Bekijk volle/desktop versie : Waar zitten de beste naaiateliers in Nador???



Pagina's : [1] 2 3 4

26-01-2012, 11:16
Dames, ik heb een aantal mooie stoffen en wil hiermee graag in Nador mooie jurken van laten maken. Maar, waar in Nador kan ik deze wegbrengen zonder dat ze deze verprutsen?
Of zijn deze er niet in Nador

26-01-2012, 12:10


Weet je wat het is, sommige kunnen echt mooie jurken maken maar ze doen nooit precies wat je wilt.

26-01-2012, 12:11
Naai dan in Nederland. Dan kun je gewoon vakantie vieren ipv die gayata achter de k&x( te zitten.

26-01-2012, 12:14

Citaat door nadiak:
Weet je wat het is, sommige kunnen echt mooie jurken maken maar ze doen nooit precies wat je wilt.
Ja dat bedoel ik.. Dat is zoo frustrerend!

26-01-2012, 12:14



Citaat door juno:
Naai dan in Nederland. Dan kun je gewoon vakantie vieren ipv die gayata achter de k&x( te zitten.
In Nederland vragen ze belachelijke prijzen

26-01-2012, 12:19

Citaat door Oumaya:
In Nederland vragen ze belachelijke prijzen
Wat is je budget dan?

26-01-2012, 12:23
In nador kunnen ze echt goed naaien hoor mijn nichten hebben altijd prachtige jurken.
Alleen ken ik geen adresjes voor jou maar succes verder zou het zeker niet in NL of BE laten naaien das meestal amateurwerk voor belachelijke prijzen.

26-01-2012, 14:38
het zijn allemaal leugenaars en dieven die klerenmakers in Nador. Heb elk jaar een nieuwe en daar weten ze het weer te verprutsen, hun eigen creatie te maken of niet op tijd te zijn. Zelfs als je terug komt naar Nederland en je ze 4 weken de tijd hebt gegeven is het nog niet af. Stelletje dieven zijn het! En dan nog zweren dat mensen zijn overleden, dingen verkeerd zijn gegaan, andere mensen voorrang kregen. Vaag gedoe! Voortaan koop ik jurken en laat ik ze desnoods innemen in plaats van jurken helemaal nieuw laten maken... Ik heb het gehad met die tailleurs in Marokko en vooral in Nador..

26-01-2012, 15:23
Je geeft aan dat je een takshita wilt, en ze maken een jabador

26-01-2012, 15:48

Citaat door prisonbreak:
Je geeft aan dat je een takshita wilt, en ze maken een jabador
Wollahila hahahaha er is er dus niemand die wel tevreden is over een naaister in Nador?

26-01-2012, 21:04
Mimoun essayeh, persoonlijk vind ik hem de beste..
Hij maakt van je stof jurken waar je u tegen zegt. Prachtig, zelf laat ik mijn jurken daar ook naaien.

Hij zit in het eerste straatje tegenover mourkeb als je binnen door naar kasiria wilt lopen en een beetje aan het einde.

26-01-2012, 21:11
Ik ken er wel een in ezgangang, maar ik weet niet meer hoe die heet. Hij maakt erg mooie. Als je interesse hebt dan kan ik wel even zijn naam vragen.

26-01-2012, 21:17



Citaat door Amante.:
Mimoun essayeh, persoonlijk vind ik hem de beste..
Hij maakt van je stof jurken waar je u tegen zegt. Prachtig, zelf laat ik mijn jurken daar ook naaien.

Hij zit in het eerste straatje tegenover mourkeb als je binnen door naar kasiria wilt lopen en een beetje aan het einde.
ik vind de naaiers bij de kisaria altyd best duur. Hoe zit het met zijn prijs?

26-01-2012, 21:18
Ik ben ook wel benieuwd wat je in Nador betaalt en wat je er dan voor krijgt.

Ben tanger gewend en daar kan je van alles krijgen voor alle mogelijke prijzen. Heb er gelukkig een goed adres gevonden, meerdere eigenljk. afhankelijk van soort jurk.

26-01-2012, 21:28
Ik heb afgelopen zomer prachtige jurken laten naaien bij twee zussen genaamd Siham en Fatima.
Waar woon jij ongeveer in Nador? Zij hebben namelijk een boetiek in de wijk L3rinshieg, ken je die plek?
Het is richting de markt el 9isaria.

Ik post morgen hier een foto van mijn twee jurken, zodat je kunt zien hoe zij mijn jurken hebben genaaid.
Zij hebben precies gedaan wat ik wilde, mooier zelfs.

Ze zijn klantvriendelijk en hebben een luisterend oor.
Al met al ben ik zeer tevreden over hun werk, mijn hele familie laat daar nu hun jurken naaien.

Op pagina 4 heb ik een foto geplaatst

Pagina's : [1] 2 3 4