Bekijk volle/desktop versie : Ultieme wraakactie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-01-2012, 19:18
Dag allemaal,

Graag wil ik hier mijn verhaal plaatsen.

Bij mijn college klas heb ik een meid die mijn leven zuur maakt. Ik woon in een plek waar weinig allochtonen voorkomen waardoor er naar allochtonen anders gekeken wordt. Er zijn hier vooroordelen en discriminatie is normaal hier. Ik zit nu in een klas met alleen maar Nederlanders waarvan een meid echt te ver gaat. Ze is heel racistisch en discriminerend.

Ze zegt dat alle Marokkanen nooit zich douchen of hun tanden poetsen. Nu heeft ze het zo gedraaid dat ik nooit douche of mijn tanden poets.En omdat natuurlijk roddels meteen aangenomen worden, geloven mijn klasgenoten haar. Hierdoor ontlopen mijn klasgenoten mij, soms doen ze alsof ze hun neus dicht doen. Ze gaat zelfs zo ver dat ze een foto van mij op Facebook heeft gezet met daaronder "Zij STINKT"

Ik heb me de hele tijd voorgenomen om me niet tot haar niveau te verlagen maar ze is nu te ver gegaan.
Graag wil ik haar nu terugpakken, maar ik weet niet hoe. Zouden jullie me willen helpen om een ultieme wraakactie te bedenken? PMen mag ook.

Groetjes Karima

23-01-2012, 19:20


Heb je geen nichtje die een paar kilo zwaarder is die haar even recht zet?

23-01-2012, 19:21

Citaat door Darth.Vader:
Heb je geen nichtje die een paar kilo zwaarder is die haar even recht zet?
Nope, helaas niet... Ook geen neefjes of andere familieleden...

23-01-2012, 19:28

Citaat door mellow:
Dag allemaal,

Graag wil ik hier mijn verhaal plaatsen.

Bij mijn college klas heb ik een meid die mijn leven zuur maakt. Ik woon in een plek waar weinig allochtonen voorkomen waardoor er naar allochtonen anders gekeken wordt. Er zijn hier vooroordelen en discriminatie is normaal hier. Ik zit nu in een klas met alleen maar Nederlanders waarvan een meid echt te ver gaat. Ze is heel racistisch en discriminerend.

Ze zegt dat alle Marokkanen nooit zich douchen of hun tanden poetsen. Nu heeft ze het zo gedraaid dat ik nooit douche of mijn tanden poets.En omdat natuurlijk roddels meteen aangenomen worden, geloven mijn klasgenoten haar. Hierdoor ontlopen mijn klasgenoten mij, soms doen ze alsof ze hun neus dicht doen. Ze gaat zelfs zo ver dat ze een foto van mij op Facebook heeft gezet met daaronder "Zij STINKT"

Ik heb me de hele tijd voorgenomen om me niet tot haar niveau te verlagen maar ze is nu te ver gegaan.
Graag wil ik haar nu terugpakken, maar ik weet niet hoe. Zouden jullie me willen helpen om een ultieme wraakactie te bedenken? PMen mag ook.

Groetjes Karima
Waar is dit?

23-01-2012, 19:28


waaar wooon je ik help je maar al te graaag

23-01-2012, 19:32
wejo dat je dat nog volhoud meid respect ik zou haar allang al de kanker in hebben geslagen menna 3ed wraak actie gwn op der plek zetten

23-01-2012, 19:34
Ze plaatst zonder jouw toestemming (neem ik aan) foto op het net. Lekker aangifte doen.

23-01-2012, 19:35
Middelbare school?

23-01-2012, 19:38
aangeven dat ze zomaar een foto van jou op internet plaatst.
en sla de kk uit haar die bitch
laat haar maar voelen wat een Marokkaans meisje kan!!

23-01-2012, 19:43

Citaat door Temsamanegirl18:
Middelbare school?
Hogeschool...

23-01-2012, 19:44

Citaat door Moker_joker:
koopt wel marokkaanse wijven stinken wel beetje,
Aub als je niets nuttigs te melden hebt, dan heb ik liever dat je niet reageert.

23-01-2012, 19:46
Ik denk dat je hulp moet krijgen van wat gestoorde Marokkaanse roc bitches.

23-01-2012, 19:46


klaag er lekker aan ze heeft zomaar je foto op het internet gezet en stuur een brief naar de directie

23-01-2012, 19:47
Ga op karatalles en laat zien wie jij bent. Geef haar een pak slaag dat zij jou niet meer durft aan te kijken. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig......

23-01-2012, 19:48
Zou goed zijn als je iemand kende die rechten doet en dan niet een eerstejaars. Zeg dat je aangifte wilt doen tegen de bewuste persoon en vraag die rechtenstudent hoe dat het beste te doen. Welke uitspraken of feiten je kunt gebruiken om aangifte te doen. Waarschijnlijk is er ook een bureau tegen racisme/discriminatie dat helpt bij het aangifte doen. Wees niet bang of huiverig bij het aangifte doen, jij verliest er alleen wat tijd mee en degene waar het over gaat mag zich eens verantwoorden. Zelfs al kan diegene misschien niet veroordeeld worden, de aanklacht alleen al zet druk.

Meld daarnaast binnen de school bij de juiste persoon jouw klachten over racisme. De decaan is volgens mij de aangewezen persoon. Het klinkt alsof je op de middelbare school zit, maar het mag nooit geaccepteerd worden dat iemand zo oneerbiedig wordt behandeld.

Ten derde kan je melding maken bij de overheid, op meerdere manieren. Het kan anoniem of met je eigen naam. Lees de volgende pagina: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/discriminatie/discriminatie-melden?ns_campaign=Thema-immigratie_integratie_en_inburgering&ro_adgrp=disc riminatie_discriminatie_melden&ns_mchannel=sea&ns_ source=google&ns_linkname=%2Bmeldpunt%20%2Bdiscrim inatie&ns_fee=0.00


Wees lekker het slachtoffer in je meldingen:
Citaat:
Diegene zei dat Marokkanen stinken, vies zijn en dat Marokkanen nooit douchen. Klasgenoten doen ook mee en houden hun neus dicht wanneer ik langs loop. Op het internet had (voornaam) een foto van mij gezet met daaronder: Zij stinkt! Ik voel me diep beledigd.
Dit is racisme en het mag nooit geaccepteerd worden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6