Bekijk volle/desktop versie : Dames die bevallen zijn..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-01-2012, 02:05
Waren jullie flink aangekomen tijdens jullie zwangerschap ( hoeveel kilo's na bevalling) ? of zijn jullie je figuur gewon kwijt geraakt ... en vrouwen die wel afgevallen zijn hoe hebben jullie dat aangepakt ? any tips... hoeveel wegen jullie nu ?

23-01-2012, 08:58



Citaat door Barbieee:
Waren jullie flink aangekomen tijdens jullie zwangerschap ( hoeveel kilo's na bevalling) ? of zijn jullie je figuur gewon kwijt geraakt ... en vrouwen die wel afgevallen zijn hoe hebben jullie dat aangepakt ? any tips... hoeveel wegen jullie nu ?
Bij beiden zwangerschappen afgevallen. Voor de eerste zwangerschap woog ik 63 daarna 53 kg. Bij de tweede zwangerschap woog ik 57 kg en na de zwangerschap weer 53. Weeg nu nog steeds 53 kg...............

23-01-2012, 09:03
ben van 52kg , 59 geworden tijdens mijn zwangerschap..
Nu weeg ik 54 kg ..

23-01-2012, 09:06
Hebben jullie na de bevalling ook terug een strak lichaam? Dat vraag ik me altijd af. Ik zou na de bevalling zo graag weer een mooi figuur willen hebben...

23-01-2012, 09:12


Ik was niks aangekomen tijdens de zwangerschap zelfs afgevallen, door bv ben ik wel een paar kilo`s aangekomen, de kleine was een zeer hongerige baby en zoog heel hard dat vergt heel veel energie waardoor ik heel vaak honger had! nadat ik gestopt was zat ik weer op mijn normale gewicht!

3 dingen zijn zeker niet meer zoals ze waren.

Veel dunner haar had echt een bos.
mijn tanden en tandvlees is achteruit gegaan
en het ergste van alles veel slappere borsten.

maar hamdoellah 3ala xxxxx hal ik en mijn zoontje zijn gezond.

23-01-2012, 09:15

Citaat door Tangawia_212:
Hebben jullie na de bevalling ook terug een strak lichaam? Dat vraag ik me altijd af. Ik zou na de bevalling zo graag weer een mooi figuur willen hebben...
Ik ben best dun, en daardoor kan je (soms) mijn buikje duidelijk zien

23-01-2012, 09:16
ik was 20 kilo aangekomen.. maar zodra ik was bevallen ben ik weer terecht naar mijn oude gewicht.....Dat was allemaal vocht dat ik vast hield..

23-01-2012, 09:19

Citaat door tabascolove:
Ik was niks aangekomen tijdens de zwangerschap zelfs afgevallen, door bv ben ik wel een paar kilo`s aangekomen, de kleine was een zeer hongerige baby en zoog heel hard dat vergt heel veel energie waardoor ik heel vaak honger had! nadat ik gestopt was zat ik weer op mijn normale gewicht!

3 dingen zijn zeker niet meer zoals ze waren.

Veel dunner haar had echt een bos.
mijn tanden en tandvlees is achteruit gegaan
en het ergste van alles veel slappere borsten.

maar hamdoellah 3ala xxxxx hal ik en mijn zoontje zijn gezond.
Zee herkenbaar

Voor mijn haren ben ik naar de HA gegaan ...die zei dat ik niet kaal wordt en dat het wel weer komt
Mijn tandvlees was erg ontstoken tijdens mijn zwangercshap( bloedde soms zomaar uit het niets ) ...een bezoekje naar de tandarts doet echt wonderen
Kunnen we niks voor de borstendoen, zodat ze weer normaal worden?

23-01-2012, 09:23

Citaat door Tangawia_212:
Hebben jullie na de bevalling ook terug een strak lichaam? Dat vraag ik me altijd af. Ik zou na de bevalling zo graag weer een mooi figuur willen hebben...
ja hoor ik heb gewoon strakke huidje en ook geen blubberig buik....maar ja dat komt ook omdat ik maar 1 kind heb en die wordt binnenkort 6.inschalaah

23-01-2012, 09:28
Een kind is geen excuus om meteen uit te dijen. Wat weegt een kind bij de geboorte, maximaal 4kilo. Sommigen eten zich tijdens een zwangerschap hellemaal krom en bewegen weinig. Tja dan is de kans dat je een baal aankomt heel groot en foetsie is je figuur dan.

23-01-2012, 09:41
woog voor de zwangerschap 66 kg

laatste dag van zwangerschap 80 kg

en nu 72 kg

pittig hoor... moet nog 8 kg afvallen... dat andere is er van zelf af gegaan... ik kwam trouwenns pas de laatste maand flinkkk aan, kwam ook niet de deur uit, omdat ik te moe was en zwangerschapsverlof had

23-01-2012, 10:15
Je borsten worden echt niet meer hetzelfde. Slecht bij een klein procent van de dames blijven de borsten stevig. Dit komt door de ´cooper´s ligments´ in de borsten. Als je niet zwanger bent geweest, dan voel je een soort stevige spons in je borsten, nou dat zijn dus de cooper´s ligments. Na je zwangerschap gaan deze langzaam aan zakken en je raakt de stevigheid in je borsten kwijt. De stevigheid van de borsten na de zwangerschap verschilt per vrouw, maar de meerderheid van de vrouwen hebben helaas last van slappere borsten en sommige zelfs van het bekende fenomeen ´theezakjes´.

Ik ben benieuwd hoe het bij mij na de zwangerschap uit gaat zien

De rest van je lichaam kun je gewoon strak trainen mits je de discipline hebt.

23-01-2012, 10:38


Ik was tijdens mijn zwangerschap 8 kilo aan gekomen. Na mijn bevalling viel ik 14 kilo af.

23-01-2012, 10:42

Citaat door Oummi:
Je borsten worden echt niet meer hetzelfde. Slecht bij een klein procent van de dames blijven de borsten stevig. Dit komt door de ´cooper´s ligments´ in de borsten. Als je niet zwanger bent geweest, dan voel je een soort stevige spons in je borsten, nou dat zijn dus de cooper´s ligments. Na je zwangerschap gaan deze langzaam aan zakken en je raakt de stevigheid in je borsten kwijt. De stevigheid van de borsten na de zwangerschap verschilt per vrouw, maar de meerderheid van de vrouwen hebben helaas last van slappere borsten en sommige zelfs van het bekende fenomeen ´theezakjes´.

Ik ben benieuwd hoe het bij mij na de zwangerschap uit gaat zien

De rest van je lichaam kun je gewoon strak trainen mits je de discipline hebt.
Ppffff, werden mijn borsten maar kleiner of zelfs terug naar hun ‘originele formaat’
Bij mijn 2de zwangerschap zijn ze namelijk minimaal 2 cups groter geworden en na de bevalling is er slechts 1 cup er weer af

Maar goed, bij mijn eerste zwangerschap ben ik zelfs extreem afgevallen. Na de bevalling woog ik zelfs 15 kilo lichter als voordat ik zwanger werd. Komt ook omdat ik gedurende die hele zwangerschap niks anders deed dan overgeven overgeven en nog eens overgeven.
Mijn tweede zwangerschap was juist het tegenovergestelde. Daar ben ik ruim 15 kilo aangekomen. Vanwege volledige bedrust heb ik die kilootjes niet allemaal eraf kunnen krijgen. Met name mijn ooit mooie strakke buik is niet zo strak meer en dan vooral mijn onderbuik; daar zit echt uitgerekte huid en daar ga ik nooit meer wat aan kunnen doen helaas

23-01-2012, 10:44
was bij alle 3 de zwangerschappen flink aangekomen ik hield veel vocht vast
bij de 1e 20 kilo
bij de 2e 18 kilo
bij de 3e 15 kilo na 6 maanden was ik weer terug op mijn oude gewicht gelukkig was geen gezicht leek net een pinguin maar had wel altijd hele mooie buik

Pagina's : [1] 2 3 4 5