Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welk merk concealer..



Pagina's : [1] 2 3 4

15-01-2012, 17:31
Dag dames,

Welk merk concealer raden jullie mij aan om donkere kringen mee te bedekken?
Heb ervaring met lancaster, clinique, lancome.. maar deze passen niet bij me.

15-01-2012, 17:32


goeie topic ik zoek ook

15-01-2012, 17:36
heb heel veel positieve reacties over ysl gehoord, zelf geen ervaring mee maar ga m inshaallah wel aanschaffen

15-01-2012, 18:22
ik raad je de conceler aan van MAC. die kan je halen bij de bijenkorf

15-01-2012, 19:10



Citaat door taktakzit0ena:
heb heel veel positieve reacties over ysl gehoord, zelf geen ervaring mee maar ga m inshaallah wel aanschaffen


De touche eclat van ysl is inderdaad een hele goede!

15-01-2012, 19:13

Citaat door __Cleopatra:
ik raad je de conceler aan van MAC. die kan je halen bij de bijenkorf
Heb ik trouwens ook geprobeerd maar kleur past totaal niet bij mn huid. best klein formaat toch concealer van mac?

YSL heb ik een aantal jaar geleden gehad met dat kwastje...misschien die weer gaan proberen..
alle tips zijn welkom

15-01-2012, 19:20
Estee lauder double wear concealer schijnt ook goed te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

15-01-2012, 20:11
jullie zullen het niet geloven maar die van essence is echt goed

15-01-2012, 21:21
Heel simpel! De allerbeste concealer op de markt is die van Bobbi Brown. Zelfs de grootste beautyexperts zweren erbij!

Eerst gebruikte ik altijd de MAC studio sculpt concealer. Aangezien ook deze erg goed is, had ik nooit de behoefte om die van Bobbi Brown aan te schaffen. Toch werd ik na alle positieve reviews wel erg benieuwd en heb ik 'm gekocht. Let me tell you: ik ben echt helemaal om! Deze concealer verbergt alles dat je niet wilt laten zien. Als je echt helemaal goed wilt doen, raad ik je aan om ook de corrector te kopen. Deze breng je eerst aan om de donkere kringen te camoufleren. Vervolgens breng je de concealer aan om andere imperfecties te verbergen. Als je echt last hebt van hele donkere kringen, kun je hier het beste voor gaan. Samen zorgen ze namelijk voor superdekkend resultaat. Je zult echt verbluft staan!

Zie hier meer info:
http://www.bobbibrowncosmetics.com/products/2335/Makeup/Face/Correctors-Concealers/index.tmpl?cm_sp=Gnav-_-Makeup-_-Face-Correctors&Concealers

De producten van Bobbi Brown zijn verkrijgbaar. bij een aantal Douglas- en Bijenkorffilialen. Ze kosten rond de 30 euro, maar het is het meer dan waard. Bovendien hoef je slechts een klein beetje te gebruiken, dus je doet er best lang mee.

15-01-2012, 21:40
okee klinkt goed! Kende dit merk nog niet! Ga er naar informeren in de winkelss thanks!

15-01-2012, 21:41
zie dat het geen vloeibare concealer is..

15-01-2012, 21:47
Estee Lauder

15-01-2012, 21:52



Citaat door RiffiaRoosje:
zie dat het geen vloeibare concealer is..
Nee klopt, maar hij wel erg creamy en daardoor goed smeerbaar. Je kunt met een kwastje of gewoon met je vingers aanbrengen. Wanneer je hem met je vingers aanbrengt, is beter uit te smeren door de warmte van je vingers.

Als je twijfelt, raad ik je aan om gewoon naar Douglas of Bijenkorf te gaan. Je kunt de make up artist vragen naar jouw exacte teint en of ie dat meteen op je gezicht wilt uitproberen. Geloof me, zodra je jezelf in de spiegel ziet, loop je meteen naar de kassa haha.

Als je echt liever gaat voor een meer vloeibare concealer, bestaat er nog de Double Wear Stay in Place Concealer van Estee Lauder. Deze werkt voor mij ook erg goed. Echter wanneer je hele donkere kringen wilt dekken, is deze concealer niet voldoende.

Meer info:
http://www.parfumswinkel.nl/esteelauder/makeup/double-wear-stay-in-place-concealer/camouflagecreme-1-st_28823.html

15-01-2012, 21:52
Mensen gebruiken voor donkere kringen vaak een concealer van huidskleur. Voor donkere kringen is dat alleen niet genoeg, dat 'licht' juist op waardoor de donkere kringen niet goed verborgen worden. Bij de make up studio kan je je eigen pallet samen stellen met concealers. Voor donkere kringen wordt aangeraden eerst een oranje concealer lichtjes op de donkere kringen aan te brengen en dan pas een concealer die aansluit op je huidskleur.

16-01-2012, 11:03

Citaat door Teglelet:
Mensen gebruiken voor donkere kringen vaak een concealer van huidskleur. Voor donkere kringen is dat alleen niet genoeg, dat 'licht' juist op waardoor de donkere kringen niet goed verborgen worden. Bij de make up studio kan je je eigen pallet samen stellen met concealers. Voor donkere kringen wordt aangeraden eerst een oranje concealer lichtjes op de donkere kringen aan te brengen en dan pas een concealer die aansluit op je huidskleur.
Dat klopt. En dat is precies waarom de combinatie van de Bobbi Brown corrector en concealer zo goed werkt.

Pagina's : [1] 2 3 4