Bekijk volle/desktop versie : Column: Het volk van Wilders



16-01-2012, 20:32
Column: Het volk van Wilders
Exact 1.454.493 Nederlanders stemden op 9 juni 2010 op de PVV van Geert Wilders. De temperatuur kwam die dag volgens het KNMI niet boven de 20 graden uit, dus aan een zonnesteek kan het niet hebben gelegen. Omdat ik in hoge mate geïnteresseerd ben in de motieven van mensen bij wie een steekje los zit (ik volg om die reden ook de websites Frontaalnaakt.nl en Joop.nl) heb ik eens uitgezocht waaraan dan wel. En ik ben er uit. Het zijn Geerts tweets! Geen politicus kan beter dan Geert Wilders in 140 tekens op Twitter zorgen dat Nederland een nóg beter land wordt.

Voorbeelden? Voorbeelden!

“Wat heeft de Koningin te zoeken in moskee in Abu Dhabi?”
“Waarom draagt dochter Argentijnse massamoordenaar hoofddoek? Buigen voor sharia!”
“Op de KU in T zijn ze allemaal Stapel.”
“Subsidie aan LU in L stopzetten; alleen maar linkse propaganda.”
“Geweldig, wat een humor: 'Cohen pakt PVV aan'. Bangig over eigen positie als 'leider' PvdArabieren.”
“Hoezo wateroverlast? Gewoon @inekevangent op de dijk leggen!”
“Prachtig stuk van collega Martin Bosma in roddelblaadje NRC vandaag over de fabeltjes van oud-NRC-hfdredacteur en populist Folkert Jensma!”
“Slim van Bleker om groen blaadje te plukken op parlementaire redactie D66-krant NRC. #deepthroat :-)”
“HANDEN AF VAN HYPOTHEEKRENTEAFTREK!”
“LEVE DE KILOKNALLER!”

En zo voort. En zo verder.

Ja, ik snap die 1.454.493 Nederlanders. In onzekere tijden wil je je vastklampen aan een leider. Iemand die geloof, hoop en liefde geeft. Een Vader des Vaderlands. Een Geert. (Mochten bij die 1.454.493 Nederlanders overigens familieleden van me zitten: uit mijn testament, gek!)
http://www.spitsnieuws.nl/archives/column/2012/01/column-het-volk-van-wilders


16-01-2012, 21:36


hoeveel van die 1.454.493 zouden hier op m.nl verblijven?

16-01-2012, 22:40

Citaat:
PvdArabieren
Ik zou bijna op Geert gaan stemmen. Puur vanwege deze geniale benaming.

16-01-2012, 23:18

Citaat door Mathijs:
hoeveel van die 1.454.493 zouden hier op m.nl verblijven?
Misschien wel allemaal en Geert himself, ben er alleen nog niet uit wie dat is!

17-01-2012, 00:42



Citaat door ponsney9:
zit je weer mensen in een hokeje te duwen echt iets voor zo linke rat ,iedereen die iets anders is dan links moet opgeruimd worden door jou NSB partij
mathijs strijd tegen terreur van de pvv.

17-01-2012, 06:59

Citaat door pizatiee:
mathijs strijd tegen terreur van de pvv.
Wow, wat een strijd.
O, en Mathijs, deze behoort er niet bij...happy now?

17-01-2012, 19:33

Citaat door schinkenstube:
Wow, wat een strijd.
O, en Mathijs, deze behoort er niet bij...happy now?
jij bent toch een Belg?

17-01-2012, 21:09

Citaat door ponsney9:
zit je weer mensen in een hokeje te duwen echt iets voor zo linke rat ,iedereen die iets anders is dan links moet opgeruimd worden door jou NSB partij
Jullie zijn toch allemaal internetgangster. Jullie lopen heel de dag te bleren, moslim dit moslim dat. Op straat, in het dagelijks leven hoor of zie ik nooit een islamhater. Het is geen kwestie van links en rechts. De meeste hollanders die hier zitten zijn tokkies die heel de dag lopen te janken om en over de islam dat kan je makkelijk associeren met de pvv.