Bekijk volle/desktop versie : Mijn man heeft mij voor de tigste keer verlaten.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-01-2012, 10:33
Mijn man heeft een geschiedenis van hier tot tokio als het aankomt op het in de steek laten van mij. In plaats dat hij onze problemen uitpraat, rent ie naar zijn moeder om daar vervolgens weken te slapen. Net een kleine jongen die zijn problemen niet kan uitpraten en dan maar vlucht.

Pffff ik ben zo moe wallah, moe van alles. Zoveel ellende met hem meegemaakt in dit huwelijk van 5 jaar en nog doet het hem geen pijn dat ik gewoon op ben van alles. Ik ben ook nog eens zwanger. Ik ga niet in op leden die van alles en nog wat over mijn zwangerschap roepen, want men weet hier niets over dus laat dat aub rusten. Het gaat nu om de slechte aspecten van ons huwelijk.

Ik denk dat zijn gevoelens ten opzichte van mij niets zijn. Ik ben geen supermodel, geen vrouw met een topkarakter. Ik ben gewoon een normaal uitziende marokkaanse vrouw van midden twintig, maar ik zie eruit als een veertiger. Ik heb geleden in mijn verleden en het stopt helaas niet.

Ik ben gister de deur uitgegaan omdat het mij teveel werd. Ik voel me echt gebroken al jaren. Ik heb zoveel voor deze man gedaan en nu ben ik op. Al voor hem was ik doodmoe van het leven, maar toch dat ik 'ik maak wat van mijn huwelijk en gelukkig zijn'. Maar helaas ik heb het gevoel dat het niet voor mij weggelegd is. Ik heb hem een brief gestuurd met mijn gevoelens over hem derin en over hoe ik me al jaren voel. Dit nadat hij mij dus al weken negeert. Het enige wat hij deed was de brief lezen, slapen, eten en tv kijken. Ik voelde me zo waardeloos toen hij dit deed, dat ik nog een brief achterliet met daarin dat ik weg was en dat ik niet meer kon leven met hem. Hij deed niet eens moeite mij te zoeken, dat terwijl ik hoogzwanger van zijn kind ben. Hij belde mijn vader op en zei dat ik buiten was (het was rond 9 uur in de avond) en vervolgens heeft hij zijn spullen gepakt en is naar zijn moeder gegaan. Hij smste mij met daarin 'ík ben weg, als ik jouw leven ellendig maak dan ga ik voorgoed weg en bel mij niet''. Hoe onvolwassen. Hij denkt gewoon niet na. Ik kan niet geloven dat dit zijn reactie was, maar nu zijn mijn ogen geopend. Deze man houdt niet echt van mij, immers een man die echt van zijn vrouw houdt, die zou zijn vrouw zoeken en de problemen bespreken, vooral nu ik hoogzwanger ben. Maar hij helaas niet.

Wallah het doet mij pijn, pijn dat ik niet eerder heb ingezien dat hij niet echt van mij houdt en dat ik mezelf kapot heb gemaakt om een man. Geen man is dit waard. Een vrouw hoort zich niet kapot te maken voor een man, terwijl diezelfde man het nie deert en gewoon zijn leven lijdt.

Ik sta er helaas alleen voor. Ik ben alleen bang, omdat ik hoogzwanger ben en alleen in dit huis ben. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben gewoon doodsbang dat er iets verkeerd kan gaan nu ik alleen ben. Maar ik heb geen keus. Het is wat het is.

Mijn schoonmoeder heeft haar zoon nog nooit een opdonder gegeven, omdat het haar zoon is. Volgens haar ligt alles aan mijn zogenaamde 'ziekte'. Ik zeg niet dat ik perfect ben, want wallah ik stik van de fouten maar ik ben iemand die graag over de problemen praat en naar oplossingen zoekt. Walakien mijn man heeft daar geen zin in, omdat het volgens hem niet werkt.

Zoals ik al zei, ik ben gebroken wallah gewoon gebroken. Ik kan niet goed nadenken over dit huwelijk. Gister ben ik flauwgevallen en voor het eerst schokte mijn lichaam midden in de nacht en toen ik wakker werd, werd ik hysterisch. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en drm ben ik zo bang. Mijn lichaam kan het volgens mij niet meer echt aan. Ik was zo bang dat ik het kind verloren was ofzo. Mijn lichaam schokte zo hevig alsof ik epilepsie had en ik kon het niet stoppen. Ik dacht dat ik doodging.

Wallah dames, ik weet niet meer wat ik moet doen. Aan scheiden denken nu met een kind, ik weet niet hoe ik dat moet doen? Misschien als ik beter ben, want ik ben zwaar depressief. Ik kan pas scheiden als ik over mijn verdriet heen ben, als ik mezelf op orde heb en dat lukt mij niet.

Ya rab ik ben zo doodmoe.

24-01-2012, 10:38


Ga rokya doen.

al ghair inshaAllah

24-01-2012, 10:38
Heftig, Moge Allah jou sbar geven lieverd..
Hij houdt idd niet van je, zoekt niet achter je en het laat hem zo te zien koud dat jij z'n kind draagt

Heb je geen familie waar je terecht kan? Zeker nu je door een moeilijke periode heen gaat (psychisch en fysisch)..

Dat je SM niets zegt?!
Damn wat haat ik mama'skindjes.

Kol genfoes ghzal 3nd moh

24-01-2012, 10:39
Zet jullie huwelijk op de 2e plaats en zet je gezondheid en je kindje op de eerste plaats.

24-01-2012, 10:39


jeetje wat moeilijk meid. Moge Allah je bijstaan. Denk aan jezelf en je kind en ga goed na wat het beste is om te doen. Doe salaat istighara en wendt je tot Allah. Hij weet het beste!

24-01-2012, 10:40
Heel moeilijk meid, zijn je ouders hiervan op de hoogte?

Hoe oud is je man eigenlijk?Hij handeld echt niet als een man, maar goed die zijn sowiezo erg schaars.

Knuffel voor jou en maak jezelf niet kapot uiteindelijk gaat hij verder en eindig je al wrak en daar heb jij noch je kind iets aan.

allahi awen

24-01-2012, 10:43
Denk om je gezondheid en om je kind.
Hoe moeilijk het ook zal zijn probeer even niet met hem bezig te zijn en wacht af wat hij gaat doen. Hij kan niet eeuwig bij mama logeren zonder iets te laten weten
Hij is het echt niet waard

tazz yeh rzjal d aghir zaman

24-01-2012, 10:43

Citaat door asma_92:
Ga rokya doen.

al ghair inshaAllah
Insha'allah. Maar ik voel me zo hypocriet. Al ik het echt moeilijk heb dan richt ik me tot allah, maar daarna is het wat minder.

24-01-2012, 10:46
Dat is zo een Bull dat je pas kan scheiden als je over je depresiie heen bent!!
Hij bezorgd jou die depressie!!!! Begrijp je dat niet en je boeit hem ook helemaal niks..

Je moet aan jezelf denken en aan je kindje..

24-01-2012, 10:46

Citaat door Yasmina_b:
Heftig, Moge Allah jou sbar geven lieverd..
Hij houdt idd niet van je, zoekt niet achter je en het laat hem zo te zien koud dat jij z'n kind draagt

Heb je geen familie waar je terecht kan? Zeker nu je door een moeilijke periode heen gaat (psychisch en fysisch)..

Dat je SM niets zegt?!
Damn wat haat ik mama'skindjes.

Kol genfoes laghzal 3nd moh
Dank je meid.

Ik denk ook dat hij niet van mij houdt. Zelf al zegt hij van wel, maar ik geloof het niet en zijn daden laten het weer eens zien.

Mijn familie staat niet achter mij. Ik sta er alleen voor.

Mijn schoonmoeder neem ik ook iets kwalijk, namelijk dat ze hem niet aanpakt. Als hij daar wil blijven en wil scheiden, dan moet hij dat doen maar elke keer voor weken tot maanden wegblijven is niet de oplossing. En zij kijkt maar toe en dat begrijp ik niet. Vooral omdat dit mensen zijn die echt gelovig zijn. Maar ja, ik wil niet kwaad over haar spreken want voor de rest is ze wel een goede vrouw.

24-01-2012, 10:47
Spijtig om te horen dat het zo gegaan is. Veel sbar toegewenst en sterkte met je zwangerschap.

Je hebt de keuze gemaakt om hem te verlaten. Hij is het niet waard, door al gelijk bij de kleine problemen naar zijn moeder te gaan.
Erg kinderachtig en onvolwassen.

Ik snap dat het een moeilijke tijd voor je zal worden, maar alles is maktab.
Zit er niet teveel over in. Probeer je kind goed op te voeden , met de hulp van je ouders.
Zoek afleiding door je in het geloof te verdiepen ga naar lezingen, workshops, vrienden etc.

24-01-2012, 10:47

Citaat door fatna:
Zet jullie huwelijk op de 2e plaats en zet je gezondheid en je kindje op de eerste plaats.
insha'allah, dat ben ik nu zeker van plan. Ik moet een sterkere vrouw worden ondanks hoe ik me voel. Mijn dochter heeft anders niets aan mij.

24-01-2012, 10:47



Citaat door 2011bride:
jeetje wat moeilijk meid. Moge Allah je bijstaan. Denk aan jezelf en je kind en ga goed na wat het beste is om te doen. Doe salaat istighara en wendt je tot Allah. Hij weet het beste!
amien, insha'allah. Misshien is dit weer een beproeving i don't know.

24-01-2012, 10:48
ik zou hem keihard aan de kant duwen en me focussen op de baby die er in je zit.. laat een man maar weg gaan.. ook al rent hij naar de maan je moet hem het gevoel geven dat het jouw niks doet.. pak jij maar ook een stap of twee terug naar achter want al die stress is ni goed voor de baby in jouw.. denk nu alleen aan de baby.. yek je wilt een goede mama zijn voor je kind denk dan aan je kind die er in je zit!!

24-01-2012, 10:48
Mijn ouders zeggen me altijd heel luid en duidelijk goed voor mezelf te zorgen. Geen gezondheid is geen leven. Fhed elwaqt makayen tawa7ed li hezek.

Ik denk inderdaad dat je man het huwelijk niet zo zitten hoe vervelend dit ook klinkt. Ik weet niet of je van nature een klager bent, maar ook dat kunnen mannen niet hebben. Veel mannen gaan dat uit de weg. Misschien zou je anders moeten leren communiceren.

Het is moeilijk om je te adviseren aan de hand van je verhaal. Ik kan niet opmerken wie er nou echt fout is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5