Bekijk volle/desktop versie : Studie Studie Arabisch??



14-01-2012, 21:13
Wie o wie doet of heeft een studie Arabisch gedaan, wat heb je ermee bereikt ? of wat is je mogelijkheid? wat wil je ermee doen??



xxx

14-01-2012, 21:25


haha jij ook? wil je m ook doen?

15-01-2012, 22:01
komop mensen!!!!

15-01-2012, 22:46
Ik zou een cursus doen (bij As-soennah in Den-Haag, één jaar)

De studie geeft weinig baankansen

16-01-2012, 16:01


Als je Arabisch wil studeren, doe dit dan niet bij de UvA. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven

16-01-2012, 19:06
3lash la wintersousia???

16-01-2012, 20:59
arabisch zou ik t liefst bij ivoe willen doen. ze gebruiken daar ook de boeken van medina bij. het is een tweejarige opleiding, voor beginners dan. je leert schrijven, lezen, krijgt n woordenschat mee etc etc..
het grootste voordeel is dat er een islamitische achtergrond is.. ze beginnen in februari dus schrijf je gauw in.

17-01-2012, 10:41

Citaat door supersoesje:
3lash la wintersousia???

Ik hoor alleen maar slechte verhalen Ze gaan o.a. niet te diep in op eht Arabisch spreken en begrijpen zelf.

Citaat door Gizoh18:
arabisch zou ik t liefst bij ivoe willen doen. ze gebruiken daar ook de boeken van medina bij. het is een tweejarige opleiding, voor beginners dan. je leert schrijven, lezen, krijgt n woordenschat mee etc etc..
het grootste voordeel is dat er een islamitische achtergrond is.. ze beginnen in februari dus schrijf je gauw in.
IVOE? Heb je link?

17-01-2012, 11:11

Citaat door Romanaa:
Waarom? Ik was juist van plan mij daar in te schrijven..
Zo slecht is de UvA nou ook weer niet. Maar Universiteit Leiden schijnt vele malen beter te zijn Succes meid

17-01-2012, 22:14

Citaat door Gizoh18:
arabisch zou ik t liefst bij ivoe willen doen. ze gebruiken daar ook de boeken van medina bij. het is een tweejarige opleiding, voor beginners dan. je leert schrijven, lezen, krijgt n woordenschat mee etc etc..
het grootste voordeel is dat er een islamitische achtergrond is.. ze beginnen in februari dus schrijf je gauw in.
Ja heb hier toevallig eerder over gelezen, ze hebben inderdaad een meerjarige opleiding die vanaf de basis beginnen.... ik ga hier info over zoeken... ik denk dat feb een beetje te snel gegrepen is voor me maar insha Allah

bedankt xx

17-01-2012, 22:15

Citaat door WinterSoessia:
Ik hoor alleen maar slechte verhalen Ze gaan o.a. niet te diep in op eht Arabisch spreken en begrijpen zelf.


IVOE? Heb je link?
tnx soussia.... je moet ff googlen ivoe

17-01-2012, 22:16

Citaat door Lord:
Ik zou een cursus doen (bij As-soennah in Den-Haag, één jaar)

De studie geeft weinig baankansen
Wat had je hiermee willen doen??? Voor mij is den haag wel ff een eindje rijden dus dat is al geen optie voor me....