Bekijk volle/desktop versie : Iedreen ervaring met babyverzorging hier melden!



Pagina's : [1] 2

19-01-2012, 12:01
Mijn lieve vriendin is pas bevallen en ik wil haar en haar eerstgeborene verrassen met zon zelfgemaakte luiertaart. Mijn vraag is, welke merk luiers is het beste ? En welke maat kiezen voor een pasgeborene?
En ik dacht ook nog een paar nuttige cadeaus zoals babyolie of babyshampoo? Of kleertjes? Dames,suggesties welke cadeatijes zijn nuttig of heeft iemand tips?? Is merk zwitsal goed?

19-01-2012, 12:13


Ik heb dat ook gekregen
Dat was het origineelste cadeau dat ik heb gekregen.

Kies merk "Pampers". Nr 1 is voor baby's.
Dan kun je een hele gamma zwitsal producten aanslaan.
Shampoo, badgel, badolie, haarlotion, zinkzalf (voor rode billetjes), babyzalf, talkpoeder, eau de cologne van zwitsal, ...
Je kunt ook rompertjes erbij leggen, een pakje, schoentjes of eventueel iets voor de mama?



Hier een paar voorbeeldjes:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Dit is de pampersoort die je moet halen meid



Uploaded with ImageShack.us

19-01-2012, 12:19

Citaat door Yasmina_b:
Ik heb dat ook gekregen
Dat was het origineelste cadeau dat ik heb gekregen.

Kies merk "Pampers". Nr 1 is voor baby's.
Dan kun je een hele gamma zwitsal producten aanslaan.
Shampoo, badgel, badolie, haarlotion, zinkzalf (voor rode billetjes), babyzalf, talkpoeder, eau de cologne van zwitsal, ...
Je kunt ook rompertjes erbij leggen, een pakje, schoentjes of eventueel iets voor de mama?
Ahh,bedankt voor je raad,dat is nuttig.
Ik ga zeker alvast een paar rompertjes of iets lekkers warms bij zwitsal gamma erbij zetten.
Dat is idd een goede suggestie,ik was het vergeten,ook iets voor de mama. Mischien iets voor huidverzorging ofzo.

19-01-2012, 12:19

Citaat door Mariah:
Ahh,bedankt voor je raad,dat is nuttig.
Ik ga zeker alvast een paar rompertjes of iets lekkers warms bij zwitsal gamma erbij zetten.
Dat is idd een goede suggestie,ik was het vergeten,ook iets voor de mama. Mischien iets voor huidverzorging ofzo.
Heb wat foto's gezet bij mn reactie

19-01-2012, 12:20


Een luiertaart? Wat moet je ermee?

19-01-2012, 12:21

Citaat door Snoepiet:
Een luiertaart? Wat moet je ermee?
opeten?

19-01-2012, 12:22

Citaat door Snoepiet:
Een luiertaart? Wat moet je ermee?
Is toch een leuk cadeau?!
Ik vind het in ieder geval vele leuker dan een bos bloemen hoor

19-01-2012, 12:22

Citaat door Yasmina_b:
Heb wat foto's gezet bij mn reactie
Dank je,je bent een lieve schat!
straks niet vergeten cellofaan en linten te halen.

19-01-2012, 12:38
Ik vind het echt lomp om te krijgen. Iedere moeder heeft al luiers en gebruikt een eigen merk. Er is meer Keus dan bloemen of luiers

19-01-2012, 16:51

Citaat door Snoepiet:
Ik vind het echt lomp om te krijgen. Iedere moeder heeft al luiers en gebruikt een eigen merk. Er is meer Keus dan bloemen of luiers
Ik neem aan dat je heel vaak luiers moet gebruiken en dus zon pak voor een week erdoorheen jaagt,dus die cadeautjes zijn heel nuttig in plaats van bloemen.

Ik weet niet waarom jij zo negatief moet over uitlaten. In plaats van negatieve kritiek te zetten zet eens wat oplossingen of alternatieven op als je deze idee niet goed vind. Moet ik soms met een heel babykamer aankomen om origineel te zijn?

19-01-2012, 18:04

Citaat door Mariah:
Ik neem aan dat je heel vaak luiers moet gebruiken en dus zon pak voor een week erdoorheen jaagt,dus die cadeautjes zijn heel nuttig in plaats van bloemen.

Ik weet niet waarom jij zo negatief moet over uitlaten. In plaats van negatieve kritiek te zetten zet eens wat oplossingen of alternatieven op als je deze idee niet goed vind. Moet ik soms met een heel babykamer aankomen om origineel te zijn?
Stel je voor

19-01-2012, 18:08

Citaat door Mariah:
Ik neem aan dat je heel vaak luiers moet gebruiken en dus zon pak voor een week erdoorheen jaagt,dus die cadeautjes zijn heel nuttig in plaats van bloemen.

Ik weet niet waarom jij zo negatief moet over uitlaten. In plaats van negatieve kritiek te zetten zet eens wat oplossingen of alternatieven op als je deze idee niet goed vind. Moet ik soms met een heel babykamer aankomen om origineel te zijn?
Negatief? Moet ik t oPhemelen? Ik vind luiertaarten verschrikkelijk. Een week of minder doe je met een pak van 60 luiers bij een pasgeborene: maar waarom zou je blij moeten zijn als iemand met zoiets aankomt waar 10 luiers in zitten? En dan moet het maar net het merk zijn wat je goed vind. En de maat. Waarom het uiterste? Dus of je neemt een luier mee of een kamer? Moet je zeggen dat ik met een kamer ook niet blij zou zijn.

Een kadobon is leuk. Of iets van speelgoed voor de baby

19-01-2012, 18:09


Een natusan pakket is ook leuk. Of zwitsal maar dan moet de baby daar niet gevoelig voor zijn

19-01-2012, 18:27
ik heb t ook niet zo met die luiertaarten. Wat ik wel heel leuk vind is een kraammand met allemaal spulletjes voor de baby (kan ook voor de kraamvrouw)

voorbeeld





snoepiet , hoe is t met je prinsesje??

19-01-2012, 19:21
Ok,ik heb een compromis

Mijn luiertaart is gemaakt met 48 luiers zodat ze zeker ermee een hele week ermee doorkan,speelgoed ,zwitsal producten en lichaamsverzorging met rozenolie voor de mama.

En het is trouwens het gebaar van cadeau geven dat telt,niet hoe de cadeau eruitziet.


Bedankt voor jullie sugesties allemaal,check jullie hoekjes.

Pagina's : [1] 2