Bekijk volle/desktop versie : Jongens wel seks en meisjes niet.



18-11-2004, 11:27
Wat ik heel vaak hoor is dat meiden en jongens heel licht denken over dat jongens seks mogen hebben voor het huwelijk en meisjes niet.
Mijn meinig/feit daarop is dat het haram is om seks te hebben voor het huwelijk.
Hoe denken jullie daarover, want meisjes worden erop aangekeken als zij dat doen maar jongens niet, dat vind ik naar mijn meinig oneerlijk.
Beide begaan een zonde, en niet de een wel en de ander niet.

18-11-2004, 12:01


ja maar in de werkelijkheid is het niet zo het zit hem toch het meest in de cultuur van meisje niet jongen wel eigenlijk en dat is iets wat gauw afgeschaft moet worden. want het is en blijft haram voor jongen en meisje!

18-11-2004, 12:11

Citaat door Miss_Magrebia:
Zovaak is dit hier te sprake gekomen......

Met seks voor het huwelijk geeft Allah geen onderscheid gemaakt tussen het mannelijk en vrouwelijk geslacht... beide moeten maagd het huwelijk ingaan.....

Klaar punt Uit!
klasse Ogtie einde discusie

18-11-2004, 12:12
Allah heeft dat verboden voor mannen en vrouwen. Degenen die het voor de vrouw terecht vinden en van de mannen niet is zich aan het inmengen met de wet van Allah en Shirk aan het plegen. De islam kent geen gedoogbeleid! het heeft te maken met de verwaarlozing en ongeloof van mensen in Allah en de Islam. Een oprecht gelovige kijkt wel uit.

Vrouwen die klagen waarom een man wel en een vrouw niet zijn netzo verkeerd bezig, als die mannen die lak hebben aan de wil van Allah.
De islam is er heel duidelijk in, alleen de mens probeert het te verdraaien. Dus men kan kiezen": volgen van de leugen van een mens of volgen van de wil van Allah.

18-11-2004, 12:15


Ik ben het helemaal met jullie eens, het is absoluut haram, daarover hoeft er geen eens gediscusseerd worden, omdat dat een feit is. Maar het is wel zo dat tegenwoordig er geen eens word bij nagedacht dat het haram is, maar het is effetjes volgens hun aan hun behoeftes komen volkomen belachelijk, en later ''wanneer we gaan trouwen dan doen we het volgens het boekje''.

18-11-2004, 12:18
Begin gewoon bij jezelf. Geen haramrelatie aangaan en gemeenschap pas tijdens het huwelijk.
Wat ik irritant en ook wel typerend vind over dit onderwerp is dat veel Marokkaanse vrouwen naar de dwalende jongens wijzen. Zij willen dezelfde zonde plegen als die jongens. Dat verstaan zij dan onder gelijkheid. Terwijl ze beter een voorbeeld kunnen nemen van de praktiserende jongens.

18-11-2004, 12:19
maar de man kan door ervaring zijn vrouw meer en beter plezieren dus indirect heeft ze er profijt van...

18-11-2004, 12:19
voor mij gaat geloof tuurlijk voor cultuur maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is!! uiteraard is de Islam de weg die je moet volgen

18-11-2004, 12:19

Citaat door Najib26:
Begin gewoon bij jezelf. Geen haramrelatie aangaan en gemeenschap pas tijdens het huwelijk.
Wat ik irritant en ook wel typerend vind over dit onderwerp is dat veel Marokkaanse vrouwen naar de dwalende jongens wijzen. Zij willen dezelfde zonde plegen als die jongens. Dat verstaan zij dan onder gelijkheid. Terwijl ze beter een voorbeeld kunnen nemen van de praktiserende jongens.
PUNT. KOMMA UITROEPTEKEN

18-11-2004, 12:21
ik wou ook nooit een ontmaagde man.En gelukkig heb ik die gevonden en we zijn maagd het huwelijk ingegaan.

18-11-2004, 12:24

Citaat door Miss_Magrebia:
Dat kan ook wel wanneer hij magd het huwelijk ingaat,
zo kan hij haar niet vergelijken met voorgangers... etc etc....

Maar welke profijt heeft hij wanneer hij verantwoording
af moet leggen bij Allah (swt ) ?
ja .....profijt van warme voeten?
lekker emille ratelbandje spelen...hahahaha

18-11-2004, 12:32

Citaat door Miss_Magrebia:
..............................
ik bedoel de hel.....die is nogal warm

enige profijt is dat je warme voeten hebt...
net zoals ratelband doet op hete kool...

18-11-2004, 12:33


Sommige mannen trouwen liever een maagd, zodat de bruid niet merkt met wat voor een prutser ze eigenlijk in bed ligt

18-11-2004, 12:42

Citaat door Miss_Magrebia:

profijt....... warme voetjes in de hel? Sommige mensen zijn echt
dank je

hahahahahah en weet je wat nog erger is?
als je huid verbrand is tot je niets meer voelt..krijg je weer een nieuwe huid om te verbranden...
zo staat het in de Koran..

en de grap is dat je bij een verbrande huid veel pijn hebt zolang je niet de ergste verbrandingsgraad hebt...
dat is een goed teken....Zodra je verband bent en je niets meer voelt ...is het foute boel omdat je zenuwen verband zijn....
Zie je toch wel eens in de programma's?
mensen zijn helemaal kapot verband maar leven nog...en ze zitten er chill bij omdat ze geen pijn meer voelen....alleen dat komt niet meer goed ...zenuwen zijn onherstelbaar verschroeid...

kan je nagaan welke kennis in de Koran staat...
om pijn te lijden krijg je weer een nieuwe huid en dus nieuwe zenuwen om de pijn te ervaren iedere keer opnieuw...

PS...maar die warme voeten blijven