Bekijk volle/desktop versie : Bloom kinderstoel! Ervaren mammie's kom eens hier..



Pagina's : [1] 2 3 4

16-01-2012, 22:10
Hey dames,

Ik heb onlangs de bloom kinderstoel cadeau gekregen en hij is dus onderweg.
Ik wil heel graag van jullie weten wat jullie van de stoel vinden, dus kom maar op met alle positieve verhalen.

16-01-2012, 22:54


geen ervaring mee maar vind m prachtig! besa7a!

16-01-2012, 23:02
Hij is super mooi! Beda7tek.

17-01-2012, 11:24
Haha, waar zijn alle bloom gebruikers..

Dankjewel schatjes, Allah ya 3iteksa7a!

DF: Hoe is het met jou schat? En met je mooie meid. Dat is weer een tijd geleden.

17-01-2012, 12:47


ik heb hem ook echter nog nooit gebruikt maar ik heb hem ook voor mijn neefje gekocht en zijn moeder vind hem ideaal.

17-01-2012, 16:08

Citaat door Usila88:
Haha, waar zijn alle bloom gebruikers..

Dankjewel schatjes, Allah ya 3iteksa7a!

DF: Hoe is het met jou schat? En met je mooie meid. Dat is weer een tijd geleden.
Gaat goed met ons hmdl, alleen weet ik ff niet wie je bent

17-01-2012, 17:36
Ik heb deze ook voor mijn zoontje. De bloom staat stoer in de woonkamer en je kan hem in hoogte verstellen. Ook is het fijn dat je verschillende standen hebt zoals een lig en zitstande. Alleen met schuiven is ie best zwaar. Je moet de bloom beetje kantelen en duwen als je deze wil verplaatsten maar das best zwaar vind ik.

17-01-2012, 18:11

Citaat door ..DesertFlower..:
Gaat goed met ons hmdl, alleen weet ik ff niet wie je bent

[I]Haha, Check hoekje..

17-01-2012, 18:13

Citaat door angelmyself:
Ik heb deze ook voor mijn zoontje. De bloom staat stoer in de woonkamer en je kan hem in hoogte verstellen. Ook is het fijn dat je verschillende standen hebt zoals een lig en zitstande. Alleen met schuiven is ie best zwaar. Je moet de bloom beetje kantelen en duwen als je deze wil verplaatsten maar das best zwaar vind ik.
bedankt voor 't reageren meid.
Ja dat heb ik gelezen dat ie in allerlei standen te verstellen is. Er stond ook dat de stoel een wieltje heeft waardoor deze stoel makkelijker en sneller verplaatst kan worden. Is dat alsnog moeilijk ondanks t wieltje?

17-01-2012, 18:46

Citaat door angelmyself:
Ik heb deze ook voor mijn zoontje. De bloom staat stoer in de woonkamer en je kan hem in hoogte verstellen. Ook is het fijn dat je verschillende standen hebt zoals een lig en zitstande. Alleen met schuiven is ie best zwaar. Je moet de bloom beetje kantelen en duwen als je deze wil verplaatsten maar das best zwaar vind ik.

Bij mij gaat het verschuiven juist heel makkelijk.
Voor de rest is het inderdaad net een strakke meubel accessoire. Mijn kleine wil er ook in voor de korte dutjes.

17-01-2012, 19:42
Dag dames,

Ik heb de Bloom Fresco en ben zeer tevreden over de stoel!
We hebben alleen 1 probleem... De stoel is VERKLEURD!!

We hebben contact opgenomen met de leverancier, maar ze weigeren ons te helpen gezien we de bon zijn verloren!
Qua service is Bloom 0.0! Ondanks dat het een bekend mankement is (een serie stoelen schijnt te verkleuren) willen ze ons niet helpen!

De stoel ziet er niet uit en weten niet hoe we dit verder moeten aanpakken!
Iemand een idee???

Zouden we misschien van iemand de bon kunnen lenen??

Iemand ooit zoiets meegemaakt?

Wa salaam

17-01-2012, 21:10
Ik heb 'm ook!

18-01-2012, 10:12



Citaat door Doumo3_el_3aiN:
Dag dames,

Ik heb de Bloom Fresco en ben zeer tevreden over de stoel!
We hebben alleen 1 probleem... De stoel is VERKLEURD!!

We hebben contact opgenomen met de leverancier, maar ze weigeren ons te helpen gezien we de bon zijn verloren!
Qua service is Bloom 0.0! Ondanks dat het een bekend mankement is (een serie stoelen schijnt te verkleuren) willen ze ons niet helpen!

De stoel ziet er niet uit en weten niet hoe we dit verder moeten aanpakken!
Iemand een idee???

Zouden we misschien van iemand de bon kunnen lenen??

Iemand ooit zoiets meegemaakt?

Wa salaam
Salaam meid,

Wat vervelend. Hoe komt het dat deze stoel verkleurd is? Ik vind dat niet kunnen voor die prijs.
En het ligt er natuurlijk ook aan waar jullie 'm hebben besteld zomaar een bon helpt niet denk ik..
Ik zou als ik jou was foto's maken en een dikke brief schrijven richting de leverancier dat je graag wat meer verwacht van hun kwa service en als jullie niet normaal geholpen worden en behandeld worden als klanten dat je er meer werk van gaat maken. Hoop inshaallah dat het alsnog gauw opgelost kan worden.

18-01-2012, 10:13

Citaat door BabyLove-:
Ik heb 'm ook!

En hoe tevreden ben jij?

18-01-2012, 10:22

Citaat door Doumo3_el_3aiN:
Dag dames,

Ik heb de Bloom Fresco en ben zeer tevreden over de stoel!
We hebben alleen 1 probleem... De stoel is VERKLEURD!!

We hebben contact opgenomen met de leverancier, maar ze weigeren ons te helpen gezien we de bon zijn verloren!
Qua service is Bloom 0.0! Ondanks dat het een bekend mankement is (een serie stoelen schijnt te verkleuren) willen ze ons niet helpen!

De stoel ziet er niet uit en weten niet hoe we dit verder moeten aanpakken!
Iemand een idee???

Zouden we misschien van iemand de bon kunnen lenen??

Iemand ooit zoiets meegemaakt?

Wa salaam
Dit is inderdaad een bekend probleem op meerdere fora's, maar het komt ook door de zon dat de steun verkleurd natuurlijk. Misschien een tip voor de toekomstige mama's inshAllah. @ TS, Bsahtak! Het is een hele mooie stoel, geweldig.

Wij twijfelen dus ook om de zwarte te halen inshAllah, al vind ik de witte voetensteun mooier. Misschien nog een tip voor toekomstige kopers, bij de Gardo zijn ze de volgende maand in de aanbieding.


Pagina's : [1] 2 3 4