Bekijk volle/desktop versie : Wie doet ook het cambridge dieet, misschien kunnen we elkaar hier motiveren



Pagina's : [1] 2 3

15-01-2012, 10:40
ik ben vandaag ermee begonnen, de eerste week voor mij .

15-01-2012, 10:43


Hoe duur is het..??

15-01-2012, 10:44
Het is 50 euro per week, maar echt heb mensen gezien die er echt veel mee zijn afgevallen in korte periode, dus waarom niet

15-01-2012, 11:09
Hey kun je even uitleggen hoe het werkt?

Wat mag je dan per dag, alleen shakes of ook groente en fruit?

15-01-2012, 11:20


in de eerste week, mag je nog dingen bij eten, je krijgt een lijstje mee wat er op staat, maar je zal gauw merken dat die maaltijden vervangen worden door cb maaltijden, zoals idd shakes en soepen op porridge. Bij dag 7 is het volledig cb wat je mag eten, en het gaat dan zo iedere week verder, dan krijg je verderop een tussenweek.

15-01-2012, 11:25
Dieetmethoden zijn naar mijn mening niet de oplossing voor verantwoord gewichtverlies..
. Dit omdat een dieet jou vertelt wat je wel en niet moet eten en uiteindelijk heb je dus alleen een verandering van je eetpatroon op korte termijn gerealiseerd...
Wanneer je blijvend gewicht wilt verliezen is het noodzakelijk om je lifestyle aan te passen, zodat je je nieuwe eetpatroon ook kunt blijven volhouden...
Een dieet kun je niet blijven volhouden omdat het niet te combineren is met je dagelijks leven...
Een verandering van leefstijl kun je je leven lang volhouden...

15-01-2012, 11:26
Dus dit lijkt mij echt ongezond voor lang termijn..je gaat zwak voelen..
Eet gewoon gezond..ga sporten of loop 1 uur per dag buiten..drink veel water en let goed op wat je binnenkrijgt..

15-01-2012, 11:32
Oei dit lijkt mij moeilijk.

Denk dat ik gewoon verder ga met gezond mogelijk eten en dagelijks crossen. Het gaat heel traag maar soit.

15-01-2012, 11:35
daarom doe ik daarna zo en af en opbouw traject. zodat ik nie in mijn slechte leefstijl terechtkom. En sowieso ben ik niet zo een zoetekauw en ik eet altijd salade. Alleen water drinken, daar probeer ik nu een gewoon van te maken.

15-01-2012, 11:40
De dikke vrouwen topic

15-01-2012, 11:42

Citaat door Zynpoppetje:
De dikke vrouwen topic
nooit iemand uitlachen..

15-01-2012, 11:43

Citaat door Amira_23:
daarom doe ik daarna zo en af en opbouw traject. zodat ik nie in mijn slechte leefstijl terechtkom. En sowieso ben ik niet zo een zoetekauw en ik eet altijd salade. Alleen water drinken, daar probeer ik nu een gewoon van te maken.
Ik zelf heb ik geen ervaring mee maar in mijn omgeving zie ik het vaak..zoveel geld verspilt ..zodra ze ermee stoppen komen ze aan..daarom bewegen en gezond eten is heel belangrijk..

15-01-2012, 13:27


ik ken 2 mensen in mijn directe omgeving die dit dieet hebben gedaam. ze zijn allebei super veel afgevallen in 1 jaar tijd. later toen ze weer wat mochten bij eten zat het dubbele er aan.

Dus ik zou iedereen aanraden om geen dieet te volgen maar je eetgedrag aan te passen. een dieet moet je kunnen volhouden lukt dat niet dan heb je te maken met jojo effect. en niet te vergeten.....het is zo een aanslag op je lichaam!!

15-01-2012, 15:24
doet er niemand mee aan het dieet?

15-01-2012, 19:45
Wat lijkt me dat ongezond.
Ga gezond eten en sporten mensen ipv makkelijke weg te kiezen.

Pagina's : [1] 2 3