Bekijk volle/desktop versie : misselijkheid tijdens zwangerschap



Pagina's : [1] 2 3

12-01-2012, 20:47
Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap 5 maanden kotsmisselijk geweest en heb er echt een trauma aan overgehouden
we overwegen zwanger te worden maar ik durf echt niet. ben bang dat ik weer zo misselijk word.
Ik heb zoveel kwaaltjes gehad maar dit vond ik het zwaarst van allemaal

wie kan mij geruststellen en is in tegen stelling tot de eerste zwangerschap nu tijdens de 2e helemaal niet misselijk of geweest?

12-01-2012, 20:49


elke zwangerschap is anders!!

Maar de eerste is altijd het zwaarst!

12-01-2012, 20:50
Spijtig gng is dat iets wat je er écht wel bij moet nemen lieve schat..

12-01-2012, 20:52
5 maanden? maak me niet bang, Allah i ster.

12-01-2012, 21:01



Citaat door Yasmina_b:
Spijtig gng is dat iets wat je er écht wel bij moet nemen lieve schat..


ik begrijp wel dat je even misselijk bent, om me heen zijn de meeste het een paar weken en ik 5 maanden
het is echt zo verschrikkelijk, de meeste zien op tegen de bevalling en ik heb dat dus met de misselijkheid

12-01-2012, 21:03

Citaat door Mimietjeuh:
5 maanden? maak me niet bang, Allah i ster.


haha yep dag en nacht
nee ik ben volgens mij echt een uitzondering, ken niemand die zo lang misselijk is.
trouwens eigenlijk was ik het de hele zwangerschap. vanaf de 5e maand eindelijk begonnen met emesafene en toen is het minder geworden. subhan allah pas na de bevalling leek het echt weg

12-01-2012, 21:06

Citaat door Oemie26:
ik begrijp wel dat je even misselijk bent, om me heen zijn de meeste het een paar weken en ik 5 maanden
het is echt zo verschrikkelijk, de meeste zien op tegen de bevalling en ik heb dat dus met de misselijkheid
Ik was de 2e en de 3e maand echt een wrak!!
Ik zat in marokko (andere klimaat, ander water, zonder man, ... :jammer
Heb echt zwaaaaaaaaaaaaaaar afgezien!!

Maar hmddlh eens ik terug was ging het allemaal vele beter.
Ik had wel vaak in de nacht last van misselijkheid.. Raar hé

ps: mijn ontbijt kon ik ook niet binnenhouden

12-01-2012, 21:10
Ik heb vreemde misselijkheid tijdens m,n zwangerschappen,ik moet dan [B]wat in m,n mond hebben steeds.Overgeven heb ik een paar keer gedaan bij de eerste en tweede,de 3,4,en 5de nergens last van,alleen dus dat ik steeds moet eten.[/B]

12-01-2012, 21:15

Citaat door Yasmina_b:
Ik was de 2e en de 3e maand echt een wrak!!
Ik zat in marokko (andere klimaat, ander water, zonder man, ... :jammer
Heb echt zwaaaaaaaaaaaaaaar afgezien!!

Maar hmddlh eens ik terug was ging het allemaal vele beter.
Ik had wel vaak in de nacht last van misselijkheid.. Raar hé

ps: mijn ontbijt kon ik ook niet binnenhouden


jeetje dat lijkt me idd heel zwaar, zo ziek van de zwangerschap en ook nog eens niet je eigen plek..

ja ik werd in de nacht dus ook wakker van de misselijkheid. ook om te spuugen, ik had teveel speeksel en kon het echt niet doorslikken, bah! als ik daaraan denk, denk ik noooooit meer zwanger worden

ontbijt al helemaaaal niet. ik kon echt geen eten zien of ruiken

12-01-2012, 21:18

Citaat door chadia79:
Ik heb vreemde misselijkheid tijdens m,n zwangerschappen,ik moet dan [B]wat in m,n mond hebben steeds.Overgeven heb ik een paar keer gedaan bij de eerste en tweede,de 3,4,en 5de nergens last van,alleen dus dat ik steeds moet eten.[/B]


wat bedoel je met ´vreemde´ misselijkheid?
oh dus toch bij de tweede ook, ik hoop dat er iemand reageert die bij de 2e niet misselijk was/is

tbarkelah je kinderen, allah yhfedhoum!!
JE BENT RIJK MEID

12-01-2012, 21:26
Ik ben bij beide zwangerschappen zwaar misselijk geweest, en elke keer die rare smaak in mijn mond.....pas bij de bevalling was het weg...Ik was 9 maanden beste maatjes met de wc iedere ochtend....

12-01-2012, 21:26

Citaat door Oemie26:
jeetje dat lijkt me idd heel zwaar, zo ziek van de zwangerschap en ook nog eens niet je eigen plek..

ja ik werd in de nacht dus ook wakker van de misselijkheid. ook om te spuugen, ik had teveel speeksel en kon het echt niet doorslikken, bah! als ik daaraan denk, denk ik noooooit meer zwanger worden

ontbijt al helemaaaal niet. ik kon echt geen eten zien of ruiken
Subhan Allah, bij mij is het omgekeerd, ik moet na fadjr gebed onmiddelijk ontbijten; na het opstaan voel ik de 'hongermisselijkheid' opkomen, dat wil zeggen: zo snel mogelijk ontbijten.
Na het ontbijt voel ik de 'iets op mijn maag misselijkheid' opkomen. Dan ga ik terug liggen en val ik in slaap tot een uur of 10u30. Dan sta ik weer op en zelfde tafereel.. heel de dag door moet ik liggen anders misselijk misselijk misselijk..

12-01-2012, 21:30



Citaat door Krullebol:
Ik ben bij beide zwangerschappen zwaar misselijk geweest, en elke keer die rare smaak in mijn mond.....pas bij de bevalling was het weg...Ik was 9 maanden beste maatjes met de wc iedere ochtend....


zoooo herkenbaar. vanaf welke week begon bij jou deze ellende?

12-01-2012, 21:30

Citaat door Oemie26:
ik begrijp wel dat je even misselijk bent, om me heen zijn de meeste het een paar weken en ik 5 maanden
het is echt zo verschrikkelijk, de meeste zien op tegen de bevalling en ik heb dat dus met de misselijkheid
meid ik heb tot mijn laatste weken last gehad van misselijkheid.., alleen in de laaste maanden kreeg ik er een leuk extraatje bij.. Maagzuur..

Ik was misselijk en tegelijkertijd heeeel veel behoefte aan gezond eten..

en nu ben ik misselijk en alles met el marka of gezond eten pas ik voor
Ik eet het liefst alleen glauw nl eten met kaas peper en zout er over heen..

12-01-2012, 21:32

Citaat door Mimietjeuh:
Subhan Allah, bij mij is het omgekeerd, ik moet na fadjr gebed onmiddelijk ontbijten; na het opstaan voel ik de 'hongermisselijkheid' opkomen, dat wil zeggen: zo snel mogelijk ontbijten.
Na het ontbijt voel ik de 'iets op mijn maag misselijkheid' opkomen. Dan ga ik terug liggen en val ik in slaap tot een uur of 10u30. Dan sta ik weer op en zelfde tafereel.. heel de dag door moet ik liggen anders misselijk misselijk misselijk..


heh bah!
zo slopend he..

aan het einde van de zwangerschap zag ik er uit alsof ik kantje boord de oorlog heb overleefd

Pagina's : [1] 2 3