Bekijk volle/desktop versie : Overig Sterke vrouwen worden niet geboren, maar gevormd door situaties.



20-01-2012, 13:03


Ik heb zoveel dingen meegemaakt, ben getekend voor mijn leven. Ben een sterke dame, gevormd door mijn verleden. Het verleden is voor mij een afgesloten hoofdstuk en ik heb nooit opgegeven. Ik heb een heleboel dingen geleerd en ik zal blijven leren. Ik blijf klimmen en de top zal ik bereiken. Mijn hartje laat ik spreken, al is dat door te schrijven. Duidelijker kan ik niet zijn, want mijn hart leidt de weg naar mijn vingers. Woorden blijven vloeien en ik word door niemand gehinderd. Het zal ook niemand lukken, want de vlam is niet geblust. Mijn leven was donker en kil, maar ik heb mijn weg gevonden naar geluk.



Jaren van mijn leven, weggerukt met de wortels uit mijn hart. Verloren jaren waren het en dat voelde ik pas achteraf. Het was een dagelijks gevecht, heb met mezelf moeten strijden. Heb zoveel tranen gelaten en was het beu om te lijden. Ik werd bevrijd en vond een andere weg, mijn levenspad werd verlicht. Ik voelde me sterker dan ooit tevoren en gooide het masker van mijn gezicht. Het masker dat ik droeg was een masker van pijn en verdriet. Ik leerde mezelf zien vanuit een ander perspectief. Het verleden heb ik begraven, de wonden groeiden dicht. Geluk en vreugde is wat er tegenwoordig straalt uit mijn gezicht. Allah swt zal diegene straffen, die mijn jaren hebben gestolen. Ik heb geduld en geduld zal me belonen.



Begrijp me niet verkeerd, ik wil van niemand medelijden. De reden dat ik schrijf, is om mezelf beter te begrijpen. De essentie ligt anders, het is op mijn innerlijke ik gebaseerd. Ik heb kennis vergaard en een heleboel dingen geleerd. De dingen die ik heb meegemaakt, die wens ik niemand. Mijn familie stond altijd achter me en dat versterkte de band. Ik hou van mijn ouders, want ze stonden altijd voor me klaar. Ze hebben me door dik en dun gesteund, zonder nee of gemaar. Ik ben zo dankbaar tegenover mijn dierbaren, moge Allah swt hen enkel met het goede zegenen. Moge Allah swt enkel vreugde en geluk over de mensheid laten regenen.

Amien!

Veel liefs,

Realistisch.

22-01-2012, 16:59


prachtig! Ghair InschaAllah