Bekijk volle/desktop versie : meiden die veel virtueel contact hebben met jongens, wat vinden jullie daarvan



Pagina's : [1] 2

22-01-2012, 18:20

Citaat door Nabil-Cavia:
is zo n meisje trouwmateriaal nig?
aan de ene kant denk ik ze is niet buiten dan ook geen rottigheid met jongens, maar tegenwoordig lijkt internet erger dan als je buiten zou zijn in de avond, meiden die hun tijd nuttig besteden zouden niet op mnl komen bv , wat vinden jullie nig
.

22-01-2012, 18:22


Meiden,... jongens... in deze geen verschil.
Als ze haar andere zaken niet verwaarloosd is er niets aan de hand, iedereen heeft recht om zijn vrije tijd te besteden zoals ze zelf willen.

22-01-2012, 18:23
uhm nee ik neem aan dat je op t oment met inet op m.nl doelt

ik heb alles opgeruimd we hebben gegete afgewassen tjah dan ga je ffe m.nlen en msnen althans ikke wel

of ben ik nu totaal verkeerd bezig

22-01-2012, 18:30
wat doe jij hier dan? Jij verspilt je tijd ook hier.

22-01-2012, 18:32



Citaat door Nabil-Cavia:
waarom geen tv kijken of met je echte vriendinnen praten. mnl is net een datingsite geworden als ik sommige topic lees of veel schelden



ja dat wel iedereen moet doen wat diegene wilt, maar ik zou zo n meisje niet willen, want jongens kunnen zo contact met haar nemen via pm/ flirten en op het forum heilig doen..ik hoor vaak verhalen dat jongens en meiden zo zijn, en achter de schermen dingen doen die verboden zijn
er zitr de laatste tijd gwn niks leuks op tv. ja die spreek ik dan op msn.
waarschijnlijk zien sommige idd m.nl als een datingsite, maar ikke dus niet. zolang ik hier niks verkeerds doe zie ik eerlijk gezegd het probleem niet en dat ik op m.nl zit dat weet me hele familie en iedereen weet ook ng eens hoe k heet dus ja

22-01-2012, 18:33

Citaat door Nabil-Cavia:
ja dat wel iedereen moet doen wat diegene wilt, maar ik zou zo n meisje niet willen, want jongens kunnen zo contact met haar nemen via pm/ flirten en op het forum heilig doen..ik hoor vaak verhalen dat jongens en meiden zo zijn, en achter de schermen dingen doen die verboden zijn
Verboden... moord? Verkrachting? Drugsdeaelen? Belastingoplichting?
Tja, dat soort mensen bestaan, heeft verder weining met internet van doen.

22-01-2012, 18:38

Citaat door Nabil-Cavia:
ik niet ik maak teminste een topic
Dan bevestig je alleen maar dat je hier vaak aanwezig bent.

22-01-2012, 18:45

Citaat door Nabil-Cavia:
wat praat jij a sahbi wat als je zusje met jongns pmt zou je dat goedkeuren nig
Houdt eens op met dat nig.

Ze moet doen wat ze wil doen. Je kunt het ook omdraaien, al die jongens die maar op het internet zitten om meisjes te pm'en, zou jij het goedkeuren als het je broertje is?

22-01-2012, 18:46

Citaat door Nabil-Cavia:


ik constateer het in topics en van bekende mensen die zeggen ook wat er hier afspeelt, en mij maak je niet wijs dat je hier komt om kennis op te doen nig
is algemeen bekend dat veel meiden bang zijn eenzaam te eindigen vanwege hun biologische klok en dan op mnl account aanmaken en zo heilig mogelijk te doen gniffel
Nee, ik kom hier omdat ik me verveel. En om mensen uit te lachen en af te kraken.
Ik ga echt geen man zoeken via m.nl, ye3oek. Krijg genoeg aandacht in dagelijks leven.

22-01-2012, 18:46
Komt ie weer hoor met ze favourite smilie.

22-01-2012, 18:59
Je weet 't precies allemaal zo goed nigh Wat kom jij hier doen eigenlijk nigh? Of zijn alle jongens hier om een meisje aan de haak te slaan en alle meisjes om een jongen aan de haak te slaan, alleen jij, jij bent de uitzondering, de oh zo jonge maar wijze illie die alles en iedereen door heeft nigh, waarvan niets hem ontglipt..nigh

22-01-2012, 19:04
Nigh,nigh,nigh..ga tv kijken..Nederland 2 is heel interessant

22-01-2012, 19:11


Which crap?

22-01-2012, 19:24

Citaat door Nabil-Cavia:



yeah right jij zoekt hardcore maar aan het eind van de avond kijk je weer zuuur, ik zeg je echte mannen komen niet op mnl alleen wannabe s...jullie meiden denken dat een jongen goed is als hij beetje wijze dingen zegt op mnl terwijl het vanzelfsprekend is als je logisch nadenkt
aandacht die jij in het dagelijks leven krijgt is dat jongens je ff aankijken en weer verder lopen als je buiten bent gewoon eerlijk zijn nig
Ga weg man, niemand via m.nl. Nooit dat ik iemand zal trouwen die ik via internet heb ontmoet.
Nee ik krijg aandacht en liefde van mijn dierbaren. Jongens kunnen de pot op . Ik heb geen aandacht van een jongen nodig om te kunnen leven.

22-01-2012, 19:27
Ik ben dood aan 't gaan van de lach.

Pagina's : [1] 2