Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meer kleur in je gezicht krijgen



Pagina's : [1] 2

12-01-2012, 18:39
Voor de bleke of lichte mensen onder ons. Hoe krijgen wij nou een wat warmer van kleur gezicht ?

12-01-2012, 18:51


zonnebank?blush?zelfbruinerdoekjes?bronzer?

12-01-2012, 18:53
sporten word je rood van:P

12-01-2012, 18:57
Hahahah, nee man zonnenbank is slecht voor je en die andere rotzooi ook.
Weetje niet iets natuurlijks, voeding ofso ?

12-01-2012, 18:59


Van nog meer dingen word je rood :P

12-01-2012, 21:14
Ik wel ook wel benieuwd of er een of andere natuurlijke product...?

12-01-2012, 21:18
van wortels wordt je sneller bruin

12-01-2012, 21:20
Ik merk het aan de kleuren hoofdddoek. Sommige kleuren maken me erg bleek..Roze en bruin geven me gek genoeg wel een kleurtje op mn gezicht, althans het lijkt dan zo haha

12-01-2012, 21:29
Hahaha, als je er maar leuk uitziet toch , van wortels word je sneller bruin in de zon maar niet zomaar

12-01-2012, 21:34

Citaat door chicqa:
ik heb daar ook wel last van.. ik ben enkele keren naar de zonnebank geweest maar kleurtje blijft niet lang en ik zie het niet zitten om elke te week gaan, mijn gezondheid komt voor.
zelf als ik sport krijg ik geen kleurtje op mijn wangen, ik zie er zo ziek uit man
weet er echt niemand hoe ik dit kan verhelpen
Same problem, zonnebank zorgt er ook voor dat alle onzuiverheden in je gezicht dieper in gezicht gaan zitten. En verder erg slecht voor je gezondheid. mensen noemen me soms gewoon spook

13-01-2012, 09:44
ik ben ook zo'n bleekscheet. Zonnebank heb ik ook gedaan, maar ik keur dat af. zoals eerder hier werd gezegd komt gezonheid voor alles. Daarnaast vind ik het prijzig en duurt het super lang voor ik eens een kleurtje krijg. Met zelfbruiners heb ik opzich ook wel slechte ervaringen gehad in het verleden (lees: eerder oranje dan bruin) totdat ik de zelfbruiner voor gezicht van Chanel kocht! eindelijk een zelfbruiner die je een mooi kleurtje geeft ENNNNN NIET STINKT! . Die gebruik ik nu dus alweer een tijdje.

hoe?

Gezicht goed reinigen, scrubben. ik gebruik daarna gewoon mijn dagcreme (dit omdat ik het eens zonder mn dagcreme aanbracht en ik droge plekjes kreeg), als deze ingetrokken is smeer ik de zelfbruiner op mn gezicht en hals...heel goed uitsmeren en geen plekje overslaan. handen wassen en voila binnen paar uurtjes een mooi kleurtje. maar pas op, niet te vaak opsmeren anders krijg je een fake kleurtje. ik doe het 2 dagen achterelkaar meer niet.

13-01-2012, 10:36
Heeft het niet te maken met de voeding? Of tekort aan ijzer & vitamine.

13-01-2012, 12:23


Waar het vaak door komt is ijzertekort en vitamine d tekort. Vooral meditteraanse mensen hebben dat. HEt is ook niet natuurlijk het weer hier lol.
Je huisarts kan sowieso je ijzergehalte checken

13-01-2012, 12:48
Dames niet met cremetjes en voedingssuplementen aan de gang gaan, verantwoord zonnen is gezond! Het ontspant en zorgt voor betere doorbloeding, het lichaam maakt vitamine D aan voor stevigere botten en spieren en zonnen verminderd depressieve gevoelens omdat de aanmaak van melatonine en serotonine wordt gestimuleerd! in nederland schijnt de zon nauwelijks, dus gewoon regelmatig even onder de zonnebank! Als je het verantwoord doet is het gezond en je krijgt een mooie gezonde kleur. Dus op naar de zonnestudio..

13-01-2012, 14:04
Meer vitamines eten..

Pagina's : [1] 2