Bekijk volle/desktop versie : Meiden vergeten dat een hijaab



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

16-01-2012, 22:18

Citaat:
Een vorm van praktiseren is.

Nou er is een groot verschil tussen een hijaab en een hoofddoekje. Een hoofddoekje is slechts het doekje, zoder betekenis. Het is ook een term die Hollanders gebruiken om de hijaab af te kraken.

Een hijaab is een bedekking met een ware betekenis. Daar hoeft dan niet persé een ghimaar bij, je kan ook een hijaab dragen met normale, niet lust opwekkende, kleding.

Er zijn veel doekjes, zoals we weten. Maar er zijn ook mesjes die beweren een hijaab te dragen en dan plaatsen ze foto's van naakte mannen, gaan ze met jongens. Ze doen alsof relaties normaal zijn. Alsof het onmogelijk is om op een andere manier het huwelijk betreden. Dit is geen praktiseren mensen en dan draag je geen hijaab. Dan behoor je gewoon tot de categorie, Doekje.


Maar wat wel zo is, hoe slecht de meiden met een hoofddoek ook zijn, ookal doen ze alles op de wereld, vooralsnog hebben de meisjes zonder een hijaab geen recht om ze af te kraken. want jullie zijn erger. Een volwassen dame die he niet eens in zich heeft om een hijaab te dragen is zorgwekkend. Er zijn dan ook domme mannen die met zulke vrouwen trouwen.
.

16-01-2012, 22:21


u are totally right

16-01-2012, 22:21
Wees niet zo hard, je wijst alleen maar op fouten van onze zusters.

Ik ben ook begonnen met een piraten hoofddoekje, en ik draag nu Alhamdoullilah een khimaar.
Alles gaat stap voor stap, en ik keur het niet goed, natuurlijk niet.. maar wij kunnen niet in hun harten kijken.
Dus iemand te beoordelen op wat zij dragen of doen is niet aan ons, maar aan Allah Soubhanahou Wata3ala.

16-01-2012, 22:22
Er hoort liefdevol over de islaam gesproken te worden, islaam zelf betekend vrede.
Waarom dan zo schreeuwen en mensen beschuldigen, wij zijn verplicht om ze advies te geven, niet om ze de grond in te stampen.

16-01-2012, 22:24



Citaat door Voo__:
Wees niet zo hard, je wijst alleen maar op fouten van onze zusters.

Ik ben ook begonnen met een piraten hoofddoekje, en ik draag nu Alhamdoullilah een khimaar.
Alles gaat stap voor stap, en ik keur het niet goed, natuurlijk niet.. maar wij kunnen niet in hun harten kijken.
Dus iemand te beoordelen op wat zij dragen of doen is niet aan ons, maar aan Allah Soubhanahou Wata3ala.
Wat? Ik beoordeel niemand. Ik wijs terecht, tot in hoeverre ik daartoe in mijn recht staat.

16-01-2012, 22:28

Citaat door mocrosheva:
Wat? Ik beoordeel niemand. Ik wijs terecht, tot in hoeverre ik daartoe in mijn recht staat.
Er zijn veel doekjes, zoals we weten. Maar er zijn ook mesjes die beweren een hijaab te dragen en dan plaatsen ze foto's van naakte mannen, gaan ze met jongens. Ze doen alsof relaties normaal zijn. Alsof het onmogelijk is om op een andere manier het huwelijk betreden. Dit is geen praktiseren mensen en dan draag je geen hijaab. Dan behoor je gewoon tot de categorie, Doekje.


Wees voorzichtig broeder..
Wa3alaikoum Salaam

16-01-2012, 22:29
Komt door de verwesterde samenleving waarin wij leven. Deze meiden zien op tv mooie vrouwen met mooi haar en prachtige lichamen die bepaalde levenswijze erop aanhouden. Wil je een Hijaab oprecht dragen zal je nog harder je best moeten doen dan wanneer je bijv leeft in een islamitisch land. Hijaab wilt men combinerne met een bepaalde kledingstijl. Laatst was er een debat op NEd2 over het hoofddoekje van de Koningin, zat er een dame in de zaal met een hoofddoek op. Daar zakte me broek gewoon van af! werkelijk schandalig. Wanneer wij onze zusters daarop aanspreken, krijgen wij te horen waarmee wij ons bemoeien. Wanneer dat meisje pakslaag van haar papa krijgt, gaat ze aangifte doen wegens mishandeling. All in the game in deze verwesterde samenleving.

16-01-2012, 22:30

Citaat door Voo__:
Er zijn veel doekjes, zoals we weten. Maar er zijn ook mesjes die beweren een hijaab te dragen en dan plaatsen ze foto's van naakte mannen, gaan ze met jongens. Ze doen alsof relaties normaal zijn. Alsof het onmogelijk is om op een andere manier het huwelijk betreden. Dit is geen praktiseren mensen en dan draag je geen hijaab. Dan behoor je gewoon tot de categorie, Doekje.


Wees voorzichtig broeder..
Wa3alaikoum Salaam
Voordat jullie vrouwen zulke dingen gaan zeggen, moet je weten met wat voor idee dit wordt geplaatst.

Dat is niet het gedrag van een vrome moslima. En dat weet jij als geen ander.

16-01-2012, 22:32

Citaat door Voo__:
Wees niet zo hard, je wijst alleen maar op fouten van onze zusters.

Ik ben ook begonnen met een piraten hoofddoekje, en ik draag nu Alhamdoullilah een khimaar.
Alles gaat stap voor stap, en ik keur het niet goed, natuurlijk niet.. maar wij kunnen niet in hun harten kijken.
Dus iemand te beoordelen op wat zij dragen of doen is niet aan ons, maar aan Allah Soubhanahou Wata3ala.
Je droeg toch geen ghimaar meer? Of nu weer wel?

16-01-2012, 22:32

Citaat door Jeblie:
Komt door de verwesterde samenleving waarin wij leven. Deze meiden zien op tv mooie vrouwen met mooi haar en prachtige lichamen die bepaalde levenswijze erop aanhouden. Wil je een Hijaab oprecht dragen zal je nog harder je best moeten doen dan wanneer je bijv leeft in een islamitisch land. Hijaab wilt men combinerne met een bepaalde kledingstijl. Laatst was er een debat op NEd2 over het hoofddoekje van de Koningin, zat er een dame in de zaal met een hoofddoek op. Daar zakte me broek gewoon van af! werkelijk schandalig. Wanneer wij onze zusters daarop aanspreken, krijgen wij te horen waarmee wij ons bemoeien. Wanneer dat meisje pakslaag van haar papa krijgt, gaat ze aangifte doen wegens mishandeling. All in the game in deze verwesterde samenleving.
Klopt inderdaad. Maar ze schieten ook snel inde verdediging. Ze moeten begrijpen dat ze het zelf niet begrijpen en de mannen misschien een middel zijn om het wel te begrijpen;

16-01-2012, 22:34
[video=youtube;HN0qKOVYBis]http://www.youtube.com/watch?v=HN0qKOVYBis[/video]

deze vind ik echt goed werd al een keer eerder door iemand geplaatst in een topic

16-01-2012, 22:34

Citaat door Boucles:
Je droeg toch geen ghimaar meer? Of nu weer wel?
Ik draag hem alweer een half jaar Alhamdoullilah!

16-01-2012, 22:34


Ben het helemaal met je eens, ondanks ik merk dat er iets over mij geschreven is. Up.

16-01-2012, 22:37

Citaat door mocrosheva:
.
Een correctie, de quran spreekt alleen over de khimar en djilbab als correcte kleding. De correcte hijab is dit gecombineerd

16-01-2012, 22:37

Citaat door Voo__:
Wees niet zo hard, je wijst alleen maar op fouten van onze zusters.

Ik ben ook begonnen met een piraten hoofddoekje, en ik draag nu Alhamdoullilah een khimaar.
Alles gaat stap voor stap, en ik keur het niet goed, natuurlijk niet.. maar wij kunnen niet in hun harten kijken.
Dus iemand te beoordelen op wat zij dragen of doen is niet aan ons, maar aan Allah Soubhanahou Wata3ala.
+ 100000

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8