Bekijk volle/desktop versie : wie maakt er hier zulke taarten??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

24-01-2012, 13:18
Ik wil zo'n taart en gebakjes voor mijn bruiloft hebben inshallah, heb het een beetje gehad met die marsepein/fondant taarten...

Het zijn bavorais taarten:


Citaat:









24-01-2012, 13:28


dit zij ijstaarten geloof ik

24-01-2012, 13:31

Citaat door karima33:
dit zij ijstaarten geloof ik
Nee nee, heb op de site gekeken en het zijn bavorais taarten...

24-01-2012, 13:34

Citaat door _n0raatjuh_:
Nee nee, heb op de site gekeken en het zijn bavorais taarten...
oke ze zien er wel mooi en lekker uit

24-01-2012, 13:37



Citaat door karima33:
oke ze zien er wel mooi en lekker uit
Jaaa heerlijk, dat dacht ik ook toen ik het zag

Alleen zitten ze in Blaricum en dat is te ver. Dus misschien is er iemand hier die ze maakt!!

24-01-2012, 13:40

Citaat door _n0raatjuh_:
Jaaa heerlijk, dat dacht ik ook toen ik het zag

Alleen zitten ze in Blaricum en dat is te ver. Dus misschien is er iemand hier die ze maakt!!
je weet wel dat bavarois met varkens gelatine wordt gemaakt !!

24-01-2012, 13:49

Citaat door karima33:
je weet wel dat bavarois met varkens gelatine wordt gemaakt !!



Dat klopt inderdaad sommigen gebruiken dat.

maar dat hoeft niet altijd, en ik neem aan als iemand het kan hier dat er geen varkensgilatine wordt gebruikt.

24-01-2012, 13:50
Welkom bij Tima Cakes,

Ik maak taarten en allerlei zoetigheden voor bijvoorbeeld verjaardagen, speciale gelegenheden en natuurlijk ook voor personen die gewoonweg zin hebben om te smullen van een lekkere taart! Ik maak gebruik van allerlei vullingen voor mijn taarten. De klant geeft mij haar/zijn wensen, en ik geef de klant de product naar wens. Voor verdere vragen, kunt u mij altijd mailen naar timassweetbakery@hotmail.nl.

Ik zou zeggen, neem gauw een kijkje op mijn Facebook account http://facebook.com/timassweetbakery.

Met vriendelijke groet,

Tima

24-01-2012, 13:58

Citaat door Timassweetbaker:
Welkom bij Tima Cakes,

Ik maak taarten en allerlei zoetigheden voor bijvoorbeeld verjaardagen, speciale gelegenheden en natuurlijk ook voor personen die gewoonweg zin hebben om te smullen van een lekkere taart! Ik maak gebruik van allerlei vullingen voor mijn taarten. De klant geeft mij haar/zijn wensen, en ik geef de klant de product naar wens. Voor verdere vragen, kunt u mij altijd mailen naar timassweetbakery@hotmail.nl.

Ik zou zeggen, neem gauw een kijkje op mijn Facebook account http://facebook.com/timassweetbakery.

Met vriendelijke groet,

Tima
Maak jij zulke taarten en gebakjes??

24-01-2012, 14:01

Citaat door Bruidje2013:
Up voor jou!
Shokran zine!

24-01-2012, 14:35

Citaat door _n0raatjuh_:
Dat klopt inderdaad sommigen gebruiken dat.

maar dat hoeft niet altijd, en ik neem aan als iemand het kan hier dat er geen varkensgilatine wordt gebruikt.
Ik kan me niet voorstellen dat er bavarois bestaat dat geen gelatine bevat. Voorzover ik weet moet er altijd bavaroispoeder (waar gelatine in zit) gebruikt worden om het te laten opstijven. Maar mocht iemand bavarois kennen zonder gelatine, dan houdt ik mij aanbevolen

24-01-2012, 14:39

Citaat door youmania:
Ik kan me niet voorstellen dat er bavarois bestaat dat geen gelatine bevat. Voorzover ik weet moet er altijd bavaroispoeder (waar gelatine in zit) gebruikt worden om het te laten opstijven. Maar mocht iemand bavarois kennen zonder gelatine, dan houdt ik mij aanbevolen
je kan in plaats van varkens gelatine agar-agar gebruiken is een vegetarische gelatine je kan die bij de toko halen

24-01-2012, 14:45


ziet er heel mooi uit en tis indd iets anders een keer!

24-01-2012, 14:50

Citaat door youmania:
Ik kan me niet voorstellen dat er bavarois bestaat dat geen gelatine bevat. Voorzover ik weet moet er altijd bavaroispoeder (waar gelatine in zit) gebruikt worden om het te laten opstijven. Maar mocht iemand bavarois kennen zonder gelatine, dan houdt ik mij aanbevolen


Citaat door karima33:
je kan in plaats van varkens gelatine agar-agar gebruiken is een vegetarische gelatine je kan die bij de toko halen
Juist !

Citaat door zijnprinsesje:
ziet er heel mooi uit en tis indd iets anders een keer!
Juist ik d8 ook even wat anders!

24-01-2012, 14:53


Uploaded with ImageShack.us

Lieve schat, ik zit te denken om dit ook te doen.. Slagroomsoesjes erbij in een ijffeltoren model..


Dit heeft de cateraar van dina34 geserveerd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11