Bekijk volle/desktop versie : Frambrozenblad Thee of Capsules?



Pagina's : [1] 2

27-01-2012, 08:11
Salaam Alaykoem Dames,

Wie heeft het gebruikt of gebruikt ze momenteel tijdens de (einde) zwangerschap?

Wat zijn je ervaringingen?

Wat weet je er allemaal over?

Wat zijn de nadelen?

Waar kan je het kopen?


Ik wil er heel graag meer over weten..

Liefs,

Kaftannetje

27-01-2012, 10:26


ik heb het in het begin gedronken, omdat het zou helpen tegen de misselijkheid. op internet las ik allerlei verschillende dingen maar volgens de vk kon het geen kwaad, maar ik kan ook niet echt zeggen dat ik merkte dat het hielp. maar je schijnt het dus ook op het eind te kunnen drinken om je baarmoeder te versterken en nog meer dingen maar ik zou het ook even aan je vk vragen.

ik had het bij zo'n natuur/gezondheidswinkel gekocht.


27-01-2012, 11:52
ik heb het geslikt (zie onder andere mijn verhaal, in de nieuwe topic van bevallingsverhalen)

ik heb 8 capsules gebruikt, toen was ik al bevallen.
ik weet niet of het daaraan lag maar ik dacht het is een natuurlijk product dus ik gebruik het gewoon

het zou de ontsluiting bevorderen, je zou weinig bloed verliezen, niet uitscheuren etc, bij mij klopt het in ieder geval wel

wat ik wel gelezen heb is dat je het juist niet in het begin moet gebruiken, juist omdat het de ontsluiting kan bevorderen

ik kocht de capsules begin 2010 bij de tuinen, maar ik heb gehoord dat ze het niet meer verkopen

27-01-2012, 11:53
ik hoorde juist tijdens mijn zwangerschap dat het een miskraam kan opwekken allah halam

27-01-2012, 12:02


meer ervaringen?

30-01-2012, 09:08

Citaat door aischa89:
ik heb het geslikt (zie onder andere mijn verhaal, in de nieuwe topic van bevallingsverhalen)

ik heb 8 capsules gebruikt, toen was ik al bevallen.
ik weet niet of het daaraan lag maar ik dacht het is een natuurlijk product dus ik gebruik het gewoon

het zou de ontsluiting bevorderen, je zou weinig bloed verliezen, niet uitscheuren etc, bij mij klopt het in ieder geval wel

wat ik wel gelezen heb is dat je het juist niet in het begin moet gebruiken, juist omdat het de ontsluiting kan bevorderen

ik kocht de capsules begin 2010 bij de tuinen, maar ik heb gehoord dat ze het niet meer verkopen
Hoeveel weken was je toen je ermee begon?

Ik heb ze online gevonden in tuinen winkeltje..

30-01-2012, 23:24
ik heb ze vandaag gehaald dus ben benieuwd

31-01-2012, 11:56

Citaat door Lady_blondje:
ik heb ze vandaag gehaald dus ben benieuwd
Hoe ver ben je?

Heb je capsules of thee gehaald? En waar?

Sorry zoveel vragen Hhhhh : )

31-01-2012, 14:05

Citaat door Kaftannetje:
Hoe ver ben je?

Heb je capsules of thee gehaald? En waar?

Sorry zoveel vragen Hhhhh : )
geeft niks haha ik ben 36 weken en 4 dagen zwanger.
ik heb capsules gehaald bij de tuinen.

31-01-2012, 16:15
En gewone frambozen thee is dat niet ergens goed voor

01-02-2012, 10:04

Citaat door Mvr.Faat:
En gewone frambozen thee is dat niet ergens goed voor
Nee het gaat niet om smaakje of vrucht zelf van frambozen van om de bladen ervan. ; )

Het zijn dat die capsules beter werken dan frambozenblad thee.

Heeft iemand het overlegt met zijn verloskundige?

Liefs,

Kaftannetje

01-02-2012, 10:05

Citaat door Lady_blondje:
geeft niks haha ik ben 36 weken en 4 dagen zwanger.
ik heb capsules gehaald bij de tuinen.
Kom je toevallig uit Amsterdam? Zoja welke tuinen heb je het gevonden?

01-02-2012, 10:19



Citaat door Kaftannetje:
Kom je toevallig uit Amsterdam? Zoja welke tuinen heb je het gevonden?
Nee kom uit Utrecht heb het in Overvecht gekocht.

01-02-2012, 10:27
Ik heb het toevallig afgelopen maandag aan de gynaecoloog gevraagd en zij kende het niet en had er ook nooit van gehoord. Ze zei verder ook dat het niet zoveel kwaad kan omdat het gaat om een natuurproduct. Echt gerustgesteld was ik niet, want ik wil toch wel het zekere voor het onzekere.

Dus ik lees effe mee.

02-02-2012, 11:42

Citaat door Farisha:
Ik heb het toevallig afgelopen maandag aan de gynaecoloog gevraagd en zij kende het niet en had er ook nooit van gehoord. Ze zei verder ook dat het niet zoveel kwaad kan omdat het gaat om een natuurproduct. Echt gerustgesteld was ik niet, want ik wil toch wel het zekere voor het onzekere.

Dus ik lees effe mee.
Ik ga het morgen aan verloskundige vragen InshaAllaah.

Ik laat je weten wat zei ervan weet of zegt.

Pagina's : [1] 2