Bekijk volle/desktop versie : Praktiserende Zusters? Aub help mij het is voor mijn nichtje.. Aub klik!



22-01-2012, 21:19

Citaat door Dondista:
Salam oe alaikoem..

Insha Allah verkeer jij in een goede staat van Al-Imaane en Taqwaa..
Ik heb een nichtje die in Breda woont, en sinds kort het heeft over praktiseren in de Islaam..
Omdat ik zelf niet in Breda woon is het moeilijk voor mij om haar te steunen..
Ik wou vragen of er een zuster is of zusters die haar kunnen helpen door met haar om te gaan.. Omwille van Allah subhana oe wa ta'la.. Het liefst een zuster uit Breda, en het zou helemaal mooi zijn als deze zuster of zusters les volgen of willen gaan volgen bij IVOE in Tilburg.. Al met al ben ik allang blij dat er een zuster is of zusters zijn die mij nichtje onder hen hoede willen nemen.. Insha Allah zijn er zusters die echt bezig zijn met de Islaam en haar willen helpen en zo insha Allah beloningen hiervoor mogen krijgen in Ál-Achira.. Zouden jullie mij aub willen pmen zodat ik op mijn beurt haar mail naar jou stuur of haar nr.. Ze zou hier echt blij mee zijn.. Insha Allah verneem ik van jullie door middel van een pm..

Djazaka Allah oe gairan..
Wa salaam..
.

22-01-2012, 21:24


Wa alaykum assalaam,

Wat betreft het lesvolgen bij IVOE: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4148748&p=103794230&viewfull=1#po st103794230

Moge Allaah het voor haar vergemakkelijken,

Wa billaah at-tawfeeq