Bekijk volle/desktop versie : Wat voor lingerie onder bruidsjurk?



Pagina's : [1] 2

18-11-2004, 11:06
Ik vraag me af wat voor lingerie jullie gaan dragen (of hebben gedragen) onder je bruidsjurk. Dus wat je mannetje uiteindelijk te zien krijgt . Je ziet tegenwoordig allerlei vage ondergoed, kousebanden etc. Wat vinden jullie mooi? Als iemand foto's heeft, kun je die dan plaatsen?

18-11-2004, 11:11


Je hoeft geen ondergoed aan man! als je eenmaal thuis bent doe je em toch uit
hahahha....

18-11-2004, 11:54

Citaat door supersoesje:
Je hoeft geen ondergoed aan man! als je eenmaal thuis bent doe je em toch uit
hahahha....

Hahaha, wel lekker goedkoop!

18-11-2004, 12:04

Citaat door lady_mariam:
Ik vraag me af wat voor lingerie jullie gaan dragen (of hebben gedragen) onder je bruidsjurk. Dus wat je mannetje uiteindelijk te zien krijgt . Je ziet tegenwoordig allerlei vage ondergoed, kousebanden etc. Wat vinden jullie mooi? Als iemand foto's heeft, kun je die dan plaatsen?
Nou de lingerie onder mijn bruidsjurk zag er echt niet sexy uit ofzo. Dit kan ook niet altijd omdat je de kans hebt dat het kant van je lingerie te zien is onder je bruidsjurk.

Ik had dus een strapless torselet aan, een lekker zittende onderbroek en daarboven een doorschijnende hoepel. Dat zag er dus echt niet uit omdat het net leek of ik uit een clip van madonna kwam. Maar ja dat intereseerde mij niet zo omdat je op je trouwdag ook in je ondergoed staat voor de negaffa. En ik vind niet dat zij mij in mijn sappige lingerie zouden moeten zien. Ik zou dan de aanstaande bruidjes ook aanraden om een onderjurk mee te nemen. Dan voel je je tenminste niet zo naakt bij hun.

Toen ik eenmaal thuis was met mijn hubbie, hebben zijn zusje mij uit de bruidsjurk geholpen. Gelijk een badjas aangedaan en gaan douchen. En daarna gewoon een leuke slipdress met bijpassende kimono. De kouseband was ik helemaal vergeten en die ligt dus nu nog ergens nieuw in de kast.

18-11-2004, 12:16



Citaat door Imaani:
Nou de lingerie onder mijn bruidsjurk zag er echt niet sexy uit ofzo. Dit kan ook niet altijd omdat je de kans hebt dat het kant van je lingerie te zien is onder je bruidsjurk.

Ik had dus een strapless torselet aan, een lekker zittende onderbroek en daarboven een doorschijnende hoepel. Dat zag er dus echt niet uit omdat het net leek of ik uit een clip van madonna kwam. Maar ja dat intereseerde mij niet zo omdat je op je trouwdag ook in je ondergoed staat voor de neggafa. En ik vind niet dat zij mij in mijn sappige lingerie zouden moeten zien. Ik zou dan de aanstaande bruidjes ook aanraden om een onderjurk mee te nemen. Dan voel je je tenminste niet zo naakt bij hun.

Toen ik eenmaal thuis was met mijn hubbie, hebben zijn zusje mij uit de bruidsjurk geholpen. Gelijk een badjas aangedaan en gaan douchen. En daarna gewoon een leuke slipdress met bijpassende kimono. De kouseband was ik helemaal vergeten en die ligt dus nu nog ergens nieuw in de kast.
Wel een goeie tip, ik zou het ook niet echt prettig vinden om in mn ondergoed te staan iedere keer dat je je omkleed. Bij jou was het wel makkelijk op die manier, maar wanneer je bv gelijk met je mannetje naar een hotel gaat en hij kleed je heel langzaam uit...... en daar sta je dan in je alles behalve sexy onderbroek!

Wat vinden jullie trouwens van zoiets:

http://bruid.bruidsarsenaal.com/bruidslingerie.html

en dan de ene laatste (rechts)

18-11-2004, 13:12

Citaat door lady_mariam:
Wel een goeie tip, ik zou het ook niet echt prettig vinden om in mn ondergoed te staan iedere keer dat je je omkleed. Bij jou was het wel makkelijk op die manier, maar wanneer je bv gelijk met je mannetje naar een hotel gaat en hij kleed je heel langzaam uit...... en daar sta je dan in je alles behalve sexy onderbroek!

Wat vinden jullie trouwens van zoiets:

http://bruid.bruidsarsenaal.com/bruidslingerie.html

en dan de ene laatste (rechts)
Joh als je mannetje je meeneemt naar een hotel vraag dan gewoon om een minuutje privacy. Daar zal hij heus wel wat begrip voor tonen. En dan ga je snel die oma's onderbroek uitdoen en doe je snel een sexy dingetje aan!!

Maar hou er wel rekening mee dat de kleding onder je bruidsjurk alles behalve sexy is door die hoepel die je moet dragen. Ik denk dat mannen liever willen dat dat beeld hun bespaard blijft.

ik zal naar je link nog even kijken.

18-11-2004, 13:17

Citaat door lady_mariam:
Wel een goeie tip, ik zou het ook niet echt prettig vinden om in mn ondergoed te staan iedere keer dat je je omkleed. Bij jou was het wel makkelijk op die manier, maar wanneer je bv gelijk met je mannetje naar een hotel gaat en hij kleed je heel langzaam uit...... en daar sta je dan in je alles behalve sexy onderbroek!

Wat vinden jullie trouwens van zoiets:

http://bruid.bruidsarsenaal.com/bruidslingerie.html

en dan de ene laatste (rechts)
Prachtige jurken!!! Echt zou zo weer opnieuw willen trouwen alleen al vanwege die jurken.

Wta betreft je lingeriekeuze, ziet er echt spannend en sexy uit.

Maar het moet ook onder je bruidsjurk kunnen. Zoals ik al namelijk eerder zei, kan je bij sommige bruidsjurken geen lingerie met kant dragen omdat dit dan te zien is door de stof van de jurk heen. En ja als je een strapless jurk hebt kun je geen torselet met bandjes enz.

Dus kijk eerst watvoor jurk je hebt en de speciaalzaken kunnen je dan adviseren over lingerie en hoepel en dergelijke.

18-11-2004, 13:24

Citaat door Imaani:
Prachtige jurken!!! Echt zou zo weer opnieuw willen trouwen alleen al vanwege die jurken.

Wta betreft je lingeriekeuze, ziet er echt spannend en sexy uit.

Maar het moet ook onder je bruidsjurk kunnen. Zoals ik al namelijk eerder zei, kan je bij sommige bruidsjurken geen lingerie met kant dragen omdat dit dan te zien is door de stof van de jurk heen. En ja als je een strapless jurk hebt kun je geen torselet met bandjes enz.

Dus kijk eerst watvoor jurk je hebt en de speciaalzaken kunnen je dan adviseren over lingerie en hoepel en dergelijke.
Das waar ook, het moet natuurlijk wel onder je jurk staan! Je hebt gelijk, lijkt mij het meest handig als je onder je jurk iets "gewoons" aandoet en je mooie lingerie meeneemt om je daarna om te kleden..
Ik zag het alleen al helemaal voor me dat mn mannetje mn bruidjurk uit zou doen enz...

Thanks meid!

18-11-2004, 13:24
Salam Meid,

Shokran voor al je tips! Je helpt mij er in ieder geval ontzettend mee!

Liefs, Sam.

18-11-2004, 15:32

Citaat door samimosam:
Salam Meid,

Shokran voor al je tips! Je helpt mij er in ieder geval ontzettend mee!

Liefs, Sam.
Geen dank meiden. en zoveel is het niet wat ik doe. Ik geef alleen maar mijn ervaring en het is aan jullie om er wel of niks mee te doen.

In ieder geval succes met alles. En het komt goed inchallah!!

18-11-2004, 19:24
sorry, maar ik merk dat ik dus heel preuts was.

ik dee het in mn broek voor die n8, en dan zou ik het helemaal niet in mn hoofd halen om sexy lingerie aan te doen, ik zou me NOG minder op me gemak voelen.
ik zie hier kousebanden staan???????? ieks......had ik nooit gedurft!

ik dee gewoon een mooi wit satijn setje aan. mooie bh met bijpassende onderbroek en een witte satijne kimono erover tot de knie.
was voor mij uitdagend genoeg hoor! hihihihihih.

18-11-2004, 21:35
onze sardientje was preuts

















ikzelf kies meer voor >>


18-11-2004, 21:36


ik moet die nacht maar ergens lef gaan kopen maar dat ding doe ik dus wel aan


ook al gaat ie maar aan voor 1 seconde

18-11-2004, 21:37

Citaat door Imaani:
Nou de lingerie onder mijn bruidsjurk zag er echt niet sexy uit ofzo. Dit kan ook niet altijd omdat je de kans hebt dat het kant van je lingerie te zien is onder je bruidsjurk.

Ik had dus een strapless torselet aan, een lekker zittende onderbroek en daarboven een doorschijnende hoepel. Dat zag er dus echt niet uit omdat het net leek of ik uit een clip van madonna kwam. Maar ja dat intereseerde mij niet zo omdat je op je trouwdag ook in je ondergoed staat voor de neggafa. En ik vind niet dat zij mij in mijn sappige lingerie zouden moeten zien. Ik zou dan de aanstaande bruidjes ook aanraden om een onderjurk mee te nemen. Dan voel je je tenminste niet zo naakt bij hun.

Toen ik eenmaal thuis was met mijn hubbie, hebben zijn zusje mij uit de bruidsjurk geholpen. Gelijk een badjas aangedaan en gaan douchen. En daarna gewoon een leuke slipdress met bijpassende kimono. De kouseband was ik helemaal vergeten en die ligt dus nu nog ergens nieuw in de kast.
dat je man je nog liet douchen...

Ik weet niet hoe dat zal zijn maar samen douchen is ook leuk

19-11-2004, 12:24

Citaat door supersoesje:
dat je man je nog liet douchen...

Ik weet niet hoe dat zal zijn maar samen douchen is ook leuk
Hahhhaha al 3frieta!! Op dat moment was ik denk ik even preuts als Sardina! Ik begrijp zo wie zo niet dat mensen nog iets op die avond kunnen presteren.

Wij waren pas rond 4.00 uur thuis van onze feest, we waren allebei doodmoe. En bovendien bleef mijn hoofd maar bonzen vanwege de duizenden speldjes die de negaffa in mijn haar had gedaan.

Mijn man heeft me toen geholpen om al die speldjes er uit te krijgen. Ik ben toen lekker laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gaan douchen!! En hij had volgens mij hetzelfde gedaan. En toen zijn we lekker gaan slapen!! En ik heb toen gewoon duidelijk aangegeven dat ik niks meer wilde dan alleen maar zijn armen om me heen. En hoe moeilijk dat ook voor hem was, hij heeft zich wel netjes gedragen.

En anders was ik gewoon keihard weer terug gerend naar me moeder

Pagina's : [1] 2