Bekijk volle/desktop versie : De ware



Pagina's : [1] 2

13-01-2012, 00:58
Dat klinkt in mijn oren als klinkklare onzin. Dat zogenaamd 1 persoon is die je wereld op z'n kop zet. Hij/zij de enige is, bij wie je echt jezelf kan zijn, en dat soort onzin.

Ik geloof dat er duizenden vrouwen zijn die geschikt zijn voor het huwelijk. Perfectie bestaat niet, we kunnen wel een imperfectie partner vinden met wie we kunnen leven.

Het geloof raadt aan om voor de goede gelovige vrouw te kiezen, zij die haar rechten en plichten kent, en weet wat het huwelijk inhoudt. Zij die trouwt om haar dien.

Laat de mensen eens ophouden om te geloven in sprookje, of een partner te kiezen naar westerse of culturele idealen.
Kies voor het geloof, wees zelf een goed mens, geloof en vertrouw in Allah, en alles komt inshaAllah goed.

13-01-2012, 01:03


http://www.youtube.com/watch?v=qRhqPJfnfBA

13-01-2012, 01:09
Oh dat sprookje. Pure indoctrinatie :s. Zelfs ongelovigen zouden moeten inzien dat het een kwestie is van aantrekkingskracht en eigenschappen en/of principes die samen gaan.

13-01-2012, 01:14
Iedereen heeft kanten die je minder bevallen, daar is niks mis mee. Als de goede eigenschappen maar overheersen, of het in balans brengen.

Iemand kan in jouw ogen de ware zijn, maar perfectie bestaat sowieso niet.

13-01-2012, 01:28


Volledig mee eens.

13-01-2012, 01:29
slap gelul
ongeveer even interessant als drogende verf

13-01-2012, 01:49
Zoals Unfathomable al zei, niemand is indd perfect maar de gene waar je hart voor kiest is in je ogen wel perfect!
En wat jij zegt voor de helft is zeker ook waar!
We moeten voor het geloof kiezen naast dat natuurlijk moet je je wel aangetrokken voelen tot die gene.

13-01-2012, 02:09

Citaat door OohVader_:
slap gelul
ongeveer even interessant als drogende verf
Good one haha xD

13-01-2012, 02:10
Eindelijk iemand die me snapt, je kan met iedereen trouwen, het is wat je er SAMEN van maakt..

13-01-2012, 02:12
Geloof er ook niet in.

Je gaat trouwen. leeft zo leuk en goed mogelijk. Daarna ga je dood

13-01-2012, 02:13
Dé ware
Uiteindelijk is het voorgeschreven met wie je eindigt. Dus "die ene" bestaat wel.

Uiteindelijk kies je wel voor één iemand vanwege bepaalde redenen, eigenschappen, ... Uit die duizenden.

13-01-2012, 02:15

Citaat door THE-WOMEN:
Geloof er ook niet in.

Je gaat trouwen. leeft zo leuk en goed mogelijk. Daarna ga je dood
trouwen en leuk en goed leven....klinkt als sardientjes met een glas melk

13-01-2012, 02:21


Algemene perfectie bestaat niet. Maar de perfecte vrouw voor jou bestaat. je kan niet zeggen dat iets klink klare onzin is. als je geen bewijs hebt en niet met feiten komt. ik kan weer het tegendeel vertellen want ik kan geen enkele andere vrouw aankijken en zeggen ik vind haar beter dan mijn verloofde. dus het bestaat degelijk wel

13-01-2012, 03:21
De ware heeft een mooie lul, mooie lichaam, ruikt en smaakt lekker.

13-01-2012, 03:30
Dat is wat ik ook altijd loop te roepen. Kijk naar onze ouders. De meesten zijn niet uit liefde getrouwd maar uiteindelijk zijn ze wel gelukkig (en v erliefd meestal). Zijn zij dan ook de ware voor elkaar?

En als ik trouw en weer scheiden. Endan hertrouw ik met iemand anders. Wie is dan de ware? De eerste toch maar de tweede wel?

Pagina's : [1] 2