Bekijk volle/desktop versie : De nieuwe mujahideen



17-01-2012, 10:48
Salam ou 3alaikom warahmatolahi,

we zijn inmiddels in het 2de jaar van de arabische revolutie terechtgekomen. Ben ali is verbannen, Mubarak in de gevangenis en khadaffi is dood.

Nou vraag ik mezelf af : Waarom denken bashar al assad en de resterende dictators dat zij wel aan de macht zullen blijven ? Hebben ze hun hoop gevestigd op de terughoudendheid van de veiligheidsraad, of de steun van iran, rusland en china ? Als ik een boodschap zou mogen mededelen aan deze dictators die in de prullebak van de geschiedenis zullen gaan belanden dan is het deze :

De opkomst van de mujahideen is niet te stoppen, zij strijden met de woestheid van khalid ibn al waleed, de slagvaardigheid van tarik ibn ziad en de doortastendheid van salahudin al ayyubi. Deze mujahideen zullen weldra voor jullie stadspoorten aankomen en niets weerhoud hen om jullie vanuit jullie paleizen vandaan te trekken om voor het gehele volk tentoon te stellen. Jullie zullen voor het volk dat jullie als afval beschouwen binnen handbereik komen en ik hoef niet te vertellen wat ervan jullie overblijft als jullie aan de mujahideen overgelaten worden.

Ik bedank Allah dat ik getuige mag zijn van de val van de dictators en ik hoop dat ik nog getuige mag zijn van de vereniging van de islamitische ummah en de wederoprichting van de Khilafa.

Hasbona Allah Wani3mal wakil

17-01-2012, 11:22


Mooie speech, er staat nog veel te gebeuren in de wereld. ... Pacino zijn inches speech is mijn favoriet als ik ooit met de broeders aan een actie ga meedoen:

http://www.youtube.com/watch?v=9rFx6OFooCs&feature=youtu.be&a

17-01-2012, 11:30
Allahu Akbar!

17-01-2012, 11:55
Mijn speech zou zijn die van City hall : http://www.youtube.com/watch?v=eoyxeaBguTk

17-01-2012, 12:28


De reden voor de onderdrukking van de Regeringsleiders: de corruptie van het volk!

Geschreven door Shaychoel-Islaam Ibnoel-Qayyim


“... En overpeins Zijn, de Allerhoogste, Wijsheid in het maken van koningen van de dienaren, hun leiders en hun heersers dat zij van hetzelfde soort zijn als hun handelingen (die van de dienaren).

Beter gezegd is het alsof hun handelingen (die van de dienaren) zich manifesteren in de gedaante van hun heersers en koningen. Als zij oprecht blijven, dan zullen hun koningen oprecht blijven, en als zij zich afkeren (van oprechtheid), dan zullen zij (de koningen) zich ook afkeren van oprechtheid. En als zij (de dienaren) onderdrukken (zichzelf en anderen), dan zullen hun koningen en heersers (hen) onderdrukken, en wanneer blijkt dat zij plannetjes tegen hen smeden en hen bedriegen, dan zullen hun leiders zich op dezelfde manier gaan gedragen, en als zij (de dienaren) de rechten van Allaah die met hen zijn verhinderen, en vrekkig worden in hun respect jegens hen (elkaar de rechten onthouden), dan zullen hun koningen en hun heersers de rechten die zij aan hen (de dienaren) schuldig zijn (ook) onthouden, en (ook) vrekkig worden in hun respect jegens hen. En als zij (de dienaren) nemen van degenen die als zwak worden beschouwd, hetgeen tot zich nemen dat zij niet verdient hebben in hun overeenkomsten (en zich tegen de wet dingen toe-eigenen), dan zullen de koningen van hen (de dienaren) nemen wat zij niet verdient hebben (om van de zwakken) te nemen, en hen belastingen en andere (vormen van) verdiensten opleggen. En alles dat zij (de dienaren) wegnemen van de zwakke mensen, de koning zal het van hen met kracht en geweld wegnemen. Dus hun handelingen (die van de dienaren) manifesteren zich in hun handelingen (die van de koningen en de heersers).

En het is niet van de Goddelijke Wijsheid dat het voor zou komen dat er geregeerd wordt over de kwaaddoeners en de zondaren (door anderen) dan hun eigen soort.

En (in de tijd van) de eerste generatie (van Moslims), de beste van de generaties, en de meest vrome onder hen, toen waren hun heersers zoals hen. Maar toen zij besmet raakten (corrupt werden), toen werd het veroorzaakt dat hun Heersers ook corrupt werden. Daarom, de Wijsheid van Allaah weigert het dat gelijken van Moe’aawiyah (radiallaahoe ta'alla 'anhoe) en ‘Omar bin ‘Abdoel-‘Aziez (rahiemahoellaah) de autoriteit over ons krijgen in deze tijden (de 8e Eeuw na Hidjrah), laat staan gelijken van Aboe Bakr en ‘Omar (radiallaahoe ta'alla 'anhoem). Beter gezegd, onze heersers zijn in overeenstemming met ons (onze aard) en de heersers van degenen voor ons waren tevens in overeenstemming met hen (hun aard). En beide van de twee zaken benodigd wijsheid en hetgeen dat het vereist.

En degene die diepgewortelde wijsheid bezit, en goed over dit onderwerp nadenkt, zal de goddelijke Wijsheid zien die door al-Qadaa wal-Qadar (Voorbeschikking en Voorbestemming) loopt, zowel uiterlijk als innerlijk, zoals het ook door al-Chalq wal-Amr (de Schepping en het Bevel) loopt. Dus wees op je hoede voor het denken met je corrupte gedachte dat er ook maar iets van Zijn Voorbeschikking en Voorbestemming is die verstoken zijn van de verreikende wijsheid. Liever gezegd, al van Zijn, de Allerhoogste, Voorbeschikkingen en Voorbestemmingen komen tot stand vanuit de meest perfecte gezichtspunten met betrekking op hun correctheid en wijsheid. Desondanks, degenen met een zwak intellect worden gesluierd, door middel van hun zwakheid in het waarnemen van deze (aspecten van wijsheid), net zoals ogen die lijden aan dagblindheid worden gesluierd, door middel van hun zwakte voor het licht van de zon.”

Bron: Ahloelhadieth

17-01-2012, 14:22
ik ben het gedeeltelijk met mevrouw zawitay eens, zoals in het koranvers genoemd word :

Allah veranderd de toestand van een volk niet voordat zij datgene wat in hun hart is veranderen. Ik ben van mening dat als het merendeel van de bevolking weer terugkeert naar 3ibada en mu3amalat salih dat zij voor een omkeer in de huidige toestand kunnen zorgen, bi idni leh. Niet 100 % v/d bevolking hoeft zuiver te zijn zoals sommige mensen denken, in de geschiedenis was dat trouwens ook niet, hoeveel munafiqeen waren er niet die in de moskee met de profeet de salat hebben verricht !!!
Ik denk dat syrie op dit moment het meest getest word dan alle andere arabische landen omdat zij het vermogen hebben het te verdragen. In het vers vanuit de koran : Allah test niemand van jullie meer dan dat hij kan verdragen.
Het is niet toevallig dat de rallypoint van de mujahideen in Syrie Homs is, dat is nl waar de graftombe van de grootste mujahid uit de geschiedenis bevind, niemand minder dan Khalid ibn al Waleed !!!

17-01-2012, 21:09

Citaat door logitechje:

Ik denk dat syrie op dit moment het meest getest word dan alle andere arabische landen omdat zij het vermogen hebben het te verdragen. In het vers vanuit de koran : Allah test niemand van jullie meer dan dat hij kan verdragen.
..

18-01-2012, 18:13

Citaat door logitechje:
Mijn speech zou zijn die van City hall : http://www.youtube.com/watch?v=eoyxeaBguTk
Haha ... Zeker ook een goeie