Bekijk volle/desktop versie : Studie Universiteit Nijmegen



Pagina's : [1] 2

17-11-2004, 20:37
Heey mensen

Effe een vraagje he, wie zit er op de uni in nijmegen of kent mensen die daarop zitten? Zo ja, Hoe is het daar? En dan heb ik het met name over de rechtenfaculteit.
Goed of slecht geregeld?
Grote of kleine school?
Veel allochtonen of weinig?

Alvast bedankt,

3ROBIE

17-11-2004, 20:52


Weinig allochtonen

17-11-2004, 20:54
Haha is het zoo erg

Pff, maar zit jij er ook op dan?

17-11-2004, 21:02

Citaat door 3ROBIE:
Haha is het zoo erg

Pff, maar zit jij er ook op dan?
Ik volg er geen opleiding als je dat bedoelt maar er is een soort van gezamenlijke samenwerking met het HBO.Ik ken wel iemand die daar studeert maar die studeert Arabisch dus daar zitten dan weer wel allochtonen(Marokkanen as you wish ) maar voor de rest zie je er af en toe een lopen. Maar he ik ken alleen het "hoofdgebouw". Marokkanen zijn ook wel van de wat meer gestructureerde opleidingen dus misschien dat je op rechten geluk hebt

Maar he lekker integreren kan ook geen kwaad

17-11-2004, 23:28


wel grote school geloof ik

18-11-2004, 20:48
Ow oke... bedankt voor de info

Iemand nog wat meer info ?!

18-11-2004, 20:56
Salaam 3robie

OP de uni van nijmegen zitten wel weinig allochtonen maar ze hebben wel een studentenvereniging voor moslim studenten (en natuurlijk is iedereen welkom). Ze geven best vaak lezingen en ze zijn ook nog erg interessant. In de studentenkerk is ook een mogelijk om te gaan bidden.
Maar de universiteit is Nijmegen is wel zeker een goede uni, en voor jou dus een goede keuze.
Nijmegen zelf is een leuke en gezellige stad, maar zoals je weet bij elke bevolkingsgroep zit er wel een rotte appel tussen!!!!!
Je hebt wel een voordeel Nijmegen is een studentenstad.
Maar als je een kamer wilt hebben dan moet je denk ik nu al gaan zoeken.

veel succes

19-11-2004, 22:57

Citaat door RSRY:
Salaam 3robie

OP de uni van nijmegen zitten wel weinig allochtonen maar ze hebben wel een studentenvereniging voor moslim studenten (en natuurlijk is iedereen welkom). Ze geven best vaak lezingen en ze zijn ook nog erg interessant. In de studentenkerk is ook een mogelijk om te gaan bidden.
Maar de universiteit is Nijmegen is wel zeker een goede uni, en voor jou dus een goede keuze.
Nijmegen zelf is een leuke en gezellige stad, maar zoals je weet bij elke bevolkingsgroep zit er wel een rotte appel tussen!!!!!
Je hebt wel een voordeel Nijmegen is een studentenstad.
Maar als je een kamer wilt hebben dan moet je denk ik nu al gaan zoeken.

veel succes
Bedankt voor de info..

:

21-11-2004, 18:01
eey 3robi, kenitri!

Ben jij het of is het Es onder jouw naam?


Ik ken wel nijmegen-rechtenstudenten Marokkaans...

23-11-2004, 22:26

Citaat door 3ROBIE:
Salaam

Ik ben gewoon 3ROBIE (K......), maar je hebt gelijk Es zit idd vaak op mijn account ..

Soms zie ik echt reacties die ik zogenaamd heb geplaatst..waarvan ik denk huh?! .
PS: Ook al uit Kenitra, zijn er wel veel zo te horen/zien
Ewa C'est la famille!

Maarreh ik ken jou ook niet, je zussie wel, ze zit nu cker The O.C. te kijken

Onderschat kenitra niet!
We hebben ons over heel NL verspreid, b7al sarak 'lziet.

Baygon Time!

25-11-2004, 19:40
jahhhhhhh ik ken daar mensen(onderandere mn broer)maar ik weet niet of er veel allochtoontjes opzitten en nijmegen is eg kei gezellig hoor op een aantal plaatsten na does kom en x kijken


25-11-2004, 22:18

Citaat door 3ROBIE:
O.C. wat is dat toch niks raars mag ik hopen! Jaa Zilaal dat heb ik gemerkt (althans gehoord van me zusje). Ik zie ze anders nooit vooral hier niet.

Maar ONDERSCHAT KENITRA NIET?? Wat valt er te onderschutten, er is daar 1 MacDonalds oe fadhoe denia bieh
OC = een tv serie Ask ur sista

Waar schuil jij dan, dat je geen kenitrien kent? Nou woont je zusje wel ver weg verstopt in de laars van NL, maar alsnog kent zij wel veel dorpgenoten!


Die mac 7da el nafoura yek? ik woon daar zo een 2 straten vandaan, maar ik ben maar 1x naar die mac geweest
En geen enkele kaas gezien!
...Is teveel zien & gezien worden, niet mijn ding.

Maar je zussie vertelde me dat ook zij rechten wil gaan doen inshaAllah?
Gaan jullie samen toch lekker op kamers!

27-11-2004, 19:08


Mulan, wanneer gaan wij op zoek naar een kamer in Nijmegen ??

28-11-2004, 13:33

Citaat door Pinotje:
Mulan, wanneer gaan wij op zoek naar een kamer in Nijmegen ??
Goede vraag...misschien kent iemand hier iemand met een groot appartement voor 300 euro in de maand met alles erop en eraan...of zijn we veeleisend bezig?

28-11-2004, 21:12

Citaat door mulan:
Goede vraag...misschien kent iemand hier iemand met een groot appartement voor 300 euro in de maand met alles erop en eraan...of zijn we veeleisend bezig?
Ik denk dat je echt wel veeleisend bent, alles erop en eraan, groot en voor 2 pers.

Je weet toch wel dat er in nijmegen woningnood is he , dus beter 2 jaartjes van tevoren al inschrijven

Ikzelf zoek een kamer of althans 2 , (voor 2 pers.) in Amsterdam..iemand ??!

Pagina's : [1] 2