Bekijk volle/desktop versie : Besnijdenis



Pagina's : [1] 2

23-01-2012, 12:46
Dag dames
hoe duur is het om je baby tebesnijden?
en wanneer kan je je baby het beste besnijden hoe jong mag hij zijn.
ik hoor het wel van jullie.
gr

23-01-2012, 13:15


ik wil ook graag weten wat de prijzen zijn, lees met je mee.

Het word aangeraden om je kind zo jong mogelijk te besnijden, ik wil inchallaah mijn zoon besnijden als die rond 3a4 maanden is.
Hoe oud is jou zoon?

23-01-2012, 13:15
Salaam,

Volgens mij is het 255 euro. Je moet alleen even controleren of het vanuit jou zorgverzekering vergoed wordt. Dat was bij mij namelijk wel het geval. Ik kreeg het volledige bedrag terug.
Ik heb mijn zoontje met 6 maanden besneden. Als ik ooit weer een zoontje zou krijgen zou ik het in die eerste 2 maanden doen. Het moet toch gebeuren en hoe eerder hoe beter. Als ze nog klein zijn slapen ze toch heel veel en dan hebben ze er minder last van.

Succes en sterkte.

23-01-2012, 13:20

Citaat door parreltje26:
ik wil ook graag weten wat de prijzen zijn, lees met je mee.

Het word aangeraden om je kind zo jong mogelijk te besnijden, ik wil inchallaah mijn zoon besnijden als die rond 3a4 maanden is.
Hoe oud is jou zoon?
de mijne is net 3 weken ze zitten al heel gauw volgeboekt dus ik wil je nu al aanmelden

23-01-2012, 13:24


@sneeuwwitje83 die van mij wordt deze week 2 weken niet veel verschil haha, oo zo dan moet ik hem ook maar binnenkort aanmelden .

23-01-2012, 13:24
je betaalt zowiezo 250 zie ik op de site van hun.
maar waar kan je het beste laten doen.
dames die hun zoontje hebben besneden geef ons aub advies en deel jullie ervaring met ons.
soukran

23-01-2012, 13:35

Citaat door parreltje26:
@sneeuwwitje83 die van mij wordt deze week 2 weken niet veel verschil haha, oo zo dan moet ik hem ook maar binnenkort aanmelden .
aah lief zijn ze he?
hoe heet jou prinsje? was je bevalling goed gegaan?
ja in den haag zijn ze helemaal vol geboekt tot 15 juli

23-01-2012, 14:08
Mijn zoon heet Yousef, mijn bevalling was elhamdolilah heel snel gegaan. Wij gaan in Utrecht of Almere mijn zoon besnijden inchallaah. Heb je ook gekeken op besnijdeniscentrum.nl gekeken?

En hoe was jou bevalling?

23-01-2012, 14:22
wij hebben ons zoontje met 6 maanden ongeveer besneden. bij besnijdeniscentrum.
het kostte ong 250 euro.. vgz vergoedde dat niet.. dus ff kijken of je verzekering het vergoed of niet..

hoe jonger hoe beter.. ik wou t met 3 maanden laten doen, maar mn man wou niet maar mn zoontje heeft er vrijwel geen last van gehad..

23-01-2012, 14:28
ja heb daar ookal gekeken.
ja ging wel kon beter alles ging niet volgens schema om het zo even tezeggen.
maar hamdoelilah nog even en dan zijn we weer de ouwe .-)

23-01-2012, 15:13
mijn zoontje wordt aanstaande zaterdag besneden inchallah, vindt het zo erg spannend!! wij hebben iets van 245,- betaald.

23-01-2012, 16:17
@sneeuwwitje83 hamdolilah je heb er toch iets moois voor terug gekregen een prachtige zoon, probeer je rust te nemen zolang het kan. Dan zul inchallaah snel weer de oude zijn.

23-01-2012, 16:35


ja dat probeer ik ook maar als je nog een kindje van 3 hebt gaat het niet altijd.
maar ik geniet volop van ze.

24-01-2012, 09:03
ewa dames help.
mij zoontje is net 3 weken wanneer kan ik hem het beste besnijden.
ze zeggen hoe jonger hoe beter maar wat is jong?

24-01-2012, 09:16

Citaat door Sneeuwwitje83:
ewa dames help.
mij zoontje is net 3 weken wanneer kan ik hem het beste besnijden.
ze zeggen hoe jonger hoe beter maar wat is jong?
ik zou het lekker zo snel mogelijk doen, in ieder geval voordat hij gaat kruipen, mijn zoontje was net 4 maanden, hij heeft helemaal nergens last van gehad..het is heel mooi gedaan bij besnijdeniscentrum rotterdam..hoe eerder hoe beter inderdaad..xje

Pagina's : [1] 2