Bekijk volle/desktop versie : Geesten enzo.........



Pagina's : [1] 2

18-11-2004, 16:05
Glaasje draaien
Waarschuwing vooraf :
- Begin hier pas aan als je hier voldoende van af weet.
- Wij stellen ons niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen van het glaasjedraaien. Hier aan begin je op eigen risico. De antwoorden die je krijgt bij het glaasjedraaien zullen afhangen van jouw houding tijdens het uitvoeren.
- Het is niet goed om langer dan een half uur bezig te zijn, de voortdurende concentratie die erbij nodig is kan na zo'n lange tijd hoofdpijn veroorzaken of ander lichamelijk ongemak.

Benodigdheden
Om te kunnen glaasjedraaien heb je 28 stukjes papier nodig. Op elk stukje papier schrijf je een letter van het alfabet. De twee laatste stukjes papier gebruik je voor 'ja' en 'nee'. De papiertjes moeten in een ruime cirkel worden geplaatst op een vlakke tafel. Je kunt ook de cijfers 0 t/m 9 in de cirkel betrekken, dat mag je zelf bepalen. Het laatste wat nodig is, is een wijnglas, deze zet je op zijn kop in het midden van de cirkel op de tafel.

Uitvoering
Voor het uitvoeren van glaasjedraaien zijn minimaal twee personen nodig. De twee personen moeten tegenover elkaar zitten en moeten elk de top van één vinger op het glas plaatsen. Men begint met een vraag als "is er een geest aanwezig ?". Het is de bedoeling dat de persoon die de vraag stelt, zich sterk op de vraag concentreert. Het moet tijdens de uitvoering dan ook volledig stil zijn, het licht zou men ook zo ver mogelijk moeten dimmen. Zolang er geen antwoord komt, moet de vraag herhaald worden. Duw niet bewust tegen het glas, laat het zijn eigen richting in gaan (het is dan ook goed als de persoon die de vraag stelt, de ander niet laat weten wat de vraag is). Na een tijdje komt het wijnglas in beweging en zal het telkens even voor een letter stoppen. Zo zal het antwoord letter voor letter gespeld worden. Als je voor de eerste keer glaasjedraait, kan het soms wel vijf minuten duren eer het glas in beweging komt. Maar hoe meer ervaring je hebt met glaasjedraaien, hoe sneller het glas over de tafel schuift en je dus ook de antwoorden krijgt



De risico's...
Bijna iedereen heeft er weleens van gehoord, al weet het merendeel ervan niet hoe het moet. De meeste mensen weten dan ook niet waar ze aan beginnen als ze gaan 'glaasjedraaien'. Communiceren met een geest kan leuk en spannend zijn. Het wordt vaak gedaan op seances, grote bijeenkomsten waarbij men contact probeert te leggen met de doden. Zo zou men dingen uit de toekomst te weten komen en/of uit het verleden.

Glaasjedraaien kan echter ook resulteren in een ware nachtmerrie. Je kan namelijk ook 'negatieve' geesten oproepen. Er kunnen dan ongewone dingen gebeuren, zoals vreemde geluiden, dingen die verdwijnen of lichten die aan en uit gaan. Maar het kan nog erger. Je kan worden 'bezeten' door een geest, die je voortdurend lastig valt met stemmen in je hoofd. Deze stemmen kunnen iemand volledig beheersen en kunnen het slachtoffer aanzetten/overtuigen om dingen te gaan doen, zoals het gebruiken van drugs, het plegen van geweld en in sommige gevallen zelfs tot het plegen van zelfmoord ! Dit lijkt in eerste instantie onwaarschijnlijk, maar je moet niet vergeten dat het cijfer van misdrijf en zelfmoord veroorzaakt door stemmen aardig hoog ligt. Er zitten hierdoor dus ook personen in de gevangenis, zoals bijvoorbeeld de tiener Kip Kipling, die zijn ouders en een aantal klasgenoten om het leven bracht met een pistool.

18-11-2004, 16:11


wollah jij bent ziek in je hofd dat je dit hier zet eh kk mongool

18-11-2004, 16:22
wat is daar ziek in, idoot dan lees je het toch niet! Sukkel

18-11-2004, 16:32


Foto van een verdwaalde alien.

18-11-2004, 16:33





18-11-2004, 16:42

19-11-2004, 10:10
Welke ziek zit hier onder mijn naam foto's te plaatsen!

19-11-2004, 11:00
ioeeeeeeeeeeeeeeeeh scaryyyyyyyyyyyyyy ik zie van mezelf al geesten dus hoef ze niet op te roepen

19-11-2004, 12:38
geloof jij er echt in??? ik niet!!!!

19-11-2004, 13:14
Dat is egt eng...ik geloof er eigenlijk ook niet...maar tog vind ik het eng...

19-11-2004, 14:19
In de koran staat geesten en djins bestaan, dus ik geloof er dergelijk in!

19-11-2004, 14:22
heb ze gezien en ze bestaan.

19-11-2004, 15:15


Hey mensen ik heb even op die site'
s gekeken het schijnen foto's te zijn die door iemand zijn gemaakt. DUs het is echt volgens hun! scary shit, ziet er echt eng uit.

Dat wordt weer niet slapen

19-11-2004, 15:18
Ewa boeienddd.. pfff

19-11-2004, 15:41
ghehehe is egt eng man!!!!

Pagina's : [1] 2