Citaat door Doumo3_el_3aiN:Dag dames,
Ik heb de Bloom Fresco en ben zeer tevreden over de stoel!
We hebben alleen 1 probleem... De stoel is VERKLEURD!!
We hebben contact opgenomen met de leverancier, maar ze weigeren ons te helpen gezien we de bon zijn verloren!
Qua service is Bloom 0.0! Ondanks dat het een bekend mankement is (een serie stoelen schijnt te verkleuren) willen ze ons niet helpen!
De stoel ziet er niet uit en weten niet hoe we dit verder moeten aanpakken!
Iemand een idee???
Zouden we misschien van iemand de bon kunnen lenen??
Iemand ooit zoiets meegemaakt?
Wa salaam
Dit is inderdaad een bekend probleem op meerdere fora's, maar het komt ook door de zon dat de steun verkleurd natuurlijk. Misschien een tip voor de toekomstige mama's inshAllah. @ TS, Bsahtak! Het is een hele mooie stoel, geweldig.
Wij twijfelen dus ook om de zwarte te halen inshAllah, al vind ik de witte voetensteun mooier. Misschien nog een tip voor toekomstige kopers, bij de Gardo zijn ze de volgende maand in de aanbieding.