Bekijk volle/desktop versie : Parttime werken en een kind



20-01-2012, 10:01
[Is dit te doen, hoe regelen jullie dat met oppas? Ben benieuwd of ik nog ga werken als de kleine er is insaAllah.


Wat zijn jullie ervaringen?]

20-01-2012, 10:12


Ik werk 24uur, mijn 2 oudste zitten op school, de baby gaat naar mijn moeder 1 volle dag op maandag, dinsdag 2 uurtjes, man is thuis tot 14.30 en op vrijdag ook 2 uurtje man is dan ook thuis overdag.

goed geregeld, ik ga met een fijn gevoel werken om dat hij in goede handen is.

20-01-2012, 10:14
Ik moet binnenkort ook gaan werken en vraag mij af hoe ik dat ga doen. Kinderdagverblijven vertrouw ik niet echt. Het idee al dat je je kleine baby bij een wilde vreemde achter laat..

20-01-2012, 10:19
Als mijn kind naar een kinderdag verblijf zou moeten, dan stopte ik met werken.
waar mijn nichtje werkt heeft 1 van de stageres een baby laten vallen en niks gezegt, later bleek die baby een schedelfractuur te hebben. verschrikkelijk !!!!!

20-01-2012, 10:20



Citaat door Sabina20:
Ik werk 24uur, mijn 2 oudste zitten op school, de baby gaat naar mijn moeder 1 volle dag op maandag, dinsdag 2 uurtjes, man is thuis tot 14.30 en op vrijdag ook 2 uurtje man is dan ook thuis overdag.

goed geregeld, ik ga met een fijn gevoel werken om dat hij in goede handen is.


Dit heb je heel goed geregeld
Mijn man werkt fulltime en mijn (schoon)ouders wil ik liever niet belasten. Dus erg lastig voor me...


Citaat door sannaaa:
Ik moet binnenkort ook gaan werken en vraag mij af hoe ik dat ga doen. Kinderdagverblijven vertrouw ik niet echt. Het idee al dat je je kleine baby bij een wilde vreemde achter laat..
Hetzelfde hier.... ik kan mn kleine straks denk ik ook moeilijk achterlaten in een KDV. Fulltime huisvrouw zijn zie ik eerlijk gezegd ook niet echt zitten....

20-01-2012, 10:22

Citaat door Sabina20:
Als mijn kind naar een kinderdag verblijf zou moeten, dan stopte ik met werken.
waar mijn nichtje werkt heeft 1 van de stageres een baby laten vallen en niks gezegt, later bleek die baby een schedelfractuur te hebben. verschrikkelijk !!!!!
die stagiare was ook onhandig...... jeetje, wat een triest verhaal dit zeg.

20-01-2012, 10:35

Citaat door Sabina20:
Als mijn kind naar een kinderdag verblijf zou moeten, dan stopte ik met werken.
waar mijn nichtje werkt heeft 1 van de stageres een baby laten vallen en niks gezegt, later bleek die baby een schedelfractuur te hebben. verschrikkelijk !!!!!


en is ze toen ontslagen?

20-01-2012, 11:11

Citaat door schems:
en is ze toen ontslagen?


Ze is van school af gestuurd, mocht de opleiding niet meer afmaken.

20-01-2012, 11:28

Citaat door Sabina20:
Ze is van school af gestuurd, mocht de opleiding niet meer afmaken.
hoe is het met de baby verlopen?

20-01-2012, 11:44

Citaat door Sabina20:
Als mijn kind naar een kinderdag verblijf zou moeten, dan stopte ik met werken.
waar mijn nichtje werkt heeft 1 van de stageres een baby laten vallen en niks gezegt, later bleek die baby een schedelfractuur te hebben. verschrikkelijk !!!!!
Oh mij god, wat erg

20-01-2012, 13:02

Citaat door Amira_1986:
Dit heb je heel goed geregeld
Mijn man werkt fulltime en mijn (schoon)ouders wil ik liever niet belasten. Dus erg lastig voor me...



Hetzelfde hier.... ik kan mn kleine straks denk ik ook moeilijk achterlaten in een KDV. Fulltime huisvrouw zijn zie ik eerlijk gezegd ook niet echt zitten....
Ik heb nog 5weken de tijd dan moet ik gaan werken. En zit met hetzelfde probleem, fulltime huisvrouw zie ik ook niet zitten,zowel mijn moeder als schoonmoeder hebben voorgesteld op te passen.Maar ze zijn beide heel laks in de zin van laat een baby eventjes huilen is goed voor zijn longen.Daar zit ik een beetje mee.

20-01-2012, 13:09

Citaat door Amira_1986:
hoe is het met de baby verlopen?
gelukkig allemaal goedgekomen uiteindelijk, maar het kon wel eens heel slecht af lopen, als ze nou meteen aan de bel had getrokken had dat kind meteen naar het ziekenhuis gekunt, ipv de ouders laten tobben met een dag en nacht huilende baby.......

25-01-2012, 20:31



Citaat door Sabina20:
gelukkig allemaal goedgekomen uiteindelijk, maar het kon wel eens heel slecht af lopen, als ze nou meteen aan de bel had getrokken had dat kind meteen naar het ziekenhuis gekunt, ipv de ouders laten tobben met een dag en nacht huilende baby.......
wa elhemdullilah.... dat is het allerbelangrijkste.
wel een afschuwelijke fout....