Bekijk volle/desktop versie : Ik ben een leek wat dit betreft... vandaar de vraag.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-01-2012, 17:06

Citaat door Amal2004:

tuurlijk niemand vergeet zijn 1e liefde niet...
Klopt dit?
Ook al is hij of zij inmiddels getrouwd?




(Gherbawa in Marokko zeggen ook: Lemra 3emmerha Ma Tensa [een 7shoema woord] Ellewel, Wakha Ykoen Qerd.)

20-01-2012, 21:57


Poll is anoniem, hoor.

20-01-2012, 21:58
Geen iedee. Mijn man is mijn 1e liefde..

20-01-2012, 22:28

Citaat door Noa85:
Geen iedee. Mijn man is mijn 1e liefde..
Ben jij ook zijn eerste liefde?

20-01-2012, 22:32



Citaat door Aboe_Qaboe:
Ben jij ook zijn eerste liefde?
Echte liefde wel.. we waren al samen toen we nog pubers waren

20-01-2012, 22:34

Citaat door Noa85:
Echte liefde wel.. we waren al samen toen we nog pubers waren
Wat waren de andere liefdes dan? neppe liefdes?

Zie het al voor me dan vraag je aan je vent: gast, wat had dat te betekenen he?

Zegt ie: 'maak je geen zorgen schatje, dat was geen echte liefde, was alleen beetje neppe liefde oe safi, niets om je zorgen om te maken '

20-01-2012, 22:37

Citaat door maaltje:
Wat waren de andere liefdes dan? neppe liefdes?

Zie het al voor me dan vraag je aan je vent: gast, wat had dat te betekenen he?

Zegt ie: 'maak je geen zorgen schatje, dat was geen echte liefde, was alleen beetje neppe liefde oe safi, niets om je zorgen om te maken '
denk dat je als 15 jarige jongen geen echte liefde kent dan kalverliefde

20-01-2012, 22:38
weet ,t ook niet m,n man was m,n eerste liefde,

maaar denk dat het wel klopt, eerste liefde vergeet je niet

heb dat gezien bij mn zwager die is voor de 2de x getrouwd maar blijft z,n eerste vrouw bellen.

20-01-2012, 22:40
nope klopt niet

20-01-2012, 22:41

Citaat door Noa85:
Echte liefde wel.. we waren al samen toen we nog pubers waren
Dat lijkt mij een echte pure liefde, aangezien pubers zo onschuldig en eerlijk zijn in hun gevoelens.

Wat denk jij hiervan,Noa?