog wel. Waar zijn ze bang voor? Dat ik van de schrik in hun jurk pis?
Ja je laatste reden zal het zijn!



Kijk eens naar onze lid sinds:

Lijkt op elkaar

Pagina's : [1] 2