Bekijk volle/desktop versie : Ervaringen met Fotografie Diamond?



17-01-2012, 15:22
Hallo,

Plaats hier jullie ervaringen met Diamond foto?

Shoukraaan!

17-01-2012, 18:45


Deze damens hebben een foto van mijn facebook afgehaald. Daarnaast hebben ze vermeld dat die foto door hun genomen is. Ik heb ze meerdere malen benaderd maar ze laten niks van zich horen. Ik denk dat dit wel genoeg verteld.

mvg

spontanefilm- fotografie.nl

17-01-2012, 20:49
ze hebben mijn bruiloft gefilmd. ze zijn van hun woord en leveren heel mooi werk. Ze hebben mijn bruiloft mooi vast weten te leggen en ze hebben zelfs me man mooi op de foto gekregen. Mijn zusje en nichtjes hebben hun ook geboekt voor het komende jaar inshaAallah.

Zeker een aanrader.. Twee duimen omhoog

17-01-2012, 21:08

Citaat door Sabrin:
Deze damens hebben een foto van mijn facebook afgehaald. Daarnaast hebben ze vermeld dat die foto door hun genomen is. Ik heb ze meerdere malen benaderd maar ze laten niks van zich horen. Ik denk dat dit wel genoeg verteld.

mvg

spontanefilm- fotografie.nl



Wat een zwart makerij! Ze hebben op mijn hennadag een trouwdag gefilmd en foto's gemaakt. Super mooi is het geworden. Het zijn inderdaad hele leuke dames en ze doen heel goed hun werk. Niet te vergeten, ze zijn ook goedkoop tenopzichte van de rest maar ze leveren kwaliteit. Ik mocht zelfs aangeven welke muziek ik op de dvd wilde hebben.

Groetjes

17-01-2012, 21:29



Citaat door Sabrin:
Deze damens hebben een foto van mijn facebook afgehaald. Daarnaast hebben ze vermeld dat die foto door hun genomen is. Ik heb ze meerdere malen benaderd maar ze laten niks van zich horen. Ik denk dat dit wel genoeg verteld.

mvg

spontanefilm- fotografie.nl
Salam ou3alaikoum,

Jammer dat de dame(s) van spontantefilm- fotografie dit op marokko.nl zetten. Vooral omdat het niet waar is.

Ghair inshaAllah. Er is alhamdoulilah werk voor ons allen.

Ik wens jullie heel veel ghair toe en werk. Jammer dat wij als collega's elkaar zou naar beneden halen. Is niet nodig. Jullie leveren heel mooi werk en dat gunnen wij jullie van harte.

We zijn collega's maar het is niet helemaal eerlijk om ons van diefstal te beschuldigen.

Ghair inshaAllah.

Alle vrouwelijke marokkaanse ondernemers, heel veel succes.

17-01-2012, 21:29
Beste mensen het gaat hier om foto diomond die mijn foto,s van facebook hebben afgehaald. Ik heb het dus niet over diomond foto en film.

17-01-2012, 21:32
Beste diomond foto en film het gaat niet over jullie. Ik heb het over foto diomond die waarschijnlijk een soortgelijke naam heeft als die van jullie. Ik heb jou nergens van beschuldigd en zou dat ook nooit doen. De topic luidt ook wie heeft ervaring met foto diomond dat is ook de reden waarom ik heb gereageerd. Ik heb hun meerdere malen vriendelijk benaderd om de foto te verwijderen wat nog steeds niet is gebeurd.

17-01-2012, 21:36

Citaat door Sabrin:
Beste diomond foto en film het gaat niet over jullie. Ik heb het over foto diomond die waarschijnlijk een soortgelijke naam heeft als die van jullie. Ik heb jou nergens van beschuldigd en zou dat ook nooit doen. De topic luidt ook wie heeft ervaring met foto diomond dat is ook de reden waarom ik heb gereageerd. Ik heb hun meerdere malen vriendelijk benaderd om de foto te verwijderen wat nog steeds niet is gebeurd.
Ghair inshaAllah,

De verwarring zal hem in de naam zitten.

Dat is dan ook mooi recht gezet.

Jullie zijn toppers leveren goed werk af. Ga zo door.

Trots op alle marokkaanse dames die hun eigen bedrijf runnen

17-01-2012, 21:41
Beste mensen ik hoor alleen positieve ervaringen over diamond foto en film. Dus nogmaals voor de mensen die in verwarring zijn het gaat om foto diamond die mijn foto,s van mijn facebook gebruiken om reclame te maken. mvg sff

17-01-2012, 21:45
Ik snap t even niet.....gaat t nou over die 2 lieve dames? of andere?

18-01-2012, 13:47
Super bedankt voor al die leuke reactie,s.. Nu neem ik ze zeker inshaAllah!

Liefs...

02-02-2012, 18:36
Hoor tot nu toe ook veel positiefs... overweeg om ze zelf ook te nemen insha allah. Ben benieuwd!

05-02-2012, 16:30


Sabrin en Diamond! Ik ben gek op jullie werk. Het ziet er echt top uit!

Nu wil ik graag van jullie beiden een offerte krijgen.

21-03-2012, 19:00

Citaat door miss_bennie:
ze hebben mijn bruiloft gefilmd. ze zijn van hun woord en leveren heel mooi werk. Ze hebben mijn bruiloft mooi vast weten te leggen en ze hebben zelfs me man mooi op de foto gekregen. Mijn zusje en nichtjes hebben hun ook geboekt voor het komende jaar inshaAallah.

Zeker een aanrader.. Twee duimen omhoog



Wanneer ben jij getrouwd ?

Gr.

N.

18-05-2012, 11:41
up hebben ze geen site?