Bekijk volle/desktop versie : Over 10 dagen inshallah naar casa toe om te shoppen iemand leuke adresjes??



Pagina's : [1] 2

26-01-2012, 10:21
Dag dames, hebben jullie misschien voor mij leuke adresjes waar ik in casa kan shoppen (geen westerse kleding!), heb al een aantal adressen van internet gehaald maar hoop op nog meer leuke tips van jullie.....ik ga niet naar de toeristische plekjes heb dat al allemaal gezien. Het liefst adressen van takshita/caftan boetieks en gouden sieraden.

Alvast bedankt!!

26-01-2012, 10:36


Bsahtek, helaas ben dr nog nooit gewees dus kan je ook niet verder helpen.

26-01-2012, 10:44
morocco maill

26-01-2012, 10:50

Citaat door Bbrowneyess:
morocco maill
Bedankt meid voor je tip maar dat soort winkels zijn er hier genoeg in Nederland..elke stad in Nl heeft wel merkenzaken...en dat is waar deze nieuwe winkel centrum in casa helemaal vol mee zit..lacoste,armani,d&g etc...dus ga er alleen maar heen om te kijken hoe het eruit ziet maar niet om te winkelen.

26-01-2012, 10:51


Hay Farah, Derb Sultan, Mohammedia

26-01-2012, 10:52
Als jullie het adres niet kennen mogen jullie ook de wijk noemen, ben wel een beetje bekend in casa dus wijk mag ook!!!

26-01-2012, 10:56

Citaat door stralend.:
Hay Farah, Derb Sultan, Mohammedia
Hay Farah is toch vlakbij het voetbal stadion??

26-01-2012, 11:02
als je honger krijgt: stap in de taxi en vraag oh hij je brengt naar snack Amin....zzzzzzzzzzooooooooo lekkere vis!!!! en spotgoedkoop en super schoon zaakje

26-01-2012, 11:03

Citaat door Ouidad-Larache:
Oh sorry lees nu pas echt je tekst. Ja bij Twin Towers is wel vooral westerse winkels etc.
Bedankt meid!!! Ja klopt daar zijn veel westers winkels en je kan er ook heerlijk eten ben er een keer geweest.....maar deze keer zoek ik echte Marokkaanse boetieks.... laghtik assagha!

26-01-2012, 11:06
Genoeg Marokkaanse boetieks in Maarief bij de twincenter, en voor goud moet je in mdina kdima zijn.

26-01-2012, 11:08

Citaat door trouwjurk2011.:
als je honger krijgt: stap in de taxi en vraag oh hij je brengt naar snack Amin....zzzzzzzzzzooooooooo lekkere vis!!!! en spotgoedkoop en super schoon zaakje
Ik was daar 2 weken geleden, nou het is echt allessssssssss behalve schoon en lekker wallah.

Paar jaar geleden was k daar ook en toen vond ik het wel lekker.

26-01-2012, 11:09

Citaat door Spa:
Bedankt meid voor je tip maar dat soort winkels zijn er hier genoeg in Nederland..elke stad in Nl heeft wel merkenzaken...en dat is waar deze nieuwe winkel centrum in casa helemaal vol mee zit..lacoste,armani,d&g etc...dus ga er alleen maar heen om te kijken hoe het eruit ziet maar niet om te winkelen.
Kleed je wel netjes aan anders mag je niet naar binnen

Mijn schoonbroer had die dag een trainingspak aan(komt gewoon uit NL) en mocht niet met ons naar binnen.

26-01-2012, 11:09



Citaat door trouwjurk2011.:
als je honger krijgt: stap in de taxi en vraag oh hij je brengt naar snack Amin....zzzzzzzzzzooooooooo lekkere vis!!!! en spotgoedkoop en super schoon zaakje
Wij verblijven in de straat van rond point hassan 2(dat is de bekendste rotonde van casa), is dat een beetje in de buurt van snack amin?, wil namelijk niet al te veel reizen voor eten...alvast bedankt!

26-01-2012, 11:13
Darb Sultan.

26-01-2012, 11:13

Citaat door yassinjeweetzel:
Genoeg Marokkaanse boetieks in Maarief bij de twincenter, en voor goud moet je in mdina kdima zijn.
Bedankt voor je tip, we waren 2 jaar terug in kasiria jahoed daar heb je veel en prachtige stof en daarbuiten kan je goud kopen maar was mij iets te duur (design en en heel veel robijn).

Pagina's : [1] 2