Bekijk volle/desktop versie : down

Pagina's : [1] 2

22-03-2002, 14:58
Waarom is het leven soms zo moeilijk.....de ene keer gaat alles goed, de andere keer denk je dat je wereld in elkaar stort....

3ela kouli 3al alhamdoullilah, moge allah ons helpen in onze moeilijke tijden.

22-03-2002, 15:13

LIVE IS HARD AND LIVE IS TOUGH...BUT TRY TO ENJOY THE REALLY NICE THINGS IN LIVE.....

TRY IT, IT HELPS

GREETINGS FROM HOLLYWOOD

22-03-2002, 15:20

Citaat:
Origineel gepost door divahollywood
LIVE IS HARD AND LIVE IS TOUGH...BUT TRY TO ENJOY THE REALLY NICE THINGS IN LIVE.....

TRY IT, IT HELPS

GREETINGS FROM HOLLYWOOD
Diva,

I've tried to enjoy the really nice things in live, but that's the problem...

Het leven is geen krentenbol zegt mijn collega altijd.

22-03-2002, 15:30
Sallaam Lila,

Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik heb er zelf namelijk ook last van, alleen misschien in andere mate (sterkere mate). Misschien dat je wilt praten?
Laat het me weten.

Liefs,
Zonnetje

22-03-2002, 15:49

Weer vergeten in teloggen..mijn berichtje hierboven..

22-03-2002, 15:53

Citaat:
Origineel gepost door Maroccain DeLight!!!
Hoi Lila,

Het leven bestaat uit het maken van keuzes. De juiste keuze betekent niet altijd de makkelijkste. En omdat het een juiste is, wil niet zeggen dat het niet pijnlijk is. En ik wil ook niet zeggen dat je er geen spijt van zal krijgen, maar wat ik je wel wil zeggen is dat je nu hebt gekozen voor wat jij denkt dat goed voor je is.

Ik hoop dat het een beetje helpt.

Liefs,
MD
Weet je....ik dacht dat ik de juiste keuze had gemaakt, en heb er nu zeker geen spijt van.
Maar uiteindelijk is het een hele pijnlijke keuze en ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan. Het is nieuw voor mij.
Dus galiha 3ela allah oe safi.

22-03-2002, 15:53

Citaat:
Origineel gepost door nadia25
Weer vergeten in teloggen..mijn berichtje hierboven..
Nadia tnxx babe

22-03-2002, 16:10

Citaat:
Origineel gepost door Maroccain DeLight!!!
Inderdad Lila,

Geli Ha 3la Allah!

Maar vergeet niet: DON'T LET REAL LOVE PASS YOU BY!

Ik heb het zelfde meegemaakt als dat jij nu meemaakt. Maar elhamdoelillah ben ik nu een lieve islamitische jongen tegengekomen die steeds weer mijn hartje sneller doet kloppen.

Ik hoop dat je insha'allah iemand tegen komt die je een uniek gevoel geeft.

ALLAH Y 3AOUNEK, kanjer!

Liefs,
MD
Ik ben hem ook tegen gekomen, maar nu is ie weg.....helemaal uit mijn leven...
Ik kan er niet eens iets aan veranderen, ook wil ik dat wel.

Maar zoals ik al zei.....galiha 3ela allah oe safi...

MD thnxx....prettige weekend!

22-03-2002, 17:05
lieve meid zo gaat eenmaal in het leven, waar over anders zouden we ons dan mee bezig houden als we het allemaal goed hebben!

maar ik denk dat veel jongens en meiden hier problemen mee hebben!
ik ook ik ben er zelfs naar een maatschappelijk werkster gegaan!
het ging heel slecht met mij alleen huilen en niet goed voelen!
Volgens mij had het met mijn zelfvertrouwen te maken en de situatie waarin ik me in verkeerd heb!

maar het gelukkig nu heel goed met en ik spijt ervan dat ik zo down was en ik leerde ook mijn echte vrienden kennen!!!

en als je weer eens down gevoel hebt probeer dan dingen te doen wat je leuk vind!

veel succes en zeer veel liefs soekran!!

22-03-2002, 17:15
Sallaam mensen,

Ik heb gereageerd op Lila omdat ik haar topic heel anders interpreteerde. Ik dacht aan hele andere problemen...

Ik vroeg je of je misschien wilde praten, maar nee, liefdesproblemen daar dacht ik niet aan. Ik vertelde je dat ik er ook last van had, maar mijn last is verre van de jouwe... Sorry meid, ik neem dat bovenste berichtje van mij terug.

Veel sterkte,
Zonnetje

22-03-2002, 20:03
Dag Lila,

Je hebt het eigenlijk al in je eerste bericht aangegeven: soms heb je van die dagen dat je de hele wereld aan kunt en soms lijkt het alsof die donkere wolk op je oogleden drukt. Geen licht in de duisternis te zien. De dagen waarop je dat akelige gevoel hebt duren altijd te lang en bij plezier vliegt de tijd.

Keuzes moet je nu eenmaal maken in het leven. Het zijn ook die keuzes die je leven bepalen, waarin je emotioneel groeit naarmate je meer levenservaring hebt. Ik klink nu als een oude taart die het allemaal beter weet, maar zo bedoel ik het niet. Het is cliché (het vervelende van clichés is dat ze waar zijn!), maar na regen komt echt zonneschijn. Niet dat ik je ellende hiermee wil bagatelliseren, want jij zit er duidelijk heel erg mee.

Hopelijk heb je lieve mensen om je heen die je kunnen steunen in deze nare periode. Mijn motto luidt SHARING IS CARING, dus praat erover met personen die je in vertrouwen kunt nemen.

Sterkte en take care!
Soesia

22-03-2002, 21:08
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik voel me nu al een tijdje down. Altijd chagerijnig en moe heb nergens zin in. ik wilde ook altijd alleen zijn praatte met niemand. Ik moest gewoon een paar dingen op een rijtje zetten. Op een gegeve moment ging ik bijna niet meer naar school. De leerlingen die mij in de klas zaten waren allemaal close en ik ben echt een buitenbeentje omdat ik er bijna nooit was. Tot ik een keer bij een lerares moest praten en vroeg wat er aan de hand was ik zei natuurlijk dat ik me niet lekker voelde en zij geloofde dat het ging weer een tijdje goed tot een paar weken geleden. Ik moest naar een soort bijkomst voor leerlingen die niet genoeg gemotiveerd waren voor de opleiding ik natuurlijk koppig en ging nooit tot ik weer bij die lerares moest komen en ze zei dat er grote kans is dat ik dit jaar over moet doen. Nou dacht er serieus over na en ging naar mijn huisarst waar ik pillen heb gekregen en die heb ik nu een paar dagen en het prima met mij. Maar ik hoop dat het niet tot ver met jou moet komen. En als je ergens mee zit raad ik je echt aan om er met iemand mee te praten die je vertrouwd. Nou veel succes

22-03-2002, 21:37

Waarom down zijn jullie zijn toch moslim een ware zegening.En als je toch down bent.Zoek je toevlucht tot jullie heer

22-03-2002, 21:41

Citaat:
Origineel gepost door Lila

Nadia tnxx babe
you're welcome Lila..

22-03-2002, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
ach mensen , that's life , een aaneenschakeling van ups en downs, get over it zou ik zeggen, na regen komt zonneschijn

greetings,

Emshoom

ps als ik down ben vraag ik aan mijn ma een bord "couscous", dat doet wonderen
Emshoom,
je bent wel heel snel tevreden jongen.

Weet je, couscous helpt bij mij al niet meer. Tenzij die couscous van jou moeder wonderen doet...ja in dat geval moet ik die eens komen proeven.

Estée

Pagina's : [1] 2