Bekijk volle/desktop versie : Ben jij eerlijk?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

18-01-2012, 20:25
krijg jij wel eens cadeautjes van je liefje of vrienden of familie leden waarvan je denkt?

die gaat direct de prullenbak in?

zo ja. zeg je het dan eerlijk. of zeg je netjes dank je wel en gooi je het achteraf in de prullenbak? of nog erger je verkoopt het. of je vraagt de bon terug

18-01-2012, 20:30


Ik heb enkel een Qoeraan van m'n vrouwtje gekregen en daar ben ik superblij mee.

Voor de rest heb ik eigenlijk nooit wat gekregen van mensen.

18-01-2012, 20:31
Ik heb een keer een best prijzig cadeau gekregen van mn beste vriendin waar ik niks mee kon. Heb toen gewoon eerlijk gezegd dat ze het beter terug kon brengen omdat ik het zonde vind. Heeft ze uiteindelijk ook gedaan en omgeruild voor iets anders

18-01-2012, 20:32

Citaat door antigay:
Ik heb enkel een Qoeraan van m'n vrouwtje gekregen en daar ben ik superblij mee.



Voor de rest heb ik eigenlijk nooit wat gekregen van mensen.
je bent ziek als je quraan weggooit.


ik heb zelfs blaadjes waar gewoon Allah op staat en die kan ik niet eens weg gooien!


arme ziel!

18-01-2012, 20:32


Ik heb een keer een cadeau gekregen hij was mooi ingepakt, en als ik cadeautjes krijg dan ben ik zo nieuwsgierig dat ik als een klein kind de cadeau papier bruut eraf wil scheuren helaas schrik ik mensen hierdoor mee af

Maar ik zou nooit zeggen dat ik het niet waardeer het gaat meer om het gebaar!

18-01-2012, 20:33
[QUOTE=Mevr_Feshkel;103713393]Ik heb een keer een best prijzig cadeau gekregen van mn beste vriendin waar ik niks mee kon. Heb toen gewoon eerlijk gezegd dat ze het beter terug kon brengen omdat ik het zonde vind. Heeft ze uiteindelijk ook gedaan en omgeruild voor iets anders [/QUOTE


wat heb je gekregen dan> dat je het zo lelijk vond? wat knap dat je dat eerlijk zegt!

18-01-2012, 20:34

Citaat door Onbereikbaar__:
Ik heb een keer een cadeau gekregen hij was mooi ingepakt, en als ik cadeautjes krijg dan ben ik zo nieuwsgierig dat ik als een klein kind de cadeau papier bruut eraf wil scheuren helaas schrik ik mensen hierdoor mee af
\

zij willen die cadeau papier terug hebben natuurlijk voor het volgend cadeau

ik vind het ook heerlijk. en het liefst zo lang mogelijk over doen en klein scheuren

18-01-2012, 20:34
Sorry, maar ik kan niet zeggen dat ik het niets vind. Dan hou ik het gewoon en zeg ik soukran. Of ik het gebruik is een ander verhaal.

Mist het mijn zus of ma is dan zeg ik het wel eerlijk als ik het echt niet mooi vind.

18-01-2012, 20:35

Citaat door basilicum:
\

zij willen die cadeau papier terug hebben natuurlijk voor het volgend cadeau

ik vind het ook heerlijk. en het liefst zo lang mogelijk over doen en klein scheuren
Neeeeeeeeee juist niet!

18-01-2012, 20:36

Citaat door basilicum:
wat heb je gekregen dan> dat je het zo lelijk vond? wat knap dat je dat eerlijk zegt!
Ik kreeg een armband (ik draag geen armbandjes), en aangezien het ook nog eens duur was vond ik het echt zonde.

18-01-2012, 20:38
"Aaaah, dat wilde ik zooooo graag hebben!"

xDenkt what the fruitcake is dit?!x


18-01-2012, 20:38

Citaat door Mevr_Feshkel:
Ik kreeg een armband (ik draag geen armbandjes), en aangezien het ook nog eens duur was vond ik het echt zonde.
had het minstens aan mij gegeven gek

18-01-2012, 20:39



Citaat door __Nora__:
"Aaaah, dat wilde ik zooooo graag hebben!"

xDenkt what the fruitcake is dit?!x

booohhhh......!

18-01-2012, 20:40

Citaat door qwerty23:
Sorry, maar ik kan niet zeggen dat ik het niets vind. Dan hou ik het gewoon en zeg ik soukran. Of ik het gebruik is een ander verhaal.

Mist het mijn zus of ma is dan zeg ik het wel eerlijk als ik het echt niet mooi vind.
hihi... kijk je er dan gewoon blij bij?

18-01-2012, 20:40

Citaat door basilicum:
had het minstens aan mij gegeven gek
Ewa had dan eerder gezegd dat je van armbandjes houdt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10