Bekijk volle/desktop versie : Het overlijden van je kat..



Pagina's : [1] 2 3

18-01-2012, 11:14
Wie heeft er ook één gehad en had het er maar moeilijk mee?
Die van mij is zojuist overleden. Mijn schatje, mijn liefje, mijn hartje. Wollah hij was alles voor me. Hij was zo lief en luisterde altijd. Indien hij zijn behoefte wou doen miauwde hij, ook al sliepen we, hij maakte ons wakker zodat we de deur open konden doen en hij buiten netjes zijn behoefte kon doen. Nooit deed hij het thuis. S' ochtens schrok ik door zijn gejank. Deed hij normaliter nooit. Hij had zoveel pijn, en de doorbloeding naar zijn achterpoten was gestopt. Hij keek me aan van help me, en jankte alles bij elkaar. Hij kon niet meer lopen met zijn achterpoten. En strompelde over de grond heen..Vervolgens werd hij stil en reageerde nergens meer op. Ik merkte dat de pijn ondraagelijk was geworden. Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en heb mijn allesje zojuist in moeten laten slapen. Ik wou het niet, ik werd daar gek toen ze het voorstelde. Maar om hem weer naar huis mee te nemen, was volgens haar dierenmishandeling en egoïstisch. Hij had maximaal nog een week te leven, maar dan wel met veel pijn. Dus ik was ertoe genoodzaakt, vind het zo zielig. Ik had heel mijn vermogen willen uitgeven als ik hem maar kon redden. Maar helaas, ongeneeselijk. Meskien, hij had niemand alleen mij. Ik mis hem zo erg.. Ik heb heel de dierenziekenhuis bijelkaar gejankt. En nu nog kan ik niet stoppen met huilen... Had nooit gedacht dat het me zoveel zou doen als hij heen zou gaan. Het is wel een dier, maar hij toonde me meer liefde dan die de meeste mensen kunnen geven.

18-01-2012, 11:22



Citaat door miss-taza:
Wie heeft er ook één gehad en had het er maar moeilijk mee?
Die van mij is zojuist overleden. Mijn schatje, mijn liefje, mijn hartje. Wollah hij was alles voor me. Hij was zo lief en luisterde altijd. Indien hij zijn behoefte wou doen miauwde hij, ook al sliepen we, hij maakte ons wakker zodat we de deur open konden doen en hij buiten netjes zijn behoefte kon doen. Nooit deed hij het thuis. S' ochtens schrok ik door zijn gejank. Deed hij normaliter nooit. Hij had zoveel pijn, en de doorbloeding naar zijn achterpoten was gestopt. Hij keek me aan van help me, en jankte alles bij elkaar. Hij kon niet meer lopen met zijn achterpoten. En strompelde over de grond heen..Vervolgens werd hij stil en reageerde nergens meer op. Ik merkte dat de pijn ondraagelijk was geworden. Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en heb mijn allesje zojuist in moeten slapen. Hij had maximaal nog een week te leven, maar dan wel met veel pijn. Dus ik was ertoe genoodzaakt, vind het zo zielig. Hij had niemand alleen mij. Ik mis hem zo erg.. Ik heb heel de dierenziekenhuis bijelkaar gejankt. En nu nog kan ik niet stoppen met huilen... Had nooit gedacht dat het me zoveel zou doen als hij heen zou gaan. Het is wel een dier, maar hij toonde me meer liefde dan die de meeste mensen kunnen geven.
Hey meid,

Veel sterkte toegewenst met je verdriet....kan me echt goed voorstellen dat het pijn doet om afscheid te nemen van je beestje. Ik ben zelf ook een ongelooflijke liefhebber van katten en inderdaad....ze geven je meer liefde dan de meeste mensen kunnen geven!

Sterkte!!!

18-01-2012, 11:48

Citaat door Swarovski3:
Hey meid,

Veel sterkte toegewenst met je verdriet....kan me echt goed voorstellen dat het pijn doet om afscheid te nemen van je beestje. Ik ben zelf ook een ongelooflijke liefhebber van katten en inderdaad....ze geven je meer liefde dan de meeste mensen kunnen geven!

Sterkte!!!
Dankjewel lieverd. Heel veel pijn, had het echt niet kunnen voorstellen dat het zo moeilijk zou zijn. Helaas hoort dit bij het leven. Het lijkt net een droom, alsof ik ieder moment wakker kan worden en dit alles slechts een nachtmerrie blijkt te zijn. Ik maakte net de koelkast open zag zijn eten. Ik keek naar zijn mandje en die was leeg. Dat hij er niet meer is vind ik afschuwelijk. Hij was nog zo jong.

Hij strompelde in de ochtend naar me toe, en zijn achterpoten zijn verlamd geraakt vandaag en sleepte die poten letterlijk mee om naar me toe te komen. Nadat hij bij mijn kamer was miauwde hij keihard. Je kent het wel hoe katten tegen elkaar praten, net babytaal. Hij deed dat normaal nooit, ik schrok er meteen van wakker. Hij wou dat ik hem hielp, hij wist natuurlijk niet wat hem overkwam. Zijn achterpootjes voelden ijskoud aan en hij had zoveel pijn. Toen ik hem zag barste ik in tranen uit en ging met spoed naar de dierenziekenhuis. De dierenarts zei hij is niet te redden, een hartkwaal. Als ik hem niet in zou laten inslapen, zijn lichaamsdelen uiteindelijk af zouden sterven met heel veel pijn en hij tenslotte zou stikken in de vocht die zich in zijn buik heeft opgehoopt. Ik protesteerde nog en zei nee hij moet blijven leven. Nee, maak niet uit wat het kost als er iets is wat hem beter kan maken doe het dan. Vervolgens zei ik nee, geef pijnstillers ik neem hem mee naar huis ik ga hem niet doden. Toen zei ze, hij heeft maximaal nog een week. En dan stikt hij en zal hij sterven in heel veel pijn, heel zielig. Tenslotte gaf ik toe. Ik mis mijn terror die meteen foetsie was zodra je een slipper in de hand pakte. Ik mis de lieverd die me kopjes kwam geven als hij zag dat ik aan het huilen was. Ik mis het dat ik wakker wordt en zie dat hij stiekem naast me is komen slapen. En dan zei ik; "Mies Mies, wat doe jij? Je mag hier niet slapen." Dan miauwde hij schuldig, maar keek me tegelijkertijd heel onschuldig aan. Mijn moeder zei altijd, hij is net een persoon. Hoe hij deed, handelde en je aankeek....

21-01-2012, 19:30
Veel sterkte !! Ik heb nu zelf sinds 2 maanden een kater en zou hem niet meer kunnen missen, ben gek op hem.
Misschien dat je er over een tijdje aan toe bent om een andere kat te nemen.

21-01-2012, 19:40


ah wat toevallig..
ik heb mn zwarte dag gister meegemaakt!! toevallig ook raakte ze opeens verlamd aan haar voor en achte poten.,. terwijl ze niet ziek was ofiets
zoo het heeft me pijn gedaan.. typ ook huilend dit bericht .. ben der oook helemaal kapot van.. ze was net mn kleine baby..
soo ik weet niet hoe ik hier overheen kom.. ik kan het gewoon nog steeds niet beseffe..

sorry moest et even kwijt

21-01-2012, 19:46

Citaat door thamshoumt:
ah wat toevallig..
ik heb mn zwarte dag gister meegemaakt!! toevallig ook raakte ze opeens verlamd aan haar voor en achte poten.,. terwijl ze niet ziek was ofiets
zoo het heeft me pijn gedaan.. typ ook huilend dit bericht .. ben der oook helemaal kapot van.. ze was net mn kleine baby..
soo ik weet niet hoe ik hier overheen kom.. ik kan het gewoon nog steeds niet beseffe..

sorry moest et even kwijt
Veel sterkte schat xx

21-01-2012, 20:41

Citaat door fesmaroc:
Veel sterkte schat xx
dank je wel schat! x

23-01-2012, 11:37

Citaat door fesmaroc:
Veel sterkte !! Ik heb nu zelf sinds 2 maanden een kater en zou hem niet meer kunnen missen, ben gek op hem.
Misschien dat je er over een tijdje aan toe bent om een andere kat te nemen.
Nee, hij is onvervangbaar. Noooooit meer neem ik een nieuwe kat. Mijn schat meskien, iedere keer als ik opsta hoop ik dat alles slechts een nachtmerrie is waaruit ik ontwaak. Maar helaas... Iedere keer lijkt het alsof ik hem langs zie lopen. Ik mis hem zo verschrikkelijk !!!!!!! Niets boeit me me meer, niets wat me nog op kan vrolijken, ik ben mijn grootste schat kwijt.....

23-01-2012, 11:42

Citaat door thamshoumt:
ah wat toevallig..
ik heb mn zwarte dag gister meegemaakt!! toevallig ook raakte ze opeens verlamd aan haar voor en achte poten.,. terwijl ze niet ziek was ofiets
zoo het heeft me pijn gedaan.. typ ook huilend dit bericht .. ben der oook helemaal kapot van.. ze was net mn kleine baby..
soo ik weet niet hoe ik hier overheen kom.. ik kan het gewoon nog steeds niet beseffe..

sorry moest et even kwijt
Ik voel je pijn , sterkte lieverd!!! Sommige mensen begrijpen niet dat het verlies van je kat zoveel pijn kan doen. Het voelt alsof ik een gezinslid ben verloren. Tegelijkertijd was het ook mijn beste maatje. 24/7 waren we samen, zowel van binnen als in huis voelt het zo leeg aan. Er heerste een dodelijke stilte bij ons thuis. Nooit hadden we gedacht dat dit verlies ons zo sterk zou raken. Mijn schat, voor altijd in mijn hart. (l)

23-01-2012, 11:44

Citaat door Swarovski3:
Hey meid,

Veel sterkte toegewenst met je verdriet....kan me echt goed voorstellen dat het pijn doet om afscheid te nemen van je beestje. Ik ben zelf ook een ongelooflijke liefhebber van katten en inderdaad....ze geven je meer liefde dan de meeste mensen kunnen geven!

Sterkte!!!
Dankjewel lieverd. (K)

23-01-2012, 14:25
Subhanna'Allaah, onze poes is 1,5 jaar terug overleden en tot de dag van vandaag denken wij nog aan haar. Wij hebben wekenlang gehuild.
Ik voel je verdriet.
Moge Allaahu ta'ala jou sabr schenken.
fee khayr in Shaa Allaahu.

23-01-2012, 18:10
ik kreeg tranen in me ogen van je verhaal
ALLAH irahmo

23-01-2012, 18:18


Erg joh . Ik heb ook 2 poezen. 1 van 4 jaar ongeveer en de andere is ongeveer 9 jaar. Dat moment gaat nog komen, iedereen gaat dood incl. dieren maar lijkt me super erg als 1 van me poezen overlijd .

Sterkte!

23-01-2012, 22:57
Aaah ik wil er ook 1, kittens zijn zo cute

24-01-2012, 14:52
hey meid heel veel sterkte ik begrijp precies hoe je je voelt.mijn schatje is ook aantal jaren terug overleden.het zijn dieren maar ze hebben trekjes van mensen .zoals het troosten van mensen.hoe ze je zo onschuldig aankijken als ze iets willen.lekker tegen je aanknuffelen.de pijn gaat op een gegeven moment wel weg.maar ik denk nog altijd aan haar terug.na een tijdje kan je wel een nieuwe kat nemen.ik heb er ook weer 1.

Pagina's : [1] 2 3