Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk HELP MIJ.. Met Spoed MArokkaanse jurk nodigggg !!!



25-01-2012, 10:46
Dames ik heb met spoed een marokkaanse jurk nodig..
ik wil er graag eentje huren..
Kben van Belgie..
Ik heb hier geen ervaring mee en weet niet waar ik moet zoeken..
Ik heb een paar gezocht op het internet maar de meeste zijn niet echt mn smaak..

AUB help me

25-01-2012, 11:37


http://www.takchitaverhuur.webs.com

25-01-2012, 13:20
Hallo

Bij Dressforyou Antwerpen zal je zeker je smaak vinden! inchallah...

Groetjes

25-01-2012, 14:11
Hallo,

Ik verkoop/verhuur jurken zie: http://mariyacaftan.hyves.nl

Alleen kom ik niet uit Belgie maar daar zullen we vast wat op vinden.

Gr
Mariya

25-01-2012, 16:04


dank jullie wel voor jullie reacties..

30-01-2012, 15:25
okee..
kheb eentje gevonden..
in antwerpen.. al afrah ofzo..
heeft iemand daar al eens gehuurd?

30-01-2012, 15:30


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us[/QUOTE]

31-01-2012, 01:37

Citaat door ik_gewoon:
okee..
kheb eentje gevonden..
in antwerpen.. al afrah ofzo..
heeft iemand daar al eens gehuurd?
ja ik heb daar wel eens gehuurd, maar om eerlijk te zijn heb je daar niet veel keuze, meestal zijn de mooie al uitgeleend en blijven er alleen van die gare jurken over, rare mouwen enzo....

maar ik vind die jurken die hier geplaast zijn wel mooi, dus ik weet niet, takschita d'anvers is missch ook een oplossing.

31-01-2012, 02:06
op facebook heet ze meid zi anvers zij heeft mooie jurken
heb onlangs heeft ze mooie sari's een andere jurken ze plaats ze niet allemaal op facebook
ze heeft 3 diensten bv iemand die zich bezig houd met huren van & verkopen van jurken . iemand die zich alleen bezig houd met touw en gelnagels . iemand de zich alleen bezig houd met kapsels . iemand die zich bezighoud met kapper bv snit brushing kleuring ze komt overal aan huis

31-01-2012, 09:25

Citaat door xassiaxje:
ja ik heb daar wel eens gehuurd, maar om eerlijk te zijn heb je daar niet veel keuze, meestal zijn de mooie al uitgeleend en blijven er alleen van die gare jurken over, rare mouwen enzo....

maar ik vind die jurken die hier geplaast zijn wel mooi, dus ik weet niet, takschita d'anvers is missch ook een oplossing.
ja klopt niet veel keuze.. kheb er eentje opzij.. maar vind m niet zo mooi..
ik mocht woensdagavond teruggaan omdat de andere dan terug binnenkomen en ik mocht dan weer kiezen..

31-01-2012, 09:27

Citaat door taker3sht:
op facebook heet ze meid zi anvers zij heeft mooie jurken
heb onlangs heeft ze mooie sari's een andere jurken ze plaats ze niet allemaal op facebook
ze heeft 3 diensten bv iemand die zich bezig houd met huren van & verkopen van jurken . iemand die zich alleen bezig houd met touw en gelnagels . iemand de zich alleen bezig houd met kapsels . iemand die zich bezighoud met kapper bv snit brushing kleuring ze komt overal aan huis
bedoel je al afrah?
of bedoel je iemand anders?
kheb vorige keer de waarborg al betaald bij haar..

31-01-2012, 11:20
geef me jouw email adres, dan stuur ik foto's van een prachtige jurk