Bekijk volle/desktop versie : Prachtige deco (LOVE)!!!!



Pagina's : [1] 2 3

15-01-2012, 22:25
[Dit is de mooiste deco die ik ooit heb gezien, zo mooi gewoon

Dit is zo mooi vergeleken met de standaard decoraties die je hier op m.nl voorbij ziet komen...

Is er iemand die dit kan/doet, dus met die tafelkleden en de rest op tafel, dan zie ik je pm of reactie graag tegemoet (L)!!!]


Citaat:


15-01-2012, 22:42


Mooi, maar volgens mij totaal niet handig voor Marokkaanse feesten?!

15-01-2012, 22:46
Jawel hoor, want op marokkaanse feesten halen ze ook de midden deco weg voor het eten. En dat wat in het midde is wordt dan weggehaald...

15-01-2012, 23:25
Wordt het na het eten weer terug gezet?

15-01-2012, 23:27


Wauw, apart en heel mooi!

15-01-2012, 23:30
Prachtig.. Alleen de stoelen wat minder..

15-01-2012, 23:49
Verschikkelijk, beetje teveel roze!

Less is More..

16-01-2012, 09:58
Je kan max 6 pers aan een tafel zetten anders is het te vol. Stel je hebt 200 vrouwen dan zit je met 33 tafles!? WAJOWWWWW
Maar het is mooi hoor alleen beetje te roze.

16-01-2012, 11:25

Citaat door Lella_Bouja:
Je kan max 6 pers aan een tafel zetten anders is het te vol. Stel je hebt 200 vrouwen dan zit je met 33 tafles!? WAJOWWWWW
Maar het is mooi hoor alleen beetje te roze.
Te veel roze inderdaad, maar je kan dat natuurlijk vervangen in een andere kleur bijv de tafekleed wit en wil het zoiezo niet inhet roze maar rood, het was enkel een voorbeeld van....

!

16-01-2012, 11:28
Dit is pas UNIEK en mooi, de kleur mag wat minder rozig maar voor de rest toppie.

16-01-2012, 11:35

Citaat door Simpeltjes_:
Ziet er wel mooi uit! Wat vind je van deze decoratie:
ow verschrikkelijk. Nee dit is echt niks.
Dan maar te roze.

16-01-2012, 11:35

Citaat door lella_sweety00:
Dit is pas UNIEK en mooi, de kleur mag wat minder rozig maar voor de rest toppie.


Juist!!
Bijv. een witte tafelkleed en alles wat op tafel licht rood

Pff, hoop dat er iemand is die dat werk levert !



Citaat door Simpeltjes_:
Ziet er wel mooi uit!
Wat vind je van deze decoratie:
Ik vind de deco van zouhour niet mooi om eerlijk te zijn, die goude theehoekje is mooi maar voor de rest echt niet mooi gewoon....

Hun eten is daarentegen wel heel smakelijk...

16-01-2012, 11:39



Citaat door Simpeltjes_:
Menen jullie dat nou? Ik vind die wit met gouden decoratie van Zohour echt

Hij gebruikt van die tafelkleden en stoelhoezen waar die lelijke motieven doorheen zitten, en die deco heeft geen leven is gewoon te simpel...

Maaar ja dat is weer mijn mening als je het zelf mooi vind moet je het gewoon doen !

16-01-2012, 11:46

Citaat door Simpeltjes_:
Ja ik vind het er op de foto erg mooi uitzien, weet niet hoe het er in real life uitziet? Heb jij dat wel gezien of niet?
Van wie neem jij je deco?
Ik heb dat meegemaakt 1 keer, en zoals ik al zei te simpel zag er heel dood uit en de tafelkleden en stoelhoezen met van die motieven erop.... heb in april weer een bruiloft en diegene neemt ook zouhour

Weet ik nog niet ben dik aan het twijfelen... Het liefst wil ik iemand vinden die dit kan maar dan met dezelfde witte tafelkleed en dan alles wat op tafel ligt rood als dat niet lukt..

Dan maar Sahra decoratie of Chrystal decoratie weet niet of je die kent...

16-01-2012, 11:53

Citaat door Simpeltjes_:
Ik hou wel van simpel maar ik ben nu toch wel gaan twijfelen. Nu pas vallen die motieven in de tafelkleden me op Heb jij enig idee hoe duur Zohour is qua decoratie?

Ik denk niet dat je dat snel zult vinden. Sahra decoratie heeft inderdaad ook prachtige decoratie! Chrystal decoratie ken ik niet, hebben hun ook een website waar je foto's van hun werk kunt zien?
Ik zou het niet weten schat, vraag het ze. De catering die ik ga nemen vroeg 1000 euro voor de decoratie en is bijna zelfde als zouhour die goud wit. dus doe ik ergens anders de deco want vind dat niet mooi.

Ja prachtig!! Nee ze hebben geen site alleen facebook kan je wel wat fotos laten zien moment...

Pagina's : [1] 2 3