Bekijk volle/desktop versie : Woonkamer inrichten. HELP!!!!



Pagina's : [1] 2 3

23-01-2012, 12:05
ER STAAT OOK EEN OPENHAARD. HOE MOET IK DIT INDELEN ??
Dames wat zouden jullie hier van maken? Aub alles is mooi leuk en super aan appartement behalve dit lelijk parket in de woonkamer. Je mag er niets mee doen

Stomme belgen


23-01-2012, 12:09


nou, valt toch wel mee.

Zodra je meubeles erin staan, zal dat perket niet meer zo hard opvallen.

En werk met tapijtjes, bv onder de salontafel en eettafel.

23-01-2012, 12:11
Gewoon zoals pride_bride al zei, gewoon weg werken met tapijtjes, en zodra je meubels erin staan valt het niet meer op...

Veel Succes

23-01-2012, 12:14
Ja maar dames dan wordt het te druk niet?

Ik wil alles superrrrrrrrrr strak.. Zal een voorbeeld geven.. Hoe moet ik dat dan doen met zo een ugly vloer..

23-01-2012, 12:15


http://www.google.nl/imgres?q=woonkamer+wit&um=1&hl=nl&biw=1466&bih=700 &tbm=isch&tbnid=BdM_GPtedMW0UM:&imgrefurl=http://www.per-fact.nl/domotica%2520stuurunits.htm&docid=kuLEPUtudPhoSM&i mgurl=http://www.per-fact.nl/images/woonkamer_wit_verkleint.JPG&w=534&h=273&ei=LEEdT5r HJo2q-gaNhtTECg&zoom=1&iact=hc&vpx=399&vpy=207&dur=531&h ovh=160&hovw=314&tx=244&ty=103&sig=117109810415380 552182&page=1&tbnh=111&tbnw=217&start=0&ndsp=18&ve d=1t:429,r:1,s:0

23-01-2012, 12:18
Iwa jah, wat je ook kan doen is gewoon tapijt of andere zeil erop doen,... zo vaak komen ze tog niet bij je over de vloer,.. ofnie???
En wanneer je weer gaat verhuizen, natuurlijk weer eraf halen... Het is maar een idee aangezien je alles strak wilt

23-01-2012, 12:22
Hahah misschien ga ik overal tapijt leggen ja.. Alleen probleem is ik weet niet of het mag schatje. Ze zijn die vloer nu aan het bewerken of behandelen weet ik veel. Zei me man gister ,ik zo van mij mogen ze hem direct eruit halen haha.

iig, is dat wel mooi witte meubels hierop?

23-01-2012, 12:30
Ik neem aan dat wanneer je de sleutels hebt en gaat inrichten dat de huisbaas er niet bij is...
Dus waarom mag je geen tapijt erop zetten, zolang je de vloer niet beschadigd is het tog geen probleem..? Of zie ik het verkeerd....

En ja hoor, als je bijv. tapijt legt kun je die meubels er gerust bij zetten, zal heel mooi staan..


23-01-2012, 12:37
Weet ik veel haha, omdat het om de zoveel blabla behandeld moet worden..

Hoe heb jij het ingericht?

23-01-2012, 12:40
Had ik ook, heb gwn baraton gekocht met het motief dat ik mooi vond en nu heb ik een leuk appartementje

23-01-2012, 12:43

Citaat door Islam4me:
Ik neem aan dat wanneer je de sleutels hebt en gaat inrichten dat de huisbaas er niet bij is...
Dus waarom mag je geen tapijt erop zetten, zolang je de vloer niet beschadigd is het tog geen probleem..? Of zie ik het verkeerd....

En ja hoor, als je bijv. tapijt legt kun je die meubels er gerust bij zetten, zal heel mooi staan..

meestal als het een particulier is staat in het contract dat hij 1 keer per jaar het huis mag komen bekijken, dus zonder toestemming lijkt me niet verstanig!

@ts waarom opper je niet dat je tegels witl zetten kan niet voorstellen dat hij nee zegt, aangezien het een meerwaarde geeft aan huis van de eigenaar.

23-01-2012, 12:44

Citaat door Yasmina_b:
Had ik ook, heb gwn baraton gekocht met het motief dat ik mooi vond en nu heb ik een leuk appartementje
Wat is baraton?

23-01-2012, 12:44


ik had het geluk dat in mijn appartement overal tegels in zaten, overal grote witte marmer tegels.. hihi dus heb eigelijk alleen de muren wit geverfd en 1 muur heb ik behangen met als barok/bloem motief zilver/zwart... En daarnaast heb ik hoogglans zwarte meubels en een antraciete loungebank...
That's it...

Als je er eenmaal aan begint gaat het goedkomen hoor... het is gewoon effe wennen...

23-01-2012, 12:45

Citaat door brasschaat:
meestal als het een particulier is staat in het contract dat hij 1 keer per jaar het huis mag komen bekijken, dus zonder toestemming lijkt me niet verstanig!

@ts waarom opper je niet dat je tegels witl zetten kan niet voorstellen dat hij nee zegt, aangezien het een meerwaarde geeft aan huis van de eigenaar.
Das een dure grap. Wij gaan uiteindelijk inshaa Allaah bouwen, dus weet niet wat het precies kost en of we dat er in willen investeren.. Anders dan een laminaat erover he qua prijsverhouding haha

23-01-2012, 12:48

Citaat door TanJaOuiaa:
Das een dure grap. Wij gaan uiteindelijk inshaa Allaah bouwen, dus weet niet wat het precies kost en of we dat er in willen investeren.. Anders dan een laminaat erover he qua prijsverhouding haha
Je zou een ezel moeten zijn om parket te laten vervangen door laminaat, parket is veel beter kwaliteit en meestal duurder. Als je gaat bouwen dan maak je hier toch gewoon het beste van.

Pagina's : [1] 2 3