Bekijk volle/desktop versie : Badr Hari weet precies wat het leven inhoudt! De essentie van het leven !



Pagina's : [1] 2 3

15-01-2012, 06:02
Badr Hari balanceert 'op de grens van waanzin'

©
Badr Hari stopt met kickboksen. 's Werelds meest gevreesde kickbokser, knokt deze maand zijn laatste gevecht. Volgens het affiche een 'proud farewell to a legend', die 77 van zijn 88 partijen won, waarvan 63 op knock-out. Hij reist vervolgens naar de Verenigde Staten om bokser te worden.

In samenwerking met de vermaarde Amerikaanse trainer Nazim Richardson moet hij in drie jaar wereldkampioen zwaargewicht zijn. Kenners zien in hem een combinatie van Muhammad Ali en Mike Tyson en voorspellen Hari een grote toekomst.

Diskwalificatie en schorsing
Als kickbokser vergat Hari zichzelf twee keer toen hij een reeds gevelde tegenstander natrapte. Het gevolg: diskwalificatie en schorsing. Buiten de arena haalde hij evenzeer het nieuws. Hari kwam in aanraking met justitie toen hij de buurman van zijn ex-vriendin mishandelde. Het kostte hem een taakstraf van 240 uur, die hij invulde voor een klas met moeilijk opvoedbare kinderen. In 2010 zou hij in het gezelschap van anderen een portier in Amsterdam hebben toegetakeld.

Rand van waanzin
'Begrijp me goed: wat ik die twee keer in de ring deed, hoort niet. Mag nooit. Maar in topsport, in een topwedstrijd, tegen een toptegenstander zit je op de top van je emotie. Je balanceert op de rand van waanzin, het scheelt niks. Als je dan een fout maakt, maak je hem ook goed.'

Droomvrouwen
Nu heeft hij naar eigen zeggen 'de balans' gevonden in zijn bestaan. Geniet van de roem en rijkdom die zijn sport hem bracht. 'Ik hoef me niet druk te maken of ik wel of geen pindakaas op mijn boterham smeer. Heb jongensdromen verwezenlijkt. Droomvakanties, droomauto's, droomvrouwen... In Nederland praat je niet over geld. Krom. Als je succes hebt, mag iedereen dat weten. Ik deel mijn rijkdom met mijn familie, met vrienden. Tuurlijk gaan mijn ouders lekker op vakantie. Die moeten nog terugkomen, haha.'

Wereldkampioen
Straks, in Amerika, 'pakt hij zijn focus en scherpte' weer op. Als profbokser. Zelfbewust: 'Wereldkampioen! Dat is het doel. Mijn missie. En het gebeurt. Wat ik er voor moet doen? Gewoon, mensen blijven neerslaan.'

Lees het hele artikel in het AD.


En dit noemt zich moslim???

15-01-2012, 08:47


Mijn missie. En het gebeurt. Wat ik er voor moet doen? Gewoon, mensen blijven neerslaan.'..

15-01-2012, 08:50
ben jij moslim vieze algerijn ik weet dat je geen marokkaan bent gefrustreerde zamel

15-01-2012, 09:14

Citaat door miami:
ben jij moslim vieze algerijn ik weet dat je geen marokkaan bent gefrustreerde zamel
Stel die vraag aan je ouders a inhoudloze..

15-01-2012, 09:39



Citaat door Puzzelstukje:
Stel die vraag aan je ouders a inhoudloze..
Wie vraagt jou iets a betweter ben bezig tegen de algerijn en vraag jij het maar aan uw ouders

15-01-2012, 12:01
zeg maar in zijn gezicht krijg je flying kick

15-01-2012, 14:07

Citaat door Puzzelstukje:
Mijn missie. En het gebeurt. Wat ik er voor moet doen? Gewoon, mensen blijven neerslaan.'..
wat is ermee? dat je zo schud.. of je bent natuurlijk tegen boksen wat begrijpelijk is..

15-01-2012, 14:09

Citaat door Puzzelstukje:
Stel die vraag aan je ouders a inhoudloze..
jij bent nog inhoudlozer door zo te reageren... aan het einde van de tekst staat dus duidelijk "en dit noemt zich moslim'' en dan kom je over ouders beginnen... en hij heeft gelijk waarom zou je aan zijn islam moet twijfelen alleen omdat die bokst?

15-01-2012, 14:29
Hoogmoed komt voor de val.
Het succes van mohammed Ali was zijn bescheidenheid.
Badr Hari heeft dat totaal niet.

15-01-2012, 14:31

Citaat door champ010:
jij bent nog inhoudlozer door zo te reageren... aan het einde van de tekst staat dus duidelijk "en dit noemt zich moslim'' en dan kom je over ouders beginnen... en hij heeft gelijk waarom zou je aan zijn islam moet twijfelen alleen omdat die bokst?
+1

15-01-2012, 14:37
Er zijn meerdere redenen waarom (kick) boksen haram is.
Ten eerste hij loopt aanzienlijke hersenschade op.
Ten tweede hij ontbloot zijn bovenlichaam terwijl de hele wereld meekijkt ook vrouwen.
Ten derde hij verricht schade bij een ander.
Hij moet zelf weten wat hij doet het is zijn leven en van niemand anders.

15-01-2012, 14:52
Badr Hari is iemand die miljoenen mensen trots kan maken. Een man met een missie en visie. 2 dingen die door sommige gemist worden hiero. Niemand hoeft wat van Badr te verwachtten hij is niemand wat schuldig!

Ga maar over je Koning, president klagen die zogenaamd Moslims zijn en als leider iets moeten doen voor hun mensen. Daar mag je iets van verwachtten. Badr maakt ons alleen maar trots hetgeen ik van de zogenaamde leiders niet kian zeggen.

15-01-2012, 15:25



Citaat door Morrokito:
Hoogmoed komt voor de val.
Het succes van mohammed Ali was zijn bescheidenheid.
Badr Hari heeft dat totaal niet.
Mohammed ali was zeker niet beschijden en de afro-amerikaanse volk vond hem toentertijd een slechte voorbeeld voor de jeugd en gezich van de zwarte gemeenschap.

oh ja zelfde heb ik bij badr hari..vind ik zo een enorme mongool..zo jammer

15-01-2012, 17:30

Citaat door artiestico:
Mohammed ali was zeker niet beschijden en de afro-amerikaanse volk vond hem toentertijd een slechte voorbeeld voor de jeugd en gezich van de zwarte gemeenschap.

oh ja zelfde heb ik bij badr hari..vind ik zo een enorme mongool..zo jammer
pff wat zeg je nou over ALi? waarom denk je dat zoveel mensen hem mochten hij kwam juist op voor de rechten van zwarten in amerika daarom was die zo geliefd en niet zoals je doetbeweren da ze hemniet mochten ofzo.. weet niet waar je dat vandaan haalt..

en badr is rolmodel voor jongeren vooral marokkaanse jongeren die kickboksen,,, ze zien iemand die het heeft gemaakt en ver heeft geschopt.. en voor de rest tja wat is er megolisch aan dan?

15-01-2012, 17:32

Citaat door Morrokito:
Hoogmoed komt voor de val.
Het succes van mohammed Ali was zijn bescheidenheid.
Badr Hari heeft dat totaal niet.
je praat zonder er wat pover te weten/... muhammad ali was de bokser met de grootste mond van allemaal..totaal geen bescheidenheid erin...vaak word er gezegd badr is de bokser met de grootste mond na muhammad ali...

en zo hoogmoed is badr niet ontmoet hem maar persoonlijk is een relaxte gozer alleen het gepraat en arrogantie hoort eenmaal in het bokswereld..

Pagina's : [1] 2 3